The best bronzer ever - Too Faced - Chocolate Soleil Matte Bronzer

Taaak, konečně mám pracovní věci hotové, a tak se mohu v klidu věnovat vám a svému milovanému blogu :) Léto už nám klepe na dveř (i když zrovna dnes to tak nevypadá...), to znamená, že je ten správný čas na to vytáhnout bronzery ze šuplíku. Minule jsem chválila bronzer od E.L.F.u, dneska se podíváme na jeho dražšího brášku od Too Faced!

Medium_deep_matte


Zmiňovala jsem bronzer od E.L.F.u - ten je skvělý, ale je třpytivý. Tak hezky a sofistikovaně. Ale mně se zachtělo vlastnit i matný bronzer. Zašla jsem se mrknout do Sephory a co čert nechtěl, měli akci 2+1 na většinu luxusních a exkluzivních značek. To nešlo nevyužít... :D 

Než se ještě dostanu k samotné recenzi, chci pochválit tým v Sephoře v Quadriu. Jsou tam milé slečny, které vždy rády poradí a nehází u toho na vás xichty. Hlavně Beneslečna je moc milá a dokáže poradit i s jinými značkami, nejen s Benefitem. Když něco potřebuji, vždycky se hrnu za ní :D No, teď už ale k věci...

Vybrala jsem si nakonec Chocolate Soleil Matte Bronzer (odstín Medium/Deep). Tenhle miláček je unikátní tím, že je z velké části tvořen kakaovým práškem, který je plný antioxidantů (to chceš!). Božsky voní! Opravdu jako horká mléčná čokoláda. Přísahám, že pokaždé když ho jdu nanášet, si k němu přivoním. To mě neomrzí...Nikdy... :) 

Chocolate_Matte_Soleil

Barva je krásně sivě hnědá, žádná oranžáda. I když se jedná o tmavší odstín z nabídky, vyhovuje mi. Byl mi doporučen právě i onou Beneslečnou. Ten světlejší, se na mé světlé pleti skoro neukázal, ale vím, že u slečen s hodně světlou pletí je oblibován). I když se jedná o matný odstín, zároveň dokáže pleť projasnit, protože dobře odráží světlo. Nanáší se perfektně. Neflekatí a na pleti drží tam, kam jej dáte a rozblendíte. Snad ani nemusím zmiňovat, jak perfektně se s ním dá konturovat. Já ho nejraději nanáším na boky svého nosu, čímž se opticky malinko zúží. Za mě má 1*!

chocolate_matte_bronzer

Bronzer_Swatch

Už jsem chtěla recenzi pomalu ukončit, ale ještě jsem se ani nezmínila o balení. Působí na mě jednoduše, ale nóbl. Zlaté balení je prostě něco, co vždy spolehlivě zachytí můj pohled. A ty ornamenty... Aaaach! Uvnitř najdete i krásně velké zrcátko. Co bronzeru chybí, je něco, čím by se dal nanést. Nevidím to jako mínus, ale jako plus. Stejně by ten štěteček byl k ničemu a už tak robustnější balení by bylo mnohem větší. 

Takže díky Too Faced. Sice máš produkty drahé, ale velmi kvalitní a věř, že tě bezmezně miluju!

                                                                                                                             


18 komentářů:

  1. Mám ho ve světlejší variantě a je to láska na první pohled, nebo snad přičuchnutí? :) Mám i Soulmates bronzer TF a musím říct, že TF bronzery opravdu umí! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé, to závidím! Soulmates má opravdu nádherný design!
      Tá vůně, to je něco, viď? :)

      Vymazat
  2. Mám světlejší variantu a taky je super. :) Přemýšlím, že bych si na léto pořídila ještě i tmavší variantu (to asi dost vypovídá o mém vztahu k němu).
    Vůbec se mi teď TF hodně zalíbilo, škoda, že u nás v Brně není. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ti ho klidně pošlu, jestli chceš :) Nebo jestli si pro něj někam vyjedeš? :)

      Vymazat
    2. Jsi hodná, ale já si vyjedu, do Prahy se čas od času dostanu. Ale okukovat to v pohodlí "domovské" Sephory by se mi líbilo i tak... :D

      Vymazat
    3. To chápu :) Taky bych nechtěla přijít o ten pocit, kdy vycházíš z krámu s pruhovanou taštičkou.. :D

      Vymazat
    4. A s pocitem čerstvě ulovené kořisti. :D Přesně tak.

      Vymazat
  3. Bezesporu to je miláček, krásné balení, super barva a ta pigmentace. :-))
    Zvu Tě na můj blog.
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Balení je přesně takové, které si prostě chceš na kosmetickém stolečku vystavit! :)

      Vymazat
  4. fuha, keď sa mi rozbije Catrice kontúrovací púder z predminuloročnej limitky, siahnem asi po tomto. Už som začala byť zúfalá, lebo som nevedela, čím ho nahradiť...:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No snad se nerozbije (to nesnáším! :D), ale aspoň bys měla výmluvu, proč běžet pro tohodle zlaťáka :)

      Vymazat
  5. Mmmmm.... no já mám pořád ještě svůj Premier BarryM a ten je boží, tak zatím nepotřebuju, ale docela se mi to líbí. Nepřijde mi podle swatchů tedy kdovíjak extra, ale odstín při zemi je fajn, zatím ho tedy mám levněji no :-) Ještě by mohl být problém, že tahle jejich kakaová parfemace mi pěkně smrdí, no musím to příště pro jistotu očuchat. Ani jsem netušila, že se tu ten bronzer prodává, myslela jsem, že to byla limitka a jen v USA, asi jsem mimo :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Našla jsem si ho a podle swatchů vypadá opravdu bronzově, kdežto tento od TF je opravdu matný. Ten tvůj mi spíš připomíná právě bronzer od E.L.F.u :)
      Ta vůně je jako když si uděláš kakao, ale takové to sladké, třeba od Nesquiku. Pokud ti takové parfemace vadí, tak doporučuji jít očuchat. Ale po nanesení již není vůbec cítit, tak bych se toho zase tolik nebála. :)

      Vymazat
  6. Ja tedy na zacatek musim rict, ze s vecmi z elfu moc spokojena nejsem, moc mi jejich veci nesedi, ale to je ted jedno :). Je Sephoru mam nejradsi. Vzdy tam rada chodim a rekla bych, ze na vsech pobockach jsou strasne mile damy a mne vzdy uzasne poradi. Jeste jsem se tedy s nikym neprijemnym nesetkala :) A ten bronzer vypada bozsky, ten bych potrebovala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. PS: velice se mi libi tva uvodni fotka na blogu, je uzasna :)

      Vymazat
    2. U E.L.F.u je to jak co.. Věci z té dražší sorty mi obecně vyhovují (až na pár výjimek). Ty nejlevnější produkty jsme si ani snad nikdy neobjednávala, tak nevím :) A co se týče Sephory, tak to opravdu závidím. Řekla bych, že těch, co mají špatné zkušenosti je tak 80% všech návštěvnic Sephory v Palladiu :D
      Myslíš úvodní fotku tohot článku, nebo banner navrchu blogu? Každopádně moc děkuji za kompliment. Jsem ráda, že se líbí :))

      Vymazat
  7. Taci ho už nějaký čas chci, ale zrovna včera mi přišel další bronzer od Too Faced, tak asi s nákupem ještě chvíli počkám :). Too Faced je ale každopádně super, jejich řasenka a báze jsou bezkonkurenční!

    OdpovědětVymazat
  8. Osobně mám ten světlejší odstín a jsem maximálně spokojená. Jsem světlejší, ale i když se v létě trošku opálím, jde hezky vrstvit a tím i navýšit jeho viditelnost. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥