GIVEAWAY | L'Oréal, Maybelline, Garnier

Chtěla bych poděkovat svým odběratelkám, které se mnou stále drží a těší se na mé nové články, videa, příspěvky na Instagramu a Facebooku. Takže jsem se rozhodla, že pro vás uspořádám malou giveaway! Pravidla budou víc než jednoduchá. Stačí mě odebírat zde na blogu a Youtube a do komentářů mi napsat, co je momentálně vaším top produktem z dekorativní kosmetiky! Dvě malá kliknutí a komentář a zařadíte se do slosování o balíček, který jsem pro vás připravila. Co v něm najdete? Podívejte se sami :)


Pravidla:

  • Odebírat můj YOUTUBE kanál + odebírat blog (ve spodní části blogu - Připojit se k tomuto webu) + komentář pod článek




Soutěž bude probíhat ode dneška 14.3. do pondělí 21.3., kdy vyberu jednu z vás. Snad vás taková malá pozornost ode mě potěší :)

Přeji vám krásné pondělí,


33 komentářů:

  1. Podmínky splňuji a ráda se zúčastním :-) Jsem ráda, že jsi zase začala natáčet ;-)
    Můj momentálně nejoblíbenější kousek z dekorativky je korektor Fit me od Maybelline, protože je krásně světloučký,na pleti moc příjemný a skvěle kryje.

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné😊 tady uz te sleduji dlouho a ted mam i odběr na yt.
    Radoslava.20@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo ten produkt. Ted to je tvarenka chanel jarni limitka <3

      Vymazat
  3. Ani jsem nevěděla, že máš i YT. Ale už jsem napravila nesledování ;) Moje nejoblíbenější věc je teď rozjasňovač Mary-Lou Manizer.

    OdpovědětVymazat
  4. splnene tu aelin YT rhaweth , a najoblubenejsia vec je bourjois healthy mix make up jediny zatial co mi sedi farebne vyhovuje mojej pleti :)
    monikabullova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Vše splněno :)
    Můj nejoblíbenější produkt je momentálně báze na oči od ArtDeco. Konečně jsem ji nedávno koupila a nedám na ni dopustit <3

    imiiskd@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Sleduji všude, jako Erika Uchytilová, eriuchytilova@gmail.com mě ted největší radost dělá můj nový obrovský bronzer sephora :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Sleduji :)
    kajush.01@centrum.cz
    Mým nejoblíbenějším produktem je momentálně korektor od Meybelline :) nedám bez něj ani krok :)

    OdpovědětVymazat
  9. Sledujem všade ako vaja vaja:)
    wendi@centrum.sk
    Aktuálne som zavislá na červených rúžoch, mám jeden od Dermacolu, ale pomaly zbierku rozširujem:)
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/02/velkonocna-giveaway.html?m=1

    OdpovědětVymazat
  10. Odebírám oboje :) moc hezké produkty jsi vybrala do soutěže :)
    Moncha17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Blog sleduji a youtube kanál odebírám už dlouho jako Ms.Luccy
    Momentálně je můj nejoblíbenější produkt make-up Cover od Dermacolu, který používám jako korektor :)

    OdpovědětVymazat
  12. Blog sleduji už dlouho, youtube kanál také :)
    Vybrala si krásné produkty :) Mým největším miláčkem je momentálně rtěnka od Maybelline a to v odstínu 342- Mauve Mania. Kromě krásné barvičky mě naprosto okouzlila i svojí vůní, doporučuji co nejdříve pořásně "očmuchat" v drogérii :D
    aniexmii@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Gfc ervulenka
    Yt eva richterová
    Ervulenka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Sleduji jako Kateřina Kalábová, moc zajímavé věcicčky :)

    katerina.kalabova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. vše splňuji a moc ráda :) Poslední dobou jsem si moc oblíbila tekutý korektor Camouflage od Catrice a mám moc ráda i jeho bráchu v kalíšku :D
    nikolik.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Momentálně mě hodně baví makeup Naked skin od UD, protože je to asi první makeup, co na mě fakt vypadá dobře :) annp1418@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  17. Sledujem ako Nikola Guzmicka a na Bloglovin ako Nikola :-)
    nikky33@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  18. Vše splněno :)
    momentálně je mým TOP produktem korektor od Catrice :) ten Liquid Camouflage
    kali.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  19. GFC: Veronika Pospíchalová
    YT: TheTookky
    vera.p@centrum.cz
    Asi řasenka od Maybelline - Lash Sensational :)

    OdpovědětVymazat
  20. Řasenka od GS sinergia care
    L.vecerova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Jéé, moc děkujeme za soutěž :) přiznám se, že jsem ještě před pár dny netušila, že máš youtube kanál, ale už poctivě sleduji! můj nejoblíbenější produkt z dekorativky je momentálně asi konturovací duo od Sleeku :) e-mail je d-horakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Ahojky,
    nějak jsem netušila o tv=m youtube, ale už jsem vše napravila:-) Nejraději mám nyní Bio český krém od Havlíka a řasenku od Maybelline:-) Můj email je hanicka.cica@seznam.cz
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Kosmeticky produkt, do ktereho jsem momentalne zamilovana, je legenda Mary-Lou Manizer od theBalm :) dostala jsem ho k Vanocum a ohhh, famozni :D
    lucyneckaaa@seznam

    OdpovědětVymazat
  24. Milujem korektor od Catrice camuflafe cream a teraz nedávno som konečne vyskúšala aj twkutú verziu, doteraz ju mali stále vypredanú.. a paráda! Milujem obe verzie!
    Sledujem aj YT aj blog :)
    lenus.ka133@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  25. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  26. Pre mna top produkt Maybelline Color Tattoo :) on and on bronze :)
    sona.zan@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Tak mým top produktem je momentálně beauty blender.
    scruffy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Velmi pěkná soutěž, dobře zvolené produkty. Můj nejoblíbenější produkt je ted korektor catrice camouglage ten tekutý.
    Gfc a YouTube slovakovairca95
    slovakovairca95@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Mým nejoblíbenějším produktem jsou teď Velvet matt stíny od Catrice ;-) H.Mlcakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Mým nejoblíbenějším produktem jsou teď Velvet matt stíny od Catrice ;-) H.Mlcakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Ahojky, tvůj blog mám moc ráda a jsem štastná za to, že jsi se vrátila na YT. Nejraději mám ale tvůj instagram :).
    Jsi hrozně milá slečna :)
    A momentálně nejoblíbenější produkt, no to je pro mě trošku oříšek, poslední dobou zkouším neustále nové věci, takže se to dost mění, ale aktuálně by to asi vyhrála řasenka od značky Moje, protože za cenu 90 korun je naprosto úúúžasná a navíc jsem s ní nalíčená velmi rychle, efektem se u mě vyrovná Lash sennsationel od maybelline.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥