→Lednový DM BOX←

Po XX měsících se mi podařilo dosáhnout na DM box! Usmálo se na mě štěstí a já se tak mohla těšit na svou první DM krabičku. V sobotu jsem si ji vyzvedla a byla pěkně těžká! Říkám si: "Tam budou určitě nějaké šampony...". A taky že jo :D A co jsem tam našla dál? :) 


Krabička byla tentokrát lazena do modré barvy (sakra!), kterou zrovna nemusím. Plánovala jsem si ji totiž nechat a něco do ní ukládat. Ale asi to vyřeším tak, že ji něčím polepím. Něčím mému oku více lahodícím :) I tak je ale roztomile zabalena, kdo by neměl rád ten šustící papír uvnitř a mašličky! A puntíkatý potisk vnitřku je už jen třešínka na dortu.


Uvnitř byl i letáček s popiskem výrobků, ten jsem ale opatrně odsunula na později, aby se mi nevyjevil obsah boxu dřív, než ho uvidím na vlastní oči. Taky to tak děláte? :)


No a zde už vidíte, co se v lednové krabičce skrývalo


  1. Mátový čaj, který mi při mé chřipkové viróze došel, takže doplním zásoby. Navíc je v BIO kvalitě, tak zkusím, jestli v něm poznám nějaký chuťový rozdíl.
  2. Balea krém na ruce se solí z Mrtvého moře a aloevera.Ten poputuje hned do práce na mj stůl. Tam se nikdy neztratí. A navíc moc krásně svěže voní! Ráda vyzkouším.
  3. L'Oréal Revitalift Laser X3 - jejich krém Revitalift Renew doslova miluji a měla jsem již několik balení. Tohle vypadá také zajímavě. A i když se jedná o krém na zralou pleť a je proti vráskám, výborně mi seděl. Tak vyzkouším i tuhle novinku.
  4. Balea odličovací ubrousky s micelární vodou. Tak to zní hodně dobře, i když nejsem fanouškem žádných odličovacích ubrousků. Tohle mě ale zajímá.
  5. Nivea šampon a péče pro suché a namáhané vlasy. Dobře, tohle zkousnu. Produkty od Nivea nevyhledávám. Nesedí mi moc jejich pečující řady, ani vlasová kosmetika. Jediné co mám vážně ráda, jsou jejich balzámky v kalíšku - Lip butters. Ale to je všechno. Rozhodně ale dostanou svou šanci.
  6. Jediný výrobek z dekorativní kosmetiky je tužka na rty od Maybelline (sakra podruhé!). Nejsem jejich velkým fandou, dost mě vysušují a nedělají mi na rtech moc hezký finish. Dost zvýrazňují šupinky a to ořezávání pro mě není moc komfortní. Dostala jsem ale barvu, kterou ještě nemám a sama bych si další ani nepořídila. Ale je to moc hezká barvička, taková růžovo lososová a taky ji zkusím upotřebit. V nejhorším poputuje dál.
  7. No a borec na konec jsou vložky Ria (sakra potřetí!). To asi nepotřebuje žádný komentář :) Navíc jsou navoněné, vož u mě absolutně nepřichází v úvahu. Tečka.




Když jsem box rozbalila, byla jsem z něho mírně rozčarovaná, ale to je asi tím, že jsem čekala více dekorativní kosmetiky (což jsem asi mohla čekat). Nyní, jak o něm píši, se mi to v hlavě rozleželo a nakonec mi přijde box moc povedený a v praxi maximálně využitelný (až na ty vložky... :D). Upřímně doufám, že se mi i příště povede box ukořistit a také i vám přeji, aby se na vás usmálo trochu toho soutěžního štěstí :)

Přeji krásný den,


18 komentářů:

  1. Ja stale neukoristila a zkousim to vzdy...Asi je v HB a okoli moc maly zajem:(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky, pokaždý a nic! Tak snad to nebylo naposledy a tobě držím palce :)

      Vymazat
  2. Boxík se mi líbí, ale osobně bych ho až tak nevyužila. Po šamponech z drogérie mě svědí hlava, tento typ krémů mi ucpává pleť a ořezávací tužky taky nemusím :-D Asi by mě potěšily jen intimky a odličovací ubrousky, ty mi zrovna dochází. Mátový čaj moc nevyhledávám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jaké šampony používáš? Uvítám tipy. Na ubrousky jsem taky zvědavá, zatím jsem nezkoušela :)

      Vymazat
  3. Já nikdy štěstí neměla :D Ale ráda bych vyzkoušela všechno, i když krém by mi určitě neseděl a odličovací ubrousky nemusím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak bys ho dala mamce, on je stejně určený pro starší typ pleti. I když na prevenci není nikdy pozdě a mě tohle věkové omezení nikdy neomezovalo :D

      Vymazat
  4. No ještě štěstí, že jsem nesoutěžila. Nevyužila bych ani jednu věc. Přijdou mi ty boxy, box od boxu horší :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to máš asi pravdu, ale darovanému koni... Však to znáš :)

      Vymazat
  5. já jsem po dlouhé době dosbírala body, ale neměla jsem to štěstí. vlastně jsem ten box ještě nikdy neměla. tak snad příště. tento se mi docela líbí, asi bych nevyužila Niveu, protože mi jejich produkty nesedí, ale jinak je to fajn.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ani nevim proč mi ta Nivea není moc sympatická :D Vyloženě mi asi žádný produkt nevadí. I když já je vlastně vůbec nekupuju, tak těžko říct :) Držím palce!

      Vymazat
  6. Pěkný článek :) ta tužka má moc hezký odstín, škoda že ti nevyhovuje, jinak bych z těchto produktů toho asi moc nevyužila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Když mě tenhle typ barvy vůbec nesluší :( Aspoň myslím :D

      Vymazat
  7. Já ho taky poprvé vyhrála, už jsem z toho věčného přihlašování byla znuděná a ani se mi do toho nechtělo. Ale nakonec mi to tentokrát vyšlo. Obsah je podle mě docela univerzální. Kromě Nivei, která vůbec není na můj typ vlasů...aspoň můžu někoho obdarovat. Docela mě pobavila věta v tom letáčku "doufáme, že vám udělá aspoň trochu radost"..to mi přišlo dost zoufalé :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, taky jsem to četla s pobavením :D Jj je takovej uni, ale dá se s ním aspoň pár členů rodiny v pohodě obdarovat :D

      Vymazat
  8. Niveu taky nemusím, ale odstín té rtěnky je pěkný. Ještě mě zaujaly ty ubrousky s micelárkou. Ale sama bych si z boxu asi nic v dm nekoupila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když mě takové odstíny nesluší :( Navíc nemám ráda tu její suchou konzistenci. Možná ji někomu dám :) Já bych si asi koupila jen ten čaj a ubrousky ze zvědavosti :D

      Vymazat
  9. Nevím, kdo vymyslel navoněné vložky, vždyť je to kravina, ještě to může pomalu uškodit... Jinak box nic moc, no.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím. Ještě horší je snad navoněný toaleťák :-/

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥