Flawless skin with bareMinerals Prime time!

Tak jsme se dožili dalšího pátku :) Pro mě to znamená čas relaxu, pro někoho party čas. Ať je to tak či onak, doufám, že si večer zpříjemníte článkem z mého blogu. V poslední době jsem si hodně oblíbila produkty od značky bareMinerals, takže určitě se ještě párkrát s touto značkou tady setkáte :) Dnešní recenze bude o tom nejzákladnějším, co se dekorativní kosmetiky týče - báze pod makeup! Nutno podotknout, že jsem si pro tuto bázi běžela po vyzkoušení vzorečku, který jsem v sephoře dostala k nákupu. A to už je velká věc! Kdy jste si naposledy koupili něco na základě pidi midi vzorečku zadarmo? :D

Bázi si můžete vybrat dle svého gusta a potřeby. BM myslí na všechny, takže značka na trh uvedla několik druhů - Original, Oil Control, Brightening a Neutralizing. Já jsem si vzala s sebou domů verzi Original.  



To, co se mi moc nelíbí, je balení. Je plastové (což mi nevadí) a je neprůhledné. Takže nevýhoda je jaká? Že není vidět, kolik vám ještě zbývá produktu :) Nejhorší je ale dávkování. S pumpičkou se hůře manipuluje, vždycky mi toho vyplivne moc, nebo málo. Jen občas se mi povede vydolovat akurátní množství báze. Tím ale zápory končí :)



Bázi nanáším cca po 10ti minutách, co jsme si nanesla krém (mám suchou pleť, ale pod makeup ho dávám jen maličkaté množství, jinak se během dne moc lesknu). Upozornila bych, abyste si báze nedávali zbytečně velké množství. Výsledek pak není tak dobrý a báze nefunguje tak, jak má. Přiměřeně, přiměřeně :) Poté nechám dalších 5 minut zaschnout. Pak už klasicky můžete nanést makeup tak, jak jste zvyklé. 

Produkt vypadá pro oko hodně silikonově, ale není tomu tak. Silikon sice obsahuje, ale aspoň ne na prvním místě :) Mimo něj obsahuje také vitamin C, E a B5, extrakt z aloe, heřmánku a lékořice! 


No a po vší té omáčce se dostávám k tomu, co to vlastně s mou pletí dělá:

  • Prodlužuje mi výdrž makeupu, makeup (až na pár výjimek) vypadá večer stejně tak bezchybný, jako ráno. Výjimkou je nos, na něm mi nedrží prostě nic :) Ale báze tu výdrž na inkriminovaném místě aspoň trochu prodlouží.
  • Vyhladí pleť, že vypadá jako vyretušovaná. Ne že bych chtěla přehánět, ale ten rozdíl s bází a bez je ohromný. A to se mi nikdy v životě s jinou bází nestalo.
  • I když mám pleť suchou, během dne se mi celkem mastí. Hlavně v práci pod zářivkami :( S touto bází se mi to ale nestává tolik. Kdybych to měla otipovat v %, tak třeba o 60% méně. A to už je efektivita, kterou hodně ocením :)
  • Díky složení neucpává póry, je jemný jako pírko a pleť hezky vyživí (aspoň mám ten pocit).
Cena je sice vyšší (cca 800kč?), ale výsledek za to stojí. Obsah je 30ml a vydrží určitě dlouho. I jen ten malý pytlíčkový vzorek mi vydržel asi na 14 dní.

Co víc dodat? Bázi miluju a doporučuju :) Krásný víkend, 



1 komentář:

Děkuji za vaše komentáře ♥