RLF aneb Real life filters s Maybelline!

Včera jsem měla možnost zúčastnit se jednoho moc milého setkání. Potkala jsem jak známé, tak doposud neznámé tváře, probraly jsme s holkama kde co, ale hlavně nás zajímaly novinky, které pro nás byly připraveny. Meeting pořádalo zastoupení Maybelline a probíhalo zde promo nového konceptu, který nese název Real life filters!


Real life filters (dále RLF) je kolekce inspirována filtry na instagramu. Snad ani nemá cenu, filtry představovat. Myslím, že dneska má na IG profil snad 90% z nás :) Vždycky jsem si říkala, že by bylo super, kdyby IQ filtry bylo možné aplikovat na sebe v běžném životě. Co si budem povídat, kolikrát i když přes ne příliš vydařenou fotku hodíte filtr, dostane se foto na úplně jinou úroveň.

Maybelline se právě snaží tyto filtry dostat i na naše tváře tím, že vytvořilo a sestavilo různé kosmetické balíčky k těm nejznámějším 5ti filtrům. Ráda bych vám je zde ukázala, ale bohužel představení novinky proběhne až za týden a dokonce k ním není ještě vydaná ani tisková zpráva :D Takže se o tomto konceptu můžete zatím dočíst jen u mě a dalších mých blogerských kolegyň, které se akce zúčastnily. Což je pocta, mimochodem :) 

Jak akce probíhala? Nejdříve proběhlo povídání k tématu, kdy k nám hovořila PR, produktová manažerka a hlavní vizážistka M. Skřenková. Poté jsme již měly volnou zábavu, tak jsme fotily, líčily se, probraly témata od A až do Z, senamovaly se a samozřejmě jsme se i napájeli a občerstvovaly :D

Co mě asi bavilo nejvíc (až jsem k tomu musela být přemluvena :D), bylo líčení moc milé a krásné slečny. Ještě před tím jsme dostaly vzor, na který jsme si líčidly nakreslily své vlastní looky. Ten jsem pak i zkusila vytvořit na modelce. Myslím, že se to povedlo. Byla to zajímavá zkušenost. 

V létě se dokonce k této novince bude konat jedna větší akce, ale to asi zatím nechám jako překvapení, protože jsme k tomu zatím nedostaly žádné info. Ale už teď si myslím, že to bude pecka! :)

No a teď už nějaké ty fotky z akce. Prosím omluvte kvalitu. Sice mám nově zrcadlovku, ale jaksi s ní zatím moc neumím. Polovina fotek, které jsme pořídila, byly rozmazané :( Což mě štve, aleaspoň něco se použít dá :) 

Welcome drink :)

Občerstvení 





RLF s Lou :)

Holčičí ráj


Holčičí ráj 2 :D 

Líčení modelek

Další RLF a Margita Skřenková

RLF

:)









Děkuji PR zastoupení, že mě na akci pozvali, bylo to super a užila jsme si to! Sama jsme zvědavá, jak budou RLF balíčky vypadat a jaké produkty v nich budou. Snad se brzy zase na nějaké takové akci potkáme a pokecáme tak, jako včera! 


15 komentářů:

  1. Jé to muselo být super, jistě jsi to to moc užila :-))
    Zvu tě na můj blog.
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda ano! Děkuji, mrknu se k tobě.

      Vymazat
  2. Vypadá to na další super akci, už jsem pár fotek viděla na instagramu :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. L'Oréal si akce naplánovat umí, o tom žádná :)

      Vymazat
  3. krásné fotky, akce musela mít skutečně vydařená:)

    http://lifewithveronica.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! Škoda, že jich bylo použitelných jen "pár" :)

      Vymazat
  4. Zavidim, vypada to na super akcicku :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To protože se na ní podílel skvělý tým :)

      Vymazat
  5. Velmi pekny clanok a aj super fotky:.:-) Taketo akcie musia byt super :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc za pochvalu! Ano, potvrzuji :)

      Vymazat
  6. také se musím přidat, bylo to moc fajn a jsem ráda, že jsem tě poznala :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥