Clinique Dermatically Different Moisturizing Lotion Plus, aneb stále váhám...

Oleeee, jsem tu s dalším článkem :D Tentokrát se mrknem na žlutý zoubek tomuhle speciálnímu a řekla bych až kultovnímu kousku od Clinique.

Strašně dlouho jsem toužila zkusit Clinique Dermatically Different Moisturizing Lotion Plus. Uffff, to je název! Četla jsem o něm mnohé a většina recenzí byla opravdu opěvných. Když jsem byla v Douglasu, u pokladny ležel tenhle klenot v miniaturce, jen tak na vyzkoušení. Stál okolo 300kč, co je dost, ale... poručte blogerskému srdci :)

 Dermatically Different Moisturizing Lotion Plus
Dle popisu by to měl být zázrak přesně pro můj typ pleti - to je velmi suchá až suchá (i když poslední dobou se mi zdá spíše smíšená, to je asi těmi vedry). To plusko na konci označuje, že jde o novější vylepšenou verzi (aka inovativní složení). Má hydratovat po celý den a pleť má být sametově jemná, posiluje se přirozená pleťová bariéra a pokožka má vypadat zdravěji.

Já jsem s tímto výrobkem spokojená. Už jen z toho důvodu, že krém není parfemovaný. Textura je něco mezi gelem a krémem, je lehoučká a rychle se vsákne. Pleť je potom napitá a opravdu vypadá dobře. S makeupy je také kámoš a netropí žádné problémy. 

Krém je sice super, ale nevím, co bych vám o něm napsala víc. To už je holt taková krémová potíž. Každému vyhovuje něco jiného. Upřímně ale, jsem čekala od krému trochu víc. Těžko specifikovat co... Ale prostě něco víc :D Toto bych totiž dokázala napsat o jakémkoliv jiném krému, který by mi sedl. Možná by stálo za to používat nějaký ten čas celou řadu péče od Clinique. Možná bych pak byla nadšenější.

To nic nemění na tom, že jsem ráda, že jsem si tento větší vzorek na vyzkoušení koupila. Určitě to za to stálo a třeba se v bližší době dopracuji i ke koupi celé řady (nejspíš v nějaké výhodné mini verzi...radši...).

Dermatically Different Moisturizing Lotion Plus

Co vy? Jaké jsou vaše zkušenosti s tímto krémem a značkou Clinique vůbec? Já zatím zkoušela toto a "Čubí" pastelky na pusu, a zatím nějak nevím. Jako jo, ale nic extra :) Zajímá mě i váš názor!

Krásný den,





2 komentáře:

  1. Clinique produkty mám rada, no na počudovanie ani mňa tento produkt nejako neohúril. Čakala som od neho viac.
    NickaBeautyHunter

    OdpovědětVymazat
  2. Tak vzhledem k mé mastné pleti produkt zkoušet nebudu, ale na "čubiny" mám stejný názor - jako jo, ale nic moc :-D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥