Makeup do kabelky - L'Oréal True match GENIUS (novinka)

Makeup, nejlepší přítel ženy... (teda spolu se rtěnkou, řasenkou a tvářenkou :D). Nevím jak vy, ale já jich nemámj nikdy dost! Jeden prostě nestačí a pořád ráda zkouším nové a nové značky, textury a odstíny. Dostala jsem možnost vyzkoušet tuhle novinku od L'Oréal, která nese název True match GENIUS. A v čem že má být tak geniální? :)


Hned v úvodu je  nutné upozornit na jeho balení. Není to zrovna něco, na co jen tak v drogerii narazíte. Jeho tvar je placatý, to z něj dělá ideálního pomocníka do kabelky i malého psaníčka. Design se moc povedl a každý se mě v práci ptá, co to je :) Mám ho totiž ležet na svém pracovním stole. Díky velkému zrcátku ve svrchní části tak můžete kdykoliv zkontrolovat stav vašeho obličeje a pomocí přibalené houbičky obnovit vrstvičku krytí, kdykoliv potřebujete. Mně osobně se se silikonovou houbičkou pracuje dobře a nedělá mi problém si s ní klepavými pohyby nanést makeup na celý obličej. 



Textura je nádherné krémová, nezalézá do vrásek a krásně pleť rozjasní. Je to takové 4 v 1 - báze, makeup, korektor a dokonce i pudr. Je fakt, že jako pudr moc nefunguje, je lepší se po něm ještě přepudrovat. Ale kdo má rád takový ten dewy finish a příliš se nemastí, klidně to zvádne i bez přepudrování. Makeup vydrží na tváři uctyhodnou dobu, ale v polovině dne lehce nános zopakuji. Stačí jen lehká vrstvička a pleť vypadá opět dokonale. 


Odstín 1.5.N Linen vám asi moc neřekne (tak jako mně...), ale co jsem pochopila, je to asi nejsvětlejší odstín z nabídky. Tak jako tak, mně perfektně sedne, i když jsem si nejdřív myslela, že na mě bude trochu tmavý. Ostatně na swatchi na zápěstí můžete vidět, že nerozetřený makeup je hodně podobný mému odstínu pleti. Po rozetření dokonale barvy splynou a není vidět, že nějaký makeup mám. Výhodou je vysoké SPF 30.


Posledni fotka je po nanesení makeupu. Rozhodně vypadám mnohem rozzářenější, ač makeup neobsahuje byť sebemenší třpytečky. Moc se mi ten finish líbí. 

Co se vám ale asi moc líbit nebude, je poměr mezi obsahem a cenou. Makeupu je totiž jen 7g a cena se pohybuje kolem 449kč (pokud není v akci). Uznávám, že to je hodně. Na druhou stranu pokud ho chcete vlastnit díky jeho skladnosti a používat ho právě jen za pochodu a ne každé ráno při vaší makeup rutině, klidně do něj běžte. Já ho používám už nějaký ten pátek a moc z něj neubylo. Ale tohle už záleží na vás :)

Jak vás makeup zaujal? Vyzkoušeli jste ho už? 

Mějte se krásně,


6 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. To ano, pokud si to vynásobíš čtyřmi = to ti hodí průměrný obsah "klasického" 30g makeupu. Takže by tě vyšel na nějakých 1780kč :D

      Vymazat
  2. Pokud bude někde v akci za přípustnou částku, kterou jsem ochotná za tuto gramáž dám, pak asi neodolám. Finish je úžasný a odstín by mi snad taky mohl sednout. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Momentálně ho mají v Rossmannu za 329kč. Je to už přijatelnější? :)

      Vymazat
  3. Já se na něj dívala a konzistence mi přišla fajn. Jen mi teda nesedl ani jeden odstín, bohužel.

    OdpovědětVymazat
  4. Stejný pilník jsem pořídila mamce a je s ním velice spokojená. Jé dneska jsem si pořídila stejnou paletku freedom. :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥