Sunkiss(ed) L'Oréal event - Beach party

Ahoj holky, do léta je ještě daleko, ale já si včera té letní atmosféry užila ve Veslařském klubu Slavia. Tam se totiž konal další blogerský meeting, tentokrát ve velkém stylu. Sešlost, nebo skoro až party, byla lazena do plážové tematiky. Musím velmi pochválit prostory a výzdobu objektu. Velmi se to organizátorům povedlo.




Meeting se konal ku příležitosti představení novinky na našm trhu - L'Oréal Casting SunKiss Jelly. Tímto přípravkem byste měly docílit jemného zesvětlení vaší přírodní barvy vlasů. Výsledek neuvídíte hned po první aplikaci, ale až po opakovaném nanášení. Přípravek se z vlasů nesmývá a jeho účinky se kativují teplem. Proto po aplikaci musíte sáhnout buď po fénu a nebo se jít projít ven na sluníčko :) 

Já mám vlasy barvené a dost světlé, proto nejsem tak úplně cílovka tohoto produktu, ale možná bych ho zkusila aplikovat na odrosty ke konečkům. Nemusela bych tak často vlasy dobarvovat. Pan kadeřník říkal, že se nemusím bát aplikovat ho až úplně k hlavě, tak uvidíme. Jen se trochu bojím zmaštění.

Ale zpět k akci. Přichystán pro nás byl drobný program. Vystoupilo taneční duo, proběhla ukázka aplikace "barvy" na modelce, DJ neúnavně vyhrával (to nebyl můj šálek kávy :D) a dokonce na podiu proběhla i gratulace - Lucka z Get the Louk měla narozeniny :) Uvnitř bylo přichystáno občerstvení (mimochodem velmi lahodné), stůl, kde jste si mohly vyrobit svůj vlastní náramek a fotokoutek s kamerou. Také jste se mohly nechat vyfotit polaroidem a odnést si tak malou památku.

Ukázka na modelce

Výroba náramků...

...A zde výsledek :)

"Happy birthday to Louuuu,..." :)












Konec dne jsem ještě završila se svým úžasným přítelem na výborném sushi na Floře. Takže já jsem si tento víkend užila na max (sobota byla ve sportovním duchu, takže v neděli jsem si mohla dopřát :D) :))



Zaujal vás výrobek? Chtěly byste si jej také vyzkoušet? Jak jste trávili víkend vy? :)

                                                                                                                         Vaše Aneta ♥


19 komentářů:

  1. Většinou, pokud se objevují články k příležitosti určitého eventu, se kouknu pouze na jeden z těchto příspěvků a stačí mi to. Ale tenhle mě tak zaujal, že jsem koukla zatím snad na všechny! Hrozně se mi líbí občerstvení :)
    My Make-up Store

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tomu rozumím :) Ale tenhle se od ostatních dost lišil. Zatím, co jsem se vždy zúčastnila Loreal meetingu, tak probíhaly ve velmi komornim stylu. To znamená cca 5-10 blogerek. Nyní to pojali velkolepě a sešlo se nás tam odhaduji cca 40lidí. Možná i více :) Každopádně já mám raději ty menší sešlosti, ale co do výzdoby a stylu, tenhle je předčil :) Občerstvení se tentokrát obvzláště povedlo! :)

      Vymazat
  2. Mají to strašně krásně vyzdobené.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To ano, museli tím strávit spoustu času :)

      Vymazat
  3. Super akce, je vidět, že o vás bylo náramně postaráno. L´oréalu rozhodně klobouk dolů, podařilo se jim to :) A já tiše závidím :)

    Spotřebováno: Březen 2015

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě příště musíme domluvit sluníčku :) Hřálo jen chviličku :)

      Vymazat
  4. L'oréal má vždy tak povedené akce, na fotkách ta výzdoba a občerstvení vypadají úžasně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No občerstvení nemělo chybu :) Palec nahoru!

      Vymazat
  5. Pěkné fotky :) je vidět, že jste si to užily

    OdpovědětVymazat
  6. Krasna vyzdoba a skvely napad s vyrobou naramku :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nejdřív se mi ty náramky nezamlouvaly... Ale jak jsem si začala vyrábět svůj, tak mě to bavilo :D A ten náramek dokonce nosím, dneska ho mám na ruce :D

      Vymazat
  7. Ráda jsem tě opět viděla :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já tebe taky :) Doufám, že příště bude pro pokec větší prostor :)

      Vymazat
  8. Pěkná akce :-)
    Jinak já jsem kdysi měla prakticky stejný produkt od Avonu, už se nevyrábí. Je to hezky marketingově zvládnuté - neobsahuje peroxid - tam tehdy stálo. No neobsahoval ho, ale látku, ze které působením tepla vznikl.... :-D Takovými to přípravky jsem si postupně zničila vlasy a ted už chodím jen ke své kadeřnici a vlasy mám jak nikdy dřív, blondaté :)
    Veru Cosmetic Jam

    OdpovědětVymazat
  9. závidím přítele fešáka, můžu se zeptat odkud pochází, je hrozně roztomilý..:)

    OdpovědětVymazat
  10. To vypadá jako vydařená akcička ;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥