Nový design!

Pane bože, je 1:00 ráno a já ještě stále kutím nový design. Odkazy pod záhlavím ještě nejsou plně funkční, ale design už je téměř hotový! Prosím napište mi, jak se vám líbí, co byste případně změnili atd. Já jsem ale s mým novým a jednodušším designem spokojena. Snad se bude líbit i vám a na můj blog se budete rádi vracet. Tak tedy dobrou noc :)


                                                                                                Vaše Aneta ♥

10 komentářů:

  1. Je to moc krásné,povedlo se ti to <3 Možná bych jen informace o tobě dala někam nahoru, zobrazuje se mi to úplně vespod stránky:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc i za postřeh! Já vím, ono tím, že jsem vypustila postranní panel, tak nemám teď moc místa na tyhle věci, proto je to řešeno takto. Zas jsem toho nehtěla mít na vrchu až moc. Ještě to promyslím, třeba přijdu ještě na jiné řešení :)

      Vymazat
  2. Líbí se mi to moc, ty vodovkové barvy a je to jemné a čisté, i písma jsou super :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za názor! Přesně jsi vystihla to, o co jsem usilovala :)

      Vymazat
  3. Velmi povedené! (Já se sem teda ráda vracím i tak, ale design se ti povedl. :))

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ten se povedl! :) Pěkný a přehledný! :)
    Docela by se mi také hodily tvé šikovné ručičky! :)

    Corculum♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! Když jsem to ale zvládla já, tak určitě každý! :D Byl to pořádný boj :)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥