• City style with Anet •

Dnes mám pro vás něco extra. Teda ono to zas tak skvělý asi nebude, ale je to něco jiného, než u mě na blogu vídáte. Právě si tu totiž čtete outfit článek! A to se u mě jen tak nevidí :) Jak k tomu došlo? Dostala jsem možnost vybrat si pár kousků z e-shopu Bonprix, tak jsem si řekla - proč ne? 



Oblečení z Bonprixu mám celkem ráda (ale nejvíce jejich povlečení, kterých mám hned několik!), ale musíte si dávat pozor na velikosti. Je dobré si vždy přečíst recenze pod jednotlivými kousky, protože zákaznice se zde s vámi dělí o své dojmy. Většinou píší, že objednávali o číslo menší, což je u Bonprixu běžné. I já si zde objednávám většinou velikost 36 nebo 36/38. 38 pak jen výjimečně, když opravdu nechci, aby to bylo na těle upnuté.

Z objednaných kousků jsem se pak snažila seskládat jednoduchý městský outfit. Takhle nějak mě běžně můžete venku potkat, tohle je můj styl. Spíše elegantní kousky, zkombinované s ležérními prvky. Málo kdy mě potkáte ve sportovním, kromě času, kdy opravdu sportuji :D 


Z Bonprixu jsem si tedy objednala svetřík s kožíškem, který je naprosto úžasný! V poslední době jsem totálně na kožešinky ujetá. Dá se zapnout na jeden knoflík a na jaře to bude kousek č.1!

Dále obyčejné bílé triko, které je však zepředu neprůsvitné a záda jsou z průsvitnějšího materiálu.

Nejlepším z toho všeho jsou však podle mě boty. Ty jsou naprosto perfektní a velikost odpovídá mé skutečné. Jsou moderní a velmi pohodlné. V pohodě jsem v nich celý den v práci a nikde mě nic netlačí ani nebolí. Díky silnému podpatku jsou jak bačkůrky :) Doporučuji! 

A na poslední fotce můžete vidět černobílé tričko s růžemi, na kterém je napsáno Like angels - a andílek, to já jsem :)





Ještě jsem si objednala toto černé tílko, ale to jsem vám nenafotila. Nedala jsem na recenze a stejně jsem si ho vzala. A byla to chyba :D Je opravdu průsvitné a hodně krátké. Na ven se neodvažuji, ale je to škoda, protože je hezky a zajímavě řešené. Využití ale asi stejně najde. Nahradí sexy košilku na spaní O:)) 

Pokud vás zajímá, odkud mám ostatní kusy outfitu, tak legíny jsou z Tchiba, kabelka z HM a kabát z FF.

Já moc doufám, že se vám takový článek líbil. Přeci jen nejsem žádná modelka a i když mě fotil přítel, dost jsem se styděla. To jste měli vidět, kolik párů očí mě z oken sledovalo! Brrr :D Ale byla to sranda :) Tak snad pro vás zas někdy něco nafotím :)

Krásný zbytek dne,



12 komentářů:

  1. Tu kabelku úplně nutně potřebuju a štve mě to. Mám podobnou, vlastně asi úplně stejnou :D jen užší a vyšší, a chci i tuhle, ale vždycky, když jdu do HMka, tak jí nikde nemají, ale potkávám jich na ulici 10 denně :D pardon za výlev, ale nemohla jsem si pomoct :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uplne te chapu :D Ja ji videla v HM, ale jen v cerne barve. Drive ji meli i ve vinove, khaki a sedive. Tahle mi prisla ale takova nejzajimavejsi :) Ale myslim si, ze se brzy tyhle kabelky do kolekce vrati. Stejne se porad opakuji dokola :) Tak uspesny lov :D

      Vymazat
  2. oh my, i love the combo of white t shirt and the furr coat, makes you elegant and yet playful youthful ... you are someone truly have taste in fashion and sense for taste!
    not only your beautiful looks complement the clothes, also the looks create more sophistication for the whole outfit!!
    you should do more outfit blog, love to see you share your view with the rest of the world :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you very much Joren! I do my best :) I'll try to make more fashion posts! I'm happy that u like it. BBBB :)

      Vymazat
    2. :) you are welcome, my dear, you are so beautiful, as always

      Vymazat
  3. až do konca som si myslela že kožušinka patrí ku kabátu. super kombinácia ty andílku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Zdani klame :) Jak u kozesinky, tak u me :D :) A dekuji :)

      Vymazat
  4. Skvělý outfit :))), ty boty asi nutně potřebuji 😄

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tomu rozumim. Nebudes litovat. Jsou vazne mekke, jako papucky :)

      Vymazat
  5. Krásné oblečení a moc Ti to sluší, Anet :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥