Maybelline - Brow Drama

Obočí je rámem obličeje, proto bychom tyhle sestry neměly zanedbávat. S výrazem člověka umí dělat naprosté divy, proto by jeho úpravu neměla žádná žena zanedbávat. Maybelline přišlo na trh s novinkou - Brow drama a dneska se vám pokusím shrnout pozitiva i negativa tohoto produktu. 


řasenka na obočí

Jako první bych začala obalem. Balení je pěkné a bytelné, v černé barvě s hravým nápisem. 

Kartáček, který se uvnitř ukrývá, pro mě byl trošku oříšek. Jsem zvyklá na "řasenkové" aplikátory, ale tohle je trochu něco jiného. Na konci je taková bambulka, se kterou se člověk musí nejdříve naučit, než zvládne perfektně vykreslit obočí. Já tuhle kuličko tak nějak nechápu. Za ní je totiž umístěn ještě kousek normální spirálky, kterou však nejste schopni použít. Je tam tedy absolutně zbytečná. První, co mě u tohoto zvláštnbího, ne příliš praktického aplikátoru napadlo bylo, že to asi vymyslel nějaký chlap, který si nikdy obočí nedomalovával :D 

Co se týče odstínu, dostal se mi do rukou Medium Brown. Je to prostřední odstín. Světlejší je už jen Dark Blond a Dark Brown. Kupodivu mi však ale tento druhý odstín vyhovuje perfektně! První by byl také dobrý, ale dvojka je v pohodě. 



Výdrž je exdcelentní. Na chloupcích zaschne a obočí je pak takové tvrdší. Během dne se tedy nikam nevytrácí ani se nedrolí a vypadá stále jako čerstvě upravené. Svou výdrží mě produkt doslova uchvátil a i proto trochu nad tím aplikátorem přivírám oči :)

Pokud tedy oplýváte trpělivostí a nevadí vám ta ošemetná bambulka na konci, určitě budete s produktem spokojeny. Já osobně používám Brow Drama velmi často, ač vlastním i jiné produkty na obočí (a bez bambulky :D). 


úprava obočí
Brow gel v akci

Zaujal vás tento produkt? Jaký je váš oblíbený drogerkový vylepšovač obočí? Podělte se se mnou o své zkušenosti. Přeji vám krásný den,

                                                                                                                     Vaše Aneta ♥


Děkuji PR Maybelline za poskytnutí produktu k recenzi.

16 komentářů:

  1. Efekt na obočí vypadá dobře, ale stejně mě děsí právě ta bambulka... tím bych to asi nezvládla... :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to nezvyk. Trvá to déle než obvykle, i když ten efekt je pak pěkný :)

      Vymazat
  2. Právě, taky mě straší ta bambulka, kvůli tomu jsem si tuhle vychytávku ještě nepořídila, je to jediný důvod :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono je ještě blbé, že na konci je ta kulička zploštělá. Není tam špice, takže ocásek obočí je občas docela porod vykreslit :)

      Vymazat
  3. OOO krásné linky máš :-))
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Brow Drama vyzera super, je to podla rozhodne lepšie ako tiene na obočie, viac preferujem skorej tieto typy produktov na obočie.:-) No a s tou bambulkou to musi byt rozhodne zaujimave spravit si dokonale obočie..:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, stíny taky moc nemusím. Radši tužku a nebo právě tyhle "řasenky". Ale ta bambulka je prostě úlet! :D

      Vymazat
  5. Ty máš tmavší vlasy!! :o) a linky umíš dokonalé, závidím :o)
    Já na obočí používám stín od Catrice a Alverde gel a obojí mi vyhovuje, ale proč nezkusit něco nového, žejo..
    A máš to tu moc hezké, ty pastelové barvy se mi líbí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu barvu, co vidíš, je v podstatě moje přirozená :) Ale už to mám zase dobarvené na světlejší :D Alverde gel mám ráda, od Catrice mám zase tužku!
      A děkuji za pochvalu :)

      Vymazat
  6. teraz úplne odveci, lebo toto by som si nikdy nekúpila ani nepoužívala ------------------------------------>
    - dizajn blogu je ... taký ako u všetkých ostatných!
    no a čo, že si tu mala fialovú a bodočky, aspoň som si ťa ľahšie zapamätala a nejako si sa mi od tej všadeprítomnej jednoduchosti odlišovala...
    len toľko :D :) nič v zlom :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Možná máš pravdu, ale já jsem ho chtěla takový čistější :) Možná ho časem ještě něčím trošku vytuním :) Děkuju moc za názor! :)

      Vymazat
  7. Když jsem se na fotku zadívala, tak mě na první pohled zaujala ta krásně namalovaná linka, úplně jsem zapomněla, že se mám koukat na obočí :D, ale pěkný

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé, děkuju moc :) Snažila jsem se :D

      Vymazat
  8. Koukám na něj pořád v drogerkách a až bude zase ve slevě, tak si ho už koupím :D :)

    Life by Peggie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak pak dej vědět, jak se ti bambulka osvědčila :D

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥