Maybelline - Super Stay Gel Nail Color Uptown Blue

Nehty jsou prý vizitka člověka. Upravené, zapilované, čisté a pěkně nalakované. Kéž by to však vydrželo déle, než jen do druhého dne, kdy jdete umýt nádobí. Někdy se dokonce stane nehoda hned ten samý den a již za hodinu máte někde lak odchlíplý, nebo se na něm do rána objeví struktura vašeho polštáře... Naštěstí však existují i laky, na které je větší spoleh a dají vám jistotu, že minimálně 5 dní budete mít od lakování pokoj. A o jednom takovém bude právě dnešní recenze.



Maybelline lakům Super Stay jsem se dlouhou dobu intuitivně vyhýbala. Nebylo by to tím, že snad mají nehezké barvy, balení,...ale bylo to jejich vyšší cenou. Přeci jen se mi za jednu lahvičku laku nechtělo dávat nějakých cca 140kč. Jedna barva mě ale natolik zaujala, že jsem si ji musela pořídit. Čekala jsme tedy aspoň na akci. Dočkala jsem se a tohodle miláčka jsem si z drogerie odnesla za 99kč. 

Barva je úchvatná, odstínově bych ji zařadila do kategorie "baby blue" laků. Jmenuje se Uptown blue a vypadá prostě nádherně. Na sluníčku krásně zasvítí, ve stínu je trošku tlumenější. Pořád však svým způsobem hezky výrazná. Evokuje ve mně čistou oblohu bez mráčku a vždycky když se na nehty podívám, mám lepší náladu. Ale jinak jsem v pořádku... Vážně :D 


V pohodě se mnou dá 7 dní, pokud použiji topcoat (Essence). Bez nadlaku se mnou dal krásných 5 dní. Měla jsem ho na nehtech již několikrát a s nadlakem opravdu vydržel od čtvrtka do čtvrtka, dnes již zjišťuji drobná opotřebení na dvou nehtech. Ostatní však vypadají, jako čerstvě nalakované. Pohoda :)

Díky širokému kartáčku se aplikuje velmi pohodlně, dva až tři tahy jsou samozřejmostí. První vrstva zasychá poměrně rychle, druhá vrstva o něco déle. Díky Topcoatu však pak zatvrdne druhá vrstvička rychle.  


Za mě lak doporučuji všema deseti! Já, pokud si v blízké době budu pořizovat lak na nehty (a to bych opravdu neměla, protože je nemám už kam dávat :( :D), tak to bude nějaký fešák právě z řady Super Stay Gel Nail Color od Maybelline!

Máte s těmito laky dobré zkušenosti? Který odstín je ten váš oblíbený? Krásný den,

                                                                                                                                 Vaše Aneta ♥



21 komentářů:

  1. Ta barvička je krásná, vždycky takhle někde vidím krásný modrý lak a pak si nějaký pořídím, ale v potom se v modrých vůbec necítím, nevim asi mi nesluší :D ale na ostatních se mi hrozně líbí

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám to úplně stejně, věř mi! Viděla jsme ho na kolegyni v práci a byl prostě úžasný. Pak jsem si ho doma nalakovala a vůbec se mi to na mě nelíbilo. Ale již druhý den se mi začal moc líbit a nakonec jsem se do něj totálně zamilovala :) Možná je to tím, že jsem nikdy modrý lak neměla, takže je to asi o zvyku :) Každopádně se k němu vracím teď víc, než k mým oblíbeným růžovým!

      Vymazat
  2. S výdrží laků mám také poslední dobou problém, osvědčily se mi laky od Rimmelu z řady od Kate.
    http://www.slecnajahodova.blogspot.cz/search/label/Rimmel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty Salon PRO Lycra? Jestli myslíš tyto, tak pod ty se můžu taky s klidem podepsat :) Přímo odstíny od Kate jsem nezkoušela, ale ty klasické se stejným názvem mám ozkoušené a jsou taky moc fajn!

      Vymazat
  3. Tak ten musím vyzkoušet, s vydrží laků mám velký problém, kolikrát mi nevydrží do druhého dne :D Maybelline mám jako značku hodně v oblibě, ale nikdy mě nenapadlo vyzkoušet lak z této řady :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak zkus a uvidíš :) Já ještě přes něj lakuju Essence Gel-look plumping topcoat a je to super kombo! Tedy ten tvoří super kombo skoro se všemi laky :)

      Vymazat
  4. Krásná barvička a mít na nehtech lak 7 dní je super i když někdy mám náladu už po 3-4 dnech dát jiný :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale aspoň si můžeš vybrat, jestli si ho sama odlakuješ, nebo ne :D Jiný se tě ani neptaj a prostě se odštěpí, i když je ještě na nehtech chceš mít :D

      Vymazat
  5. Díky za tip. Lak, který vydrží déle než den, se vždycky hodí :D Já mám pro změnu dobré zkušenosti se Sally Hansen laky a s Coloramou .) Jako top coat používám Vytvrzovač laku od 4 seasons :)
    ...///Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rádo se stalo :) Colorama se mi bohužel tolik neosvědčila :( SH má super laky! Ale to je zase kapánek cenově výše :) O tom vytvrzovači jsem slyšela už mnohé. Asi si ho taky budu muset pořídit, až vypotřebuji své topcoaty! Díky :)

      Vymazat
  6. Ten odstín je parádní, moc díky za tip, vůbec jsem netušila, že by na nehtech vydržel tak dlouho. Určitě jej vyzkouším :)

    Spotřebováno: Květen 2015

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není vůbec zač. Vyzkoušej i s nadlakem od Essence a určitě budeš spokojená! :)

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. Přiznám se, že pro mě je hned i několik dalších barev z mé sbírky "nejkrásnější barva" :D Ale tahle momentálně vede :)

      Vymazat
  8. Z těchhle laků jsem žádný nezkoušela, taky mě vždycky odrazovala cena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak si leda také počkat na akci :) V tomto případě se ale malá investice v mém případě vyplatila :)

      Vymazat
  9. Boží barva!! Tu hned musím mít aby semnou jela k moři :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Závidím! Taky bych hned jela! :) Užij si dovču :)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥