Tady jsem doma | Má milovaná zákoutí | Home decor

Už nějaký ten čas jsem díky jedné z vás zabydlená v novém bytečku (ahoj Marcelko :D ). Proto bych vám dnes ráda ukázala oblíbená zákoutí. Ne vše je hotové, ale dekorace a zútulňování domova je jedna z mých nejmilejších činností. A i kdybych žila v holobytu, kytku a nějaký ten obrázek byste u mě určitě našli :) Pořád jsme sice ve fázi, kdy to není vše na 100%, ale i tak se tu cítím skvěle a našla jsem zde nový domov. Kór když ho mohu sdílet s milovanou osobou. Jste zvědaví? Tak já vám tedy pár drobností z mého soukromí ukáži :)

 Pokusím se i rozpomenout, kde jsem jednotlivé dekorační prvky zakoupila a napíši vám to pod každou fotku. To jen tak náhodou, kdyby se vám něco zalíbilo :)

tácek: sada tří Jysk | srdíčka dárek od táty - Nanunana | svíčka Albi

květináč: IKEA | sklenice Nanunana | zrcadlo vintage 


Právě se díváte na místo, kde asitrávím nejvíce času. Je to jen a jen můj koutek, do kterého má mužské pohlaví vstup zakázán :D No... Ne tak docela, ale je to prostě můj růžek, kde se líčím, dívám se na videa na YT a tak. Miluju tenhle kout našeho bytu. Mimochodem... Chtěli byste vidět i mou sbírku makeupu, kterou mám zde také uloženou? :)

květináč: IKEA | aromalampa chaloupka: Nanunana | tácek - sada tří: Jysk

dřevěný pořadač na dopisy aka stojan na paletky: Bonami

květináč: IKEA | chaloupka, žába a sovička: Nanunana | obrázek: obchod s dekoracemi v pasáži na Florenci (nepamatuji si jméno)

svícínky: Nanunana | stojan na vajíčko aka stojan na Beautyblender + rámeček: Levné knihy

Myslím, že stojánek na vajíčko je skvělou vychytávkou na váš Beautyblender! Přijde mi to hrozně roztomilé :) Tenhle stál navíc asi 9 Kč, takže není o čem.

zásobník na kapesníky: Zoot | zlatá krabice: Tiger

O kolik víc vypadají kapesníky v tomhle zásobníku na kapesníky? Je to hezké, čisté a vtipné.


Moje mini bylinková zahrádka. Plánuji si toho pěstovat více. Pak dostane i své nové místo. Ale zatím, jak se v místnosti topí, všechno chcípá. I dnes, pár dní od vyfocení této fotky, to má již bazalka za sebou... :D 

 polštářky: Jysk | maska na spaní: Ebay | povlečení: Bonprix

Hned druhé nejoblíbenější místo v bytě. Chlupaté polštářky a krásn é povlečení - to je moje! 

hrneček: Zoot | květináč: IKEA

Bez kávy by se již můj den neobešel. Třešničkou na dortu už je jen roztomilý hrníček, který mi vždy vykouzlí úsměv na tváři :)


Velikonoce jsou již za dveřmi :D Takže jsem naběhla do obchodu a musela jsem si kousek jara přinést i k sobě domů. Zatím jen takto, nějaká dekorace ještě určitě přibude. 

váza: Pepco | králíček + větvičky: Nanunana 

mota: Nanunana

srdce: Nanuana

K tomuto již není co dodat. Naprostá pravda - takhle to cítím :)

Doufám, že se vám naše hnízdečko líbí a že jste si článek přečetli a prohlédli s chutí. Až toho budu mít více, určitě se s vámi zase podělím.

Mějte krásný zbytek dne,



5 komentářů:

  1. Taové příspěvky mě baví :) A dost mě pobavil beauty blender v misce na vajíčko (to by mě teda vůbec nenapadlo, ale je to super). A sbírka kosmetiky by mě taky zajímala

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Anet,

    musím říct, že je hrozně zvláštní vidět svůj minulý domov takhle dekorativně vyměněný, máš hezký vkus a moc se mi to líbí.:) Hlavně ať se vám dobře bydlí!:)

    M.

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné doplňky, tu chaloupku-aromalampu mám taky a je rozkošná, ta žába je taky super. Díky za tip na chaloupku-box na kapesníčky, marně jsem jí sháněla a všude bylo drahé poštovné.

    OdpovědětVymazat
  4. Šmírování po místnostech mám ráda, tolik inspirace a krásných věcí. Chaloupka jako aroma lampa, dřevěný pořadač na dopisy jako úschova paletek mi přijde perfektní vynález. I přes to že já mám ráda v bytě barvičky se mi tvůj styl líbí.

    OdpovědětVymazat
  5. Ty tulipány jsou nádherné! A ten žabák? Tak ten mě opravdu pobavil! :D Takovéhle články, já moc ráda :3

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥