BLOGGER'S SWAP I.

Krásnou sobotu přeji! Jak si jí užíváte? Já neplánovaně pracovně :( Ale na druhou stranu budou korunky a budu si moct splnit další položku z mého podzimního wishlistu, že? :) 

Dneska vám přináším článek z mého historicky prvního blogerského swapu! A to je co říct, protože blog už mám hezkou řádku let! Každopádně jsem se k tomu dopracovala až teď, a to díky Ali z blogu Alice in Wonderland CZ :) Jste zvědaví? Já byla! Tak už konec okecávání a pojďme se na dárečky spolu podívat!



Mimo krásných věcí jsem samozřejmě dostala od Alice i dopis. Stojí v něm, že kromě kosmetických věcí se snažila vybrat i užitečné a praktické produkty, protože ne vše se točí kolem líčení. A to má naprostou pravdu! 

Mimochodem moc se omlouvám za kvalitu fotek, ale tento týden jsem domu přišla vždy až za tmy, proto jsou fotky vyfoceny bleskem v kvalitě hodné toustovače :-/ To ale snad tolik nevadí a brzy se opět budu moct vrátit ke kvalitnějším fotkám se smysluplnější kompozicí (bohužel u přítele nejsou absolutně vhodné podmínky :( Úplně se za ně stydím...)



+



Dostala jsem:
  • Sprchový gel Lactovit, který je bez parabenů a co jsem koukala, tak i silikonů. Obsahuje také mléčné proteiny a ureu. Vhodný na citlivou pleť. To zní super a myslím, že od Lactovitu jsem zatím nic nezkoušela. Aspoň kam tedy má paměť sahá. Tak jsem zvědavá!
  • Dále jsem dostala šumivou zmrzlinku/kuličku do koupele od Sephory. To je super, protože jsem ji obdivovala na Instagramu hned u několika lidí :) No není rozkošná? Navíc voní po mangu, mňam!
  • L'Oréal tělové mléko pro zralou pleť mě trochu vyděsilo, ale Alice píše, že je skvělé! Tak jí budu věřit, a přesvědčím se o tom na vlastní kůži :)
  • Maska od Freemana je vtipná, protože i já jsem jí dvě poslala. Dokonce jsem chtěla poslat přesně tuhle samou verzi, ale zrovna jí neměli :D Já jsem tuhle fialovou verzi ještě nezkoušela, ale vypadá právě úplně skvěle!
     
  • Kdo mě zná, tak ví, že u mě se žádný balzám na pusu dlouho neohřeje. Spotřebovávám je rychlostí blesku :) Od Alenky jsem dostala hned tři! Klasický jelení lůj od Reginy (u mě stálice již několik let), Baby lips od Maybelline (mám růžovou verzi, kterou moc nepoužívám. Tak třeba mě tato bezbarvá nadchne víc) a Carmex! M-I-L-U-J-U---H-O! :D Moje zásoba mi došla, tak tento přišel jako na zavolanou!
  • Z dekorativní kosmetiky mi vybrala Alča tekutou tvářenku od Rimmelu. Absolutně jsem netušila, že mají něco takového v nabídce... :D Je v jemném růžovo broskvovém odstínu. Na denní líčení jako dělaná. Druhým zástupcem je řasenka taktéž od Rimmelu. Má neskutečně vtipný kartáček :D Do společné fotky výrobků jsem ji zapomněla přidat (protože ji již používám a měla jsem ji v kabelce, tak přidávám ofiko fotku zvlášť :D ).
  • Alice se zaměřuje hlavně na nehty a je v tom vážně dobrá. Proto i já jsem dostala nějakou tu nehtovou výbavičku. Pilníček v pěkné růžové barvě, malý červený láček od Reginy, třpytky, se kterými si mohu vyhrát a jako třšnička na doru dva laky domácí výroby! Právě tyto dva láčky jsou součástí DIY projektu, který měl náš balíček obsahovat. Jsem moc zvědavá, jak budou na nehtech vypadat!
  • Dále jsem dostala deodorant od Dove ve verzi Silk dry. Tento jsem ještě nezkoušela. Na trhu jich je takové množství, že do konce života nemám šanci vyzkoušet. Proto jsem ráda, když mi někdo nějaký poradí, nebo přímo podstrčí pod nos.
     
  • Kosmetické ubrousky se určitě hodí - na pracovní stůl, do auta, do batohu, nebo prostě jen tak do koupelny. Mám teď jedny větší od Linteo a druhé od značky FreshRunny, které vůbec neznám. Milá pozornost je i interiérový parfém, který provoněl celý balíček, i když není ještě otevřený :)
  • V neposlední řadě jsem dostala asi milion vzorečků kosmetiky Ryor. Vždy si tyto vzorečky beru s sebou, když nespím doma. Protože tahat u sebe vždy velkou těžkou skleničku krému, není zrovna vončo.
  • No a jako poslední dáreček je věšák na kabelku (to aby se mi stále neválely po zemi, jak to mám často ve zvyku :D)
No a to už je úúúúúplně všechno! Jak se vám balíček líbí? Mně moc. Našla jsem tam spoustu věcí, které vyžiju. Vlastě úplně všechno a jsem opravdu nadšená. Ráda si příště zase nějaký ten SWAP užiju, ať už třeba znovu s Alčou, nebo s někým jiným :)


Samozřejmě nezapomeňte navštívit (a sledovat) i její blog, na kterém se můžete podívat, co jsem Alence nadělila já :)


Dejte mi vědět, jak se nám oba naše balíčky povedly, jestli byste si taky chtěly někdy s někým SWAP vyzkoušet a užívejte pohodový víkend :)

Pa, pa, pa,


10 komentářů:

  1. Takové dárečky by mi rozhodně udělaly radost :)). Už jsem nad swapem párkrát přemýšlela, tak třeba jednou :).

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je naprosto úžasný balíček, ten by mě také potěšil :)
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  3. Moc krasna vymena, co se povedla - akorat jsem byla i na blogu u Ali :-) rikam si, ze bych se mela odhodlat a neco podobneho take nekdy zkusit :-)
    Aestylesvet.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodne, já teda mohu doporučit. Za mě skvělá zkušenost :) Kam se hrabou seznaboxy apod. :D

      Vymazat
  4. Pěkný obsah boxíku, musel potěšit :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥