Do you want to do a swap with me?

Dneska jsem si vzpomněla na jeden trend, který tu kdysi v blogosféře probíhal. Bylo to vyměňování balíčků mezi blogerkami. Mezi sebou si určily podmínky, které musely dodržet a navzájem si "vySWAPovaly" krabičky s produkty a předměty, které udělají radost té druhé. Nějak se mi zachtělo to také vyzkoušet, ale nevím, zda se tu najkde někdo, kdo by si chtěl vyměnit balíček právě se mnou :)


Na podmínkách bysme se spolu samozřejmě dohodly, ale já bych to viděla zhruba následovně:

  • Musíš být blogerka
  • Částka: 500kč
  • Produkty: 
  1. min 2x dekorativka
  2. 1x DIY předmět, výrobek, wateva :)
  3. Ostatní je na tvé fantazii
Tak co, šel by do toho? Uvidím, kolik se vás přihlásí, pokud vůbec někdo :D Buď mi napište tady do komentáře, nebo na e-mail: xPlanetkax@seznam.cz .

Krásný den,

                                                                                                                   

4 komentáře:

  1. Ráda se zapojím.
    Zvu tě k mé soutěži.
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/2015/06/soutez-podruhe.html

    OdpovědětVymazat
  2. Já zrovna jeden swap dělám, ale na podzim bych zas něco ráda, tak aspoň vím, kam se pak mám ozvat :-))))

    OdpovědětVymazat
  3. Moc ráda se zapojím, jen to DIY nebude nic kosmetického, ale kategorie wateva :-)
    wikirakrasna@gmail.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥