♠ Nejoblíbenější laky této sezóny ♠

Už dlouho jsem nepsala o žádných lacích na nehty. Tak dneska vám jich ukážu hned několik - mé nejoblíbenější! Škála je trochu tlumenější, protože přeci je jen je ještě období zimy, ale růžovou, tu si neodpustím nikdy! :) 


Jako první tu mám tohodle baby blue miláčka od Maybelline. Hned si asi začnete ťukat na čelo, že jsem v úvodu řekla, že se držím tlumenějších barev :D Ale tahle je pro mě univerzální a nebojím se kromě léta po ní sahat i v zimě. Evokuje ve mě chlad, mráz a led. V létě pak zase azurové moře, modré nebe a šmoulí zrmzlinu :) Jmenuje se Up tow blue č.20 a pochází z rodinky Super Stay 7 Days Gel Nail Color. Líbí? Navíc na nehtech vydrží spolu s nadlakem od Essence celý týden. Pecka!




Ještě chvíli se pozdržíme u Maybelline. Ze stejné kolekce je i další lak s názvem Berry Stain č.230. Je to náááádherná bobulově vínová barva. Bohužel jsem ji ve svém foto arsenálu nenašla foto na nehtech, ale i tak. Uznejte, že je boží :) Stejně jaku baby blue, tak i tento má neskutečnou výdrž.


Dlouho jsem hledala plně krycí bílý lak. Vyzkoušela jsem snad všechny z drogerie a nejlépe mi vyšel tento. Dvě vrstvy a docílíte tím krásného bílého efektu. Buď ho můžete nechat tak, jak je, nebo na něj nanést nějaký neonový láček. Bude pak ještě zářivější! Výdrž má perfektní.



Hodně zajímavou barvou je i Check Matte v odstínu 001 od Miss Sporty. Patří do kategorie matných laků, které mají obecně slabou výdrž. Pokud však nanesu nadlak, lak mi opět drží několik dní. Nevýhodou ale je, že tak přijdete o matný efekt a lak ztratí na zajímavosti. I tak je to ale krásná zastřená šedivá, kterou nosím skoro neustále. Mimochodem když nadlak nedáte, stejně se vám za chvíli ta matná barva jakoby vyleští a nehty i tak získají určitý lesk. Což je škoda. Přesto je to můj velký oblíbenec. Doporučuji.


 Další z mých matných laků bych vypíchla lak od Gabrielly Salvete - Matte effect Eleganza 03. Nude béžová barva by neměla chybět v kolekci žádné ženy. Je perfektně neutrální, hodí se ke všemu, působí čistě a navíc je to hit posledních sezón. Tohle nevyjde z módy nikdy :) Platí pro něj stejné vlastnosti, jako pro lak od Miss Sporty. Na fotce je bez nadlaku :)


No a zmínka byla o té růžové. V drogerii Teta jsem objevila značku s názvem Colleen. Stál mě 19Kč a ze všech laků z mé kolekce mi dělá největší službu! Bez nadlaku mi vydrží i 10dní ve slušném stavu! Jsem z té výdrže mile překvapena a plánuji si koupit i další odstíny. Tyto vlastnosti bych čekala od laku za 400Kč. Ale ani ty občas nesahají levnějším lakům ani po nehtové lůžko :) Fotku lahvičky vám sem přidám z internetu. Zapomněla jsem ho nafotit :( Ale na nehtech ho mám. Sice z mobilu, ale i tak uvidíte tu nádhernou sytě neonovou růžovku v odstínu 193.



Tak to jsou moje top laky. Budu moc ráda, když mi napíšete, které jsou vaše nejoblíbenější na tuto sezónu. 

Přeji vám krásný večer a zase brzy ahoj :)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše komentáře ♥