Autumn fashion wishlist and inspiration

Kdo by se rád hezky neoblékl, že? A jelikož přichází pomalu, ale jistě podzim, což je má nejoblíbenější část roku, přináším vám v dnešním článku trochu té módní inspirace. Vybírala jsem kousky, které mě z letošních kolekcí zaujaly. Čtu všude statusy, že tento podzim nic pěkného v ochodech není, že si nemohou nic vybrat. Já bych naopak nakupovala, až bych brečela :D Nevím, kam dřív koukat, co dřív zkoušet... 

Letos u mě vedou tlumenější barvy, jako jsou černá, béžová, šedá, bílá a občas trochu té vínové. A zde už můžete potěšit své oko :) 

Určitě jste si všimli, že u některých obrázků je odfajfknuto. To znamená, že jsem si tyto věci již s úspěchem pořídila :D Pokud si ale opravdu koupím vše, co bych si letos přála, tak moje peněženka hodně zapláče! :)

  1. V první řadě naleznete kalhoty. U mě dost neobvyklá věc, nejčastěji nosím legíny (já vím, stydím se... ale prostě vítězí pohodlí). Rifle (džegíny, ehm... :D) a vínové kalhoty už nosím. Oboje je z HM a v pohybu mě zatím nijak neomezují :) Černé klasické kalhoty (do práce) jsou z Mohita a baggy rifle z Reserved.

  2. Ve druhém řádku najdete svršky. Klasický trench coat mi ve sbírce chybí. Sice jeden mám, ale je dole hodně áčkový a já toužím ještě po klasickém rovém střihu. Bílá halenka je nestárnoucí klasika. Na třetím obrázku je má maličkost :D V nově zakoupeném "pončo svetříku" z Reserved. Co je na něm nejlepší je to, že pásek jde vidět pouze zepředu. Na bocích se provléka dozadu pod svetřík, takže není vidět. Páskem si tak stahujete pončo pouze zepředu k tělu a vzadu je volné - geniální! Poslední je zde random tričko z Lindexu. Triček není nikdy dost ale já jich mám proklatě málo!

  3. Další sekci tvoří doplňky všeho druhu. Klobouk vlastním již z loňské kolekce HM, takže tím se nemusím zaobírat. Nádherná vzorovaná šála taktéž z HM ale musí být letos moje! Ta se vážně povedla. Zlatý jednoduchý náramek z Reserved naleznete momentálně ve slevách za 99kč, Hezká cena. A taky nutně potřebuju nové sluneční brýle. Momentálně všechny co mám ve sbírce, mi kloužou z nosu... Nevím, co se to děje, ale stává se vám to taky? :D Potřebuju nějaké držáky :) 

  4. No a jako poslední tu máme kabelky a botičky. Láska k nim snad dělá ženu ženou :) Kotníčkové černé jsou nutnost a gumáky bych vytáhla pouze tehdy, kdyby byl pořádný lijavec. Tyhle mají navíc roztomilou mašličku na bocích :) Béžová kabelka je taktéž moje, dolů vám dám fotku, jak vypadá ve skutečnosti. Obě dvě z mé koláže jsou z Reserved.


Přidávám ještě fotku kabátku, kterým bych také nepohrdla (Veromoda)!!!


A co vy? Už se také pomalu začínáte připravovat na podzim? Co láká v obchodech vás? Nebo naopak patříte k těm, co si letos nejspíš vůbec nevyberou? :) 

Příště vám ukážu můj kosmetický wishlist!

Mějte se krásně,



2 komentáře:

  1. Už jsem dnes koukala po vínovém cardiganu na podzim a vytahuji podzimní oblečení! moc se něj těším, ačkoliv jsem ani nestihla unosit všechno to letní, kterého jsem si letos hojně ponakupovala. Jinak u mě letos favorit vínová a hořčicová. BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem se rozhodla úplně změnit styl oblíkání, tak uvidím, jak moc dobře se mi podaří překopat svůj šatník :D. Zatím mě ale z přicházejících podzimních kolekcí nic moc nezaujalo :(.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥