5 heavenly smoothies...♥

Na to, až budu psát tenhle příspěvek, jsem se hrozně těšila! Úplně si totiž představuji, jak vám při čtení a hlavně při prohlížení obrázků, tečou sliny :D Já sama totiž při čtení podobných článků trpím dočasnou slintavkou, a abych to zahnala, musím si dát nějakou tu mňamku. A o čem je vůbec řeč? O božských SMOOTHIES! Zde je výběr toho nejlepšího, co se v mé hlavě zrodilo. Určitě můžete čekat i další díly, protože tahle závislost skončí asi jen tehdy, pokud mi můj mixér doslouží... Vlastně ne, koupila bych si radši nový :) 

Vždy vám tedy představím 5 různých variant, které si určitě zamilujete!

mangové smoothie


mangové smoothie

 1. Exotický koktejl
  • ananas
  • mango
  • kokosové mléko
  • trochu vody
= mix chutí, který ve vás navodí pocit, že jste na exotické dovolené někde v tropech. Lahodná jemná chuť kokosu se snoubí se sladkým avokádem. Ananas tomu dodá už jen svěžest. Nejlépe chutná na terásce s nohama nahoře :) 


avokádové smoothie

2. Klasika, která nezklame
  • avokádo
  • banán
  • vanilkový protein
  • chia a lněná semínka
  • voda
= kombinace, která vás po ránu nakopne! Zdravé tuky, bílkoviny a koktejl vitamínů a minerálů vás nabudí tak, že hned od rána budete fungovat na 100%! Doporučuji jako snídaňové smoothie. Kdo má rád ve smoothies něco navíc, semínka není třeba mixovat. Já však raději volila variantu s rozmixovanými semínky.


ovocný mix

špenátové smoothie


3. Jízda na zelené vlně

  • pomeranč
  • banán
  • půl limetky
  • špenát
  • voda
= vitamínová bomba, kterou dodáte tělu vitamíny A, C, E, K a minerály fosfor, draslík a hořčík. Mimo jiné také obsahuje důležitou kyselinu listovou, pomáhá chránit srdce a cévy. To zní super ne? Tak udělejte něco pro své zdraví a do smoothie si ho přidejte pořádnou hrst :) Nebojte, není chuťově nijak výrazný a pokud se přeci jen obáváte, pomeranč s limetkou ho spolehlivě přebijí.


broskvové smoothie


4. V jednoduchosti je krása

  • broskve
  • avokádo
  • bílý jogurt
= za málo ovoce, hodně muziky. Lahodná máslová chuť avokáda se skvěle doplňuje se sladšími broskvemi. Dá se pít i bez jogurtu, ale jelikož jsem toto zvolila jako odpolední svačinku, přidala jsem i obyčejný bílý jogurt. Ten je trochu kyselejší, proto jsme si dosladila ještě datlovým sirupem.

mimochodem avokádo je považováno za dietní potravinu. Proč, to se dozvíte v tomto zajímavém článku věnovanému právě "zelené hrušce" -> KLIK.



hruškové smoothie

hruškové smoothie

5. Hruškové smoothie (ne Hruškovo!!! :D)
  • banán
  • hruška
  • špenát
  • datle
  • voda
= hrušky obsahují sice málo vitamínu C, ale za to spoustu  "béčka". A to hlavně pod slupkou, proto si ji mixněte i s ní! datle dodají příjemnou sladkost, banán krémovou konzistenci a o špenátu už tu jednou řeč byla. No kdo by odolal?! 

_________________________

Prosím napište mi, jaké je vaše nejoblíbenější smoothie a které vás nejvíce zaujalo z těch mých. Doufám, že jste si článek hezky poslintali, tedy užili, pardon :D 

Krásný slunečný den,

                                                                                                                             Vaše Aneta ♥



12 komentářů:

  1. To vypadá úžasně :) mohu se zeptat, marně si lámu hlavu nad správným a funkčním smoothie makerem :) poradila by si mi nějaký ? Takový co zvládne i trvdší zeleninu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :) Obecně platí, čím víc W, tím lepší (můj má 550). Já mám mixér z Lidlu a víc bych si od něj ani přát nemohla. Mixuje všechno! I led a třeba zmrzlý banán. Úplně v pohodě. Tak číhej, až tam zase bude :) Já mám konkrétně tenhle:

      http://www.discounto.de/Angebot/SILVERCREST-Standmixer-SSM-550-E1-1181888/

      Vymazat
  2. ach!! vypadají naprosto báječně! musím si taky nějaký udělat!! BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejlepší na tom je, že je to výborné, sladké a přitom zdravé :3

      Vymazat
  3. Miluju smoothies, jen vynechávám jablka, pomeranče a hrušky, vadí mi pak ta rozmixovaná konzistence :D za mě je nejlepší banán, špenát, chia semínka a trochu vody, to bych mohla pít pořád!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A jak silný mixér máš? Já mám 550W a když přidám trochu vody, tak mají konzistenci, jako každé jiné rozmixované ovoce :) Jinak chia dají všemu grády! Miluju ten gelíček z nich :D

      Vymazat
  4. Bože, tak krásné fotky! Hned bych si dala to první :)

    Life by Peggie

    OdpovědětVymazat
  5. nádherne nafotené, hneď by som si spravila ochutnávku:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Z každého rožku trošku, že? :D

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥