Be free to make up! Freedom Makeup London...

Před nějakou dobou jsem dostala od e-shopu Pinkpanda.cz (moc děkuji, Jani!) k otestování pár výrobků od značky Freedom. Ta zažila již na blozích velký boom a jak je v mém zvyku, vždy přicházím s recenzí až po nějaké delší době :D Sice pozdě, o to víc však mám otestováno. V mezidobí se výrobky dostaly do prodeje do sítě drogerií Teta. Takže každý, kdo nerad nakupuje přes internet, si přijde také na své.



PRO 12 STUNNING SMOKES

Začnu tím, co mě překvapilo nejvíce. Paletkou se mi vyloženě trefili do vkusu (výrobky jsem si totiž nemohla vybrat, ale vybrala mi je Panda.cz :))! Paletka obsahuje 5 matných stínů, 6 metalických stínů se shimmerem a 1 stín s většími třpytkami. Všechny barvy spolu korespondují a dají se s nimi vytvořit různorodé kreace. Od denního líčení, přes večerní, až po vcelku extravagantní kousky. Já nejčastěji jedu na zlaté/hnědé vlně, takže jsem byla nadmíru spokojena.

S dobrou bází vydrží stíny intenzivní po větší část dne a neslévají se mi ve vrásce nijak tragicky. Nanášejí se pohodlně, některé práší méně, některé více. Pokud však přihlédnu k ceně, je poměr cena/výkon výborný. 

Paletku do teď opravdu velmi ráda používám a s klidem vám ji mohu doporučit. K balení se asi nemá cenu vyjadřovat, všichni tyhle levné plasty známe. Ale za obal si rádi připlatíme zase u jiných značek :) Součástí balení je také pěnový aplikátor, který jsem ihned vyhodila :D 



Pár swatchů :D






PRO BLUSH PALETTE BRONZE AND BAKED

Tato paletka má balení cca o 5úrovní výše, než paletka očních stínů. Plast je stabilnější, paletka obsahuje zrcátko a i design je mnohem hezčí, než u té předchozí.

Uvnitř najdete mix tvářenek a bronzerů. Tvářenky jsem však pasovala na rozjasňovače. A to všechny, bez výjimky :) Jsou tak třpytivé, že byste si je na celé tváře určitě dát nechtěly. Teda aspoň v to tiše doufám :)... 

Rozjasňovače mají různé podtóny. Souhrnně ve zlatavých a růžových odstínech. Jsou velmi třpytivé a neskutečně pigmentované. Na fotkách se to úplně nedá zachytit, ale některé jsou pigmentované až moc. Nejvíce jsem se těšila na ten první, nejsvětlejší. Ve finále však na pleti vypadá nejhůř. Je hrozně zlato bílý a nevypadá to vůbec hezky a přirozené. Na lícních kostech, či hraně nosu vytvoří zlatý pruh, který se nehezky leskne a během dne se rozplizne úplně všude až se z vás stane totální diskokoule. Fuj! Jediné využití jsem pro něj našla do vnitřních koutků oka. Tam naopak pohled pěkně projasní. Nejkrásnější je pro mě tak druhý odstín zleva a druhý odstín zprava. 

Co se týče bronzerů, líbí se mi více ten tmavý matný. Ale druhý odstín také není špatný. Jen když máte na tvářích nějaké nedokonalosti, dost je zviditelní. 

Paletku bych shrnula tak, že na trhu je spousta lepších rozjasňovačů v podobné cenové relaci (třeba UMA, Catrice, Essence - např. v různých limitkách). Není to můj top výrobek, ale na druhou stranu po něm nesahám moc často. Když už, tak jen pro určité odstíny, ostatní nevyužiji. Paletka obsahuje moc shimmeru a já upřednostňuji u rozjasňovačů spíše lesk.






LIPSTICKS

Posledními výrobky k recenzi jsou rtěnky. Zde to bude velmi rychlé. Nechci být zlá a nevděčná, ale výběr odstínů byl více než příšerný... Podívejte se sami! :D Modrá se jmenuje Lipstick Far Away a opravdu je na míle daleko odstínům, které já preferuji. Zlatá nese jméno Lipstick Space Luxe a do vesmíru bych ji nejradši vystřelila... :D Pro mě absolutně nevyužitelné a neuplatnitelné barvy... Pardon. Sice jsou rtěnky z kolekce odvážných barev, ale na mě je to asi až moc přes čáru :) Navíc konzistence se mi vážně nelíbí, zvýrazní každou šupinu a cítila jsem se, jako bych měla na puse voskovku. Rtěnky hodně stainují a po odlíčení jsem měla pusu jako šmoula. 





Tak to bychom měli pro dnešek vše. Byla to náročná a dlouhá recenze :D Pokud se chcete podívat na internetovou nabídku, doporučuji se mrknout ZDE. V drogeriích totiž bohužel nenaleznete kompletn nabídku. Nebo já na ní aspoň nikde zatím nenarazila. 

Co byste rádi z portfolia kosmetiky Freedom vlastnili? Který výrobek na vás udělal dojem? A kam byste vyvenčili zlatou/modrou rtěnku? :D 

Mějte krásný zbytek dne,





16 komentářů:

  1. :D:D:D Hahah, ty rtěnky jsou vyloženě komedie. Na paletky jsem v drogerii sahala, na první pocit nebyly špatné, ale asi si to nechám ujít. Nějak mě značka neláká. V tvém případě bych možná sáhla po paletě s rozjasňovači a s tvářenkami.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hihihi, balíček jsem robalovala ještě na poště, kde se mnou byl i přítel. Když došlo na rtěnky, zděšeně se na mě podíval, se slovy: "Co to je?! To budeš nosit?!" :D Asi by se mnou nikam nešel, kdybych je měla na puse. Ostatně ani se nedivím, já sama se sebou taky ne :D :))

      Vymazat
  2. Tak ty rtenky jsou dobry vtip. :-) Jinak pekna recenze.

    OdpovědětVymazat
  3. Tie paletky sú úplne suprovéé..tie odtiene sú naozaj nádherne, myslím si, že by som ich využila všetky a za tú cenu..fakt pecka..a tie rúže, ten zlatý je tiež krásny, to by sa dalo použiť pri nejakom extravagantnom líčení, naozaj ma prekvapila táto značka! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No možná jako topper trošku naťupkat na nějakou rtěnku. Jinak pro mě max na Halloween :D Ale stíny fakt super za mě :)

      Vymazat
  4. Moc pěkné stíny a rtěnky také zajímavé :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mozna si vezmu tu modrou do prace a budu sledovat ty reakce :D

      Vymazat
  5. Teda stíny nevypadají vůbec špatně. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dneska je mam na sobe a zrovna jsem je kontrolovala. Od 7:00 se ani nehly. Bazi mam od Catrice :)

      Vymazat
  6. Woooow, paletky jsou teda překrásný, rtěnky sranda :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jo, Janca me asi moc precenila :D Takovou odvahu preci jen nemam :) Ale stiny pro me vybrala supeeer! Presne dle meho gusta!

      Vymazat
  7. Cool colors !!!

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. tak nejdřív letěla E-style, teď Fredom, já nevím, miluju držet se s dobou, takže...jo, jdu pro ni :D
    www.plesatazpevacka.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Amen! :D Narosto tě chápu... Určitě se na jejich výrobky podívej. Já jsem si pak šla ještě pro dva další do Tety. Na ty bude recenze zase příště :)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥