Božsky jemné paty s Scholl velvet smooth diamond!

Konečně vám přináším recenzi na něco nekosmetického. Teď tím myslím dekorativní kosmetiku. Dnes vám zrecenzuji úžasný strojek od Scholl - Velvet smooth diamond! Dostala jsem ho pod stromeček a už jsem se nemohla dočkat, až ho vyzkouším!


Nejdřív jsem si myslela, že to je zbytečnost. Měla jsem pemzu a žiletku. Ale pemza toho vzala málo a žiletka byla pro mě zase moc nebezpečná. Téměř pokaždé jsem se s ní pořezala, i když jsem se snažila dávat sebevětší pozor. Takže výsledkem byly bolavé paty, ze kterých teklo krve jak z vola (pardon) a týdenní neschopnost se na paty pořádně postavit... Pak se na trhu objevil Velvet smooth a já byla zvědavá, ale přitom dost skeptická. Myslela jsme si, že strojek paty trošku ohobluje, ale že nemůže mít takový výkon, aby paty zbavil veškeré odumřelé a tvrdé kůže. Moc jsem se spletla :)


Scholl prodává dvě verze - modrou a růžovou. Je jasné, že jsem sáhla po té růžové! Koupila jsem ho v sadé (vánoční balíček) spolu s krémem na nohy a stál mě myslím 800 Kč. 

Ta brusná část je celkem dost hrubá, což mi naprosto vyhovuje. Scholl má v nabídce opět více verzí (2 nebo 3, nevím) a já mám myslím právě tu nejhrubší - diamond. 

Strojek je na baterky a zapíná se posunutím stříbrného kroužku. To je vše! Pak již paty přejíždíte sem a tam a doslova se z nich nehorázně práší! Paty obrušujte nasucho! Proto je vhodné tento rituál praktikovat ve vaně. Ať pak nemusíte uklízet ten čurbes :)


Výsledek mě mile překvapil. Krásně hladké paty bez zatvrdlé a ošklivé bílé kůže. Bohužel můžete na obrázku "po" vidět, jak jsem si paty žiletkou poškodila. Stále jsou tam jizvičky viditelné. 

Díky patám mi už kůže nepraská, což je obrovská úleva. Opravdu na to trpím a trpím pak i při chůzi. Hlavně v létě je to peklo. Tenhle růžový pomocník však proti odumřelé kůži skvěle bojuje a já ho již nedám z ruky.

Hlavice samozřejmě můžete pak libovolně dokupovat nové a dají se sehnat za cca 400 Kč. Ale nebude je třeba dokupovat nějak často. Strojek už používám měsíc a žádné známky opotřebení nejeví.


Strojek rozhodně doporučuji všem. Já jsem s ním více než spokojená ♥!

Jak se vám strojek líbí? Znáte ten pocit rozpraskaných pat? Uvažujete nad koupí? Dejte mi vědět.


8 komentářů:

  1. Teda to by se mi hodilo! Ne že bych měla paty nějak popraskané, nebo ošklivé, ale v létě miluju je brousit a starat se o ně. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ja by som ho priala, keďže moje päty sú neskutočne popraskané! A v tej ružovej farbe vyzerá skvelo:)))
    Pozývam ťa na moju giveway o super ceny:
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.sk/2016/01/novorocna-giweavay.html?m=1

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak si ho muzes prat k svatku/narozeninam :) Vanoce uz jsou za nami, ty jsou zase az za dlouho :D

      Vymazat
  3. tak po tehle recenzi jdu do toho taky

    OdpovědětVymazat
  4. Já ho mám od léta a pomohl mi. Ale co beru kolagen z ryb od Inca Collagen, mám paty jako miminko a už jsem 3 měsíce neměla co brousit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oooo, to je super tip. Podivam se na net pro vic info. Diky :)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥