* Mega WISHLIST 2016 *

Tak jsem se na večer ještě dala do psaní článku. Teda spíš jsem se zamyslela nad tím, co chci v novém roce vyzkoušet za produkty. Dalo mi to docela zabrat (časově), ale báječně jsem si při tom odpočinula :). Určitě jsem na spoustu věcí zapomněla, ale tohle jsou asi věci, které chci nejvíc. Některé věci jsem si z něj dokonce už pořídila, stačí se podívat na můj Instagram :) Tak copak chce Anet v roce 2016 vyzkoušet? 


  1. Too Faced - Love Flush Blush Wardrobe
    Šatna pro tvářenky? To sedí. Koupíte si tuhle paletku a jinou už si celý rok koupit nemusíte. No možná ještě déle, než rok... :D Strašně se mi líbí a strašně jí chci. Ale nevím, jestli bych ji 100% využila. Ještě popřemýšlím :)

  2. bareMinerals - Mineral Veil
    Jedna z věcí, kterou jsem si již pořídila - dokonce v limitované edici, takže je ještě speciálnější! Nestihla jsem ho zatím vyzkoušet. Určitě poreferuju :)

  3. Covergirl - truNAKED palette
    Mini paletky, které jsou dupe pro slavné Naked. Viděla jsem na ně už asi 100 videorecenzí na YT a slečny byly totálně uchváceny. Prý jsou ještě lepší, než paletky od UD. Hmmmm...

  4. Clarins - HydraQuench lip balm
    Nejradši bych vyzkoušela všechny balzámy na světě :D Tenhle je však na prvním místě. Snad už brzy. Jedna z mála věcí, které opravdu potřebuji.

  5. Tarte - Tartelette 2 In Bloom palette
    Co dodat? Mám opěvovat dřív balení, nebo barevné provedení stínů? Bohužel však Tarte k nám stále nezasílá, proto nevím, jak se k ní dostat :( Nejedete někdo do zahraničí, kde je k sehnání?  Byla bych vám moooooc vděčná :)

  6. U korektoru si nejsem jistá, jestli chci ten od Narsu nebo od UD... Babo raď! 

  7. Rtěnka na obrázku je jen ilustrativní, ale chci si rozšířit obzory v oblasti tekutých matných rtěnek. Jedna už je v mé sbírce. Juchů! 

  8. Clinique - Pop Lipstick
    Nádherné nositelné odstíny. Všechny do jednoho! Šla jsem se mrknout do Sephory a odešla jsem s prázdnou. Strávila bych tam totiž hodinu vybíráním odstínu :D Ale jednou si na to čas udělám!

  9. L'Oréal - Lumi Cushion Foundation
    Věcička, která válcuje zahraniční beauty blogy. Konkrétně tento má opět výborné recenze. Musím ho mít! Prostě musím! 

  10. MAC - Mineralize Skinfinish
    Nic co bych asi potřebovala, ale spíš jsem na tento produkt zvědavá. Většina lidí ho miluje a já chci vědět proč! 

  11. HD Finishing Powder
    Budu se opakovat, ale díky YT toužím vyzkoušet i tuhle novinku (?).

  12. MUFE - Ultra HD Stick
    Prý má mnohem lepší texturu, než klasický tekutý makeup. Ten mě neoslovil (měla jsem vzorky). Ale tohle musím v Sephoře omrknout.

  13. Sephora - Eyeshadow primer
    Díky Lucce (Getthelouk) ho asi potřebuju :) Že by byl lepší než můj oblíbený primer od Too Faced? 

  14. TheBalm - Marry Loumanizer
    Dneska mi přišel! Juchůůůů! Den D :) Jsem happy! Zítra ho vyvenčím.

  15. Rtěnka od YSL - odstín nemám vybraný. Ale je to tak ikonický produkt, že by ho asi měla mít ve sbírce každá závislačka na makeupu. Nebo ne? :D 

  16. MakeupGeek - stíny, pigmenty, to je jedno! Beru všechno :) Mám vybráno spoustu odstínů, bohužel nebyly online, když jsem je chtěla objednat. Ale dva jsem si přece jen do košíku hodila :)

Huh! Vyčerpávající :) Teď už jdu vážně spát :) Co říkáte na můj wishlist? Co si chcete určitě v roce 2016 pořídit vy? :)


12 komentářů:

  1. Moje neteř také chce paletku tvářenek, snad to stihnu a k narozeninám jí ji pořídím.
    Zvu tě k mé soutěži
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/2016/01/lednova-soutez.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani se nedivim. Je to moc povedeny kousek. Sice asi bude trochu neskladna a na cestovani nic moc, ale presto. Krasa!

      Vymazat
  2. Koukám, pár kousků vlastním a to NARS Concealer (už bych do něho nešla), Mary-Lou (doporučuji), bareMinerlas foundation (směle do něj, je nejlepší!), pak mám jednu srdíčkovou tvářenku v plné verzi a jednu v mini, ten odstín v plné verzi mi vyhovuje, ten třpytkatý zmenšený moc ne. No a z tvého wishlistu bych brala UD concealer a především YSL rtěnky! :-)
    Fairychain

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A proc bys nesla znovu do Nars? Spatne kryje nebo nevydrzi? Prave ty dve veci (TB a BM) uz mam. Dneska poprve na sobe a zatim vse vypada uzasne! Ja mam prave od TF jen miniaturku a tvarenka mi vyhovuje. Krasny baby pink odstin :) A ty rtenky od YSL jsou bozske. No... musim zacit setrit :D

      Vymazat
  3. Chjo, tohle mi nedělej, ta Tarte paletka je úžasná. Tvářenky pohromadě taky, já bych je využila, ale to bych musela vyházet všechny co mám. YSL Volupte musíš mít, já si jí pořídila jen tak z rozmaru a mám jí jako šperk ve šperkovnici a kochám se, moc jí nepoužívám, ta textura je pro mě složitější na nanášení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vid :( Ja zjistila, ze konecne posilaji worldwide, ale CR to bohuzel nezahrnuje. To nastve. Mmmm, me navnazujes :D Ale jabych ji urcite pouzivala! :D

      Vymazat
  4. Pri slove "mega" som čakala síce omnoho viac vytúžených kúskov, ale je jasné, že niektorí ľudia sú skromnejší ako ja ;)
    Z tvojho wishlistu mám už čosi odskúšané, napr. korektor NARS, ktorý je síce super, ale podľa mňa za tú cenu nestojí, to by nesmel nikdy zaliezť do vrások a YSL Rouge Volupté, ktorý je skvelý, ale hlavne je to šperk. Jeho výdrž je slabšia, no mne pripadá taký špeciálny, resp. čosi tie veci na pery od YSL do seba majú, keďže ich mám v zbierke niekoľko a dosť ma bavia :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vsak ono toho je mnohem vic :D Ale tohle jsou top produkty, ktery fakt chci! Teda u te paletky tvarenek si nejsem uplne jista, jak pisu.
      O tom Narsu psala i slecna vyse. Tak asi spis pujdu do UD. A S YSL mas pravdu. jsou to sperky a patri se je radne vystavit :D Tak snad uz brzy :3

      Vymazat
  5. Já mám Tartelette 1 a je boží. Mám ještě jednu paletku od tarte z letní limitky a ty stíny jsou fakt uzasné. Mac Skinfinish a Mary-Lou mám a oba používám ráda :). Wishlist jsem si nedávno taky tvořila a Makeup Geek stíny jsou na něm taky. Rovněž i Tartelette in bloom :).

    OdpovědětVymazat
  6. jsem tak ráda, že NYX bude v Česku :))
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥