Too Faced - Happily ever lasting lip & cheek duo

Navážeme tam, kde jsme skončili, ne? :) V mém životě se spousta věcí změnila, obrátil se mi skoro celý naruby. Dalo mi dost práce se vrátit do starých (nebo spíš teda nových a lepších) kolejí. Hrozně moc mi chybělo blogování a ta interakce tu s vámi. Na Instagramu jsem sice aktivní pořád, ale přeci jen tam není možné své dojmy sepsat v nějakém tom větším měřítku. Za tu dobu jsem však nezahálela a testovala (a nakupovala) jako o život :D Tak teda pro dnešek něco málo o produktech jedné z mých nejoblíbenějších značek - Too Faced!



V Sephorách se objevily tyhle dvě rozkošné miniaturky, kterým jsem vážně nemohla odolat. Je to setík tekuté rtěnky a tvářenky od TF. V zahraničí sice bylo na výběr z více odstínů a kombinací, my jsme se dočkali jen setu v odstínu Peony (rtěnka) a Justify my love (tvářenka). No... aspoň něco :)

Jméno má přímo pohádkové - Happily ever lasting lip & cheek duo. Balení je rozkošné, růžové, stejně tak obsah.  


Deluxe love flush blush - Justify my love

Nádherný pigmentovaný odstín starorůžové barvy. Obsahuje minimální množství zlatavého shimmeru. Ten však chvíli po nanesení již není nijak znatelný. Skvěle se roztírá do ztracena a na tvářích mi vydrží celý den. Konzistence je krásně máslovitá a nanáší se mi skvěle pomocí jakéhokoliv štětce. Při aplikaci si však musím dávat trochu pozor, kolik se na štětci uchytí barvy. Jak je hodně pigmentovaná, tak se to s ní dá napoprvé dost přehnat. Ale jakmile tohle vychytáte budete nadšení :) Stačí opravdu trošku ťupnout do tvářenky a jemnými pohyby "lehkou rukou" tvářenku nanést. Strašně toužím vlastnit i další její ségry! 

Deluxe melted lipstick - Peony

Rtěnka v odstínu pivoněk? Give it to me! :D Odstín je nádherný - sytě růžový, ale trochu zrádný. Pokud se podíváte na nějaká videa, či obrázky na google, ta zjistíte, že na každém vypadá trochu jinak. Na snědší pleti je krásně jemná v odstínu baby pink. Na světlé pleti však vypadá mnohem tmavší a sytější. To je zrovna můj případ... Bohužel! Moc jsme se těšila právě na jemný růžový odstín, to se však nekoná. Sice se mi ten odstín na mě také líbí, ale představa byla někde trochu jinde :) 

Co se týče aplikace, ta je více než komfortní. Pěnový aplikátorek rtěnku nanese v hladké vrstvičce. Barva nikdy nezaschne úplně. Takže je taková polomatná a často se mi stává,že se mi někde rozmaže po obličeji. Což naprosto nesnáším! Navíc mě ta konzistence dost vysušuje. To je právě ten důvod, proč tolik nenosím nude odstíny (i když bych moc chtěla!). Prostě to na mě nikdy nevypadá tak dobře, jako na někom, kdo má pusu v pořádku a bez šupinek. Vysychání také souvisí s tím, že se mi barva od středu rtů olupuje. A to vážně nepůsobí zrovna moc hezky. Proto ji mohu nosit jen výjimečně, když netrpím na suchou pusu (v zimě skoro nemožné).

Takže doporučuji všem, kdo netrpí na extrémně suché rty a miluje příjemné, růžové odstíny.


Zkusila jsem si koupit i další "Meltedku", tentokrát v odstínu Chihuahua a tam je to o něco lepší. Odstín je tmavší, takže šupinky dokáže lépe skrýt. Ale v podstatě pro ní platí to samé co, co jsem psala o Peony. Ráda bych také zkusila nějaký tmavý odstín, u kterých se mi tyhle problémy nevyskytují. Pigment je tmavší a dobře mi suchou pusu vždy zamaskuje. Ale uvidíme :) 


Ještě jedna moc nekvalitní fotka s tvářenkou a rtěnkou v akci :) Jak se vám líbí? 

Na fotce je vidět, jak je konzistence trochu sušší

Mimochodem v únoru se do Sephory dostane tahle nádhera!


Máte s těmito produkty (v jakýchkoliv odstínech) zkušenosti? Vlastnili byste je rádi také? Dejte mi vědět.

Jsem moc ráda, že jsem zpět a budu se snažit vás zavalovat pořádnou dávkou recenzí! :D Mějte se krásně,


5 komentářů:

  1. Můžu se prosím zeptat na cenu? Celkem ráda bych si přesně tyhle dvě věci od TF pořídila, ale nechce se mi za ně dávat plnou pálku, dokud si to neošahám, takže tohle by pro mě byl ideál.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle duo stálo tuším 350kč? Ale nejsem si úplně jistá, zda ho ještě seženeš. Kupovala jsem to před Vánoci. Recenzi jsem přesto udělala, protože oba produkty s dají koupit ve stálé nabídce. Ale zkus se zeptat, měli to ve stojanu s miniaturami! A.

      Vymazat
  2. Zkušenost s produkty nemám, ale vlastnila bych je moc ráda :) Takhle v akci na Tobě se mi líbí moc

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na instagramu mi jedna slečna psala, že snad od února by měla být k dostání i miniatura tvářenky samostatně! :) Pokud ano, určitě půjde na dračku! :D Tak si můžeš udělat třeba taky radost :) A.

      Vymazat
  3. I really like the step by step approach to the final solution. I really like analytic functions now after reading this post. Thanks!!!

    Best Lip Liner

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥