Urban Decay - Naked on the run!

Každá by chtěla mít ve sbírce aspoň jednu multifunkční paletku. Teda co to říkám? Každá z nás by chtěla mít ve své sbírce aspoň deset multifunkčních paletek (a já možná ještě více :D)! Vlastním tedy zatím dvě. Jednu od Too Faced a ty další nepočítám, protože to jsou paletky obsahující pouze oční stíny. Tím multifunkční totiž mám na mysli ty, které v sobě ukrývají něco navíc. Například tvářenku, bronzer, rtěnku, rozjasňovač, tužku na oči, linky, řasenku, ... :)

Před nějakým časem jsem si tedy udělala radost a zakoupila kazetku od Urban Decay. Tehdy u nás byla na trhu teprve asi týden a já z ní měla (a pořád mám) obrovskou radost! 

Ten obal musí zaujmout snad každého. Mně připomíná spadané listí na podzim, nebo trochu maskáče v zemitých barvách :) Miluju tyhle abstraktní designy, mají prostě něco do sebe! Zlaté detaily se k tomu všemu báječně hodí. Bytelné balení může být někomu na obtíž. Je trochu těžší a tlustější, než bývá zvykem. Mně to ale nepřekáží.

Naked_on_the_run

To, co ji dělá perfektní "go to" paletkou, je její úžasný obsah. Najdete zde řasenku Perversion, tužku na oči v odstínu Stag, lesk na rty Ultra Nourishing Lipgloss - Sesso, tvářenku, bronzer, rozjasňovač 50/50 a 5 úžasných stínů: Dive, Fix, Resist, Dare a Stun.

Urban_Decay

Urban_Decay

Barevná škála stínů spolu tvoří perfektní mix - 3 třpytivější stíny a dva matné. Jsou zde jak studené, tak teplé odstíny, které budou slušet každému barevnému typu a různobarevným očím. Vykouzlit se s ní dá jak denní, tak večerní líčení - no problem. Rozjasňovač se navíc dá úplně v klidu použít jako další oční stín, ničemu to nevadí.

Stíny jsou dobře pigmentované a na víčku hezky drží. Já však přesto používám bázi (Too Faced). Stíny se tím ještě více zvýrazní a zlepší se jejich přilnavost. Co mi však vadí je, že všechny pudrové produkty (takže i tvářenka, bronzer a rozjasňovač) velice práší. S některými štětci méně, s některými více. Proto musíte být při nabírání velice opatrní. Je to zvláštní, protože při doteku prstem, je stín vždy krásně máslovitý. Se štětci si však nerozumí :(

Tužka v hnědém odstínu mě sice úplně nenadchla, ale drží výborně. Nikam se během dne nestěhuje, snad jen při použití na waterline je její výdrž slabší. 

Lesk je super. Ač bych radši brala rtěnku (klidně i v podobném neutrálním odstínu), tak ho musím pochválit. Na rtech vydrží překvapivě dlouho, krásně hydratuje a má jen lehké zabarvení. Něco mezi nude cihlovou a teplou béžovou. Pozor ale na parfemaci - je silně mentolově nasládlá a na rtech ji poměrně dlouho cítím. Já třeba takovou vůni snesu v pohodě ale vím, že hodně z vás to přímo nesnáší :)

Urban Decay

Bronzer a tvářenka mě velice kladně překvapili. Jsou pigmentované tak akorát a dají se perfektně vrstvit. Z jemného růžového závoje tak po třech lehkých aplikacích můžete dosáhnout až neonově růžové. Bronzer je trochu teplejší, až mírně do cihlova. Výdrž mají však bezkonkurenční. Dokonce asi ještě o malinko lepší, než například Chocolate soleil od Too Faced. Ale ten se mi zas líbí více odstínově.

Rozjasňovač by naopak snesl trochu lepší pigmentaci. Ale na druhou stranu zas nevytváří efekt diskokoule, jen hezky chytá odlesky na sluníčku, nebo umělém osvětlení. Během dne ho na tváři skoro ani nepostřehnu.

Blush_Bronzer_Highliter
Rozjasňovač, tvářenka, bronzer

Řasenka Perversion mi z řas kartáče nevyrobí. Lehce je zvýrazní a obarví. Také má obstojnou výdrž, ale mě nenadchla. Moc ráda ji nepoužívám a určitě bych si plné balení nekoupila :) Mám radši více dramatické řasenky, co z vás udělají mrkací panenku s řasami do nebes (rozuměj NE spider lashes :D). Ten kartáček mi přijde trochu "oldschool", ale vím, že má své příznivce (a není jich málo).

Perversion_mascara

O lesku jsem již psala výše, ale nezmínila jsem aplikátor. Není na něm nic zvláštního, svůj účel plní dobře. Já osobně jsem za to ráda, nemusím moc takové ty vychytávečky alá kapička, pusinka, placička s dírou uprostřed, atd :)

A ten obal! Ten se mooooc povedl (narozdíl od obyčejné řasenky :)).

Lipgloss_Stag

No a nakonec ještě líčení. Nepoužila jsem všechny produkty z paletky, ale to doufám nevadí.

Makeup_Look

Když to vezmu kolem a kolem, paletku rozhodně doporučuji. Je perfektní na cesty, ale i normálně na denní použití. Stane se určitě ozdobou vaší sbírky. Jediné mínus vidím tedy v prášivosti a v tom, že mi moc nevyhovuje řasenka. Ale to je nanejvýš individuální věc :)

Jak vás paletka zaujala? Jaká je vaše MUST HAVE go to paletka? Co byste rádi vyzkoušeli od UD? Povězte mi to v komentářích.

Look

Krásné pondělí,


7 komentářů:

  1. Je to krásná paletka, ale tyhle multifunkční sety mi nějak vadí, nevím proč. Mám jeden takový od UD a nepoužívám ho, raději mám svou oblíbenou Naked 2. No a co bych od UD potřebovala? Všechny Nakedky! :D Né i rtěnky jsou fajn, taky vlastním a především tužky na oči. :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Paletka vypadá naprosto božsky :) já zatím od UD nic nemám a asi se ještě nějakou dobu v této cenové kategorii pohybovat nebudu, ale moc se mi líbí tvůj článek, je krásně napsaný a máš opravdu nádherné fotky :)

    Nikys beauty blog

    OdpovědětVymazat
  3. Vyzerá fakt skvelo, určite využiješ maximálne ;) Ja sa už nezaobídem bez podkladovej bázy Original, ktorá je pre mňa úplná topka, prípadne mám rada aj ich naked paletku. No najnovšie ma strašne láka vyskúšať tie nové ceruzky na obočie, ktoré sú vraj božské :)
    NickaBeautyHunter

    OdpovědětVymazat
  4. To balení je nádherné! Já mám od UD jen první Naked, ale klidně bych mohla mít úúúúplně všechno :D Pořád ale nevím, jestli mě tyhle multifunkční paletky "berou" nebo ne. Na jednu stranu si říkám, že je to super, když je tam všechno hezky pohromadě, a tahle je navíc moc pěkně poskládaná, ale zase když jsou někde takové ty rtěnky ve stejném typu "chlívečků" jako třeba stíny, prostě otevřené, tak to je mi proti srsti. Takhle to ale vypadá fajn :)

    OdpovědětVymazat
  5. UD je klasika nejvíc! Já ji nemám ale přemýšlím o mi. Přece jenom je to větší investice ......mám doma paletku od make-up revolution :)

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná paletka, od UD nic nemám, takže je čas to napravit :))

    Nela z Beauty Charm

    OdpovědětVymazat
  7. Mě tahle značka nikdy moc neoslovila... asi to bude tím, že jí má kde kdo :-(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥