Testování s Makeup Revolution London (thumbs up!)

Pane bože, ten čas letí. Popravdě, vůbec nemám šajnu, co teď v beauty blogosféře frčí. Ne že bych trendy stále nesledovala (víte, že v ČR bude Urban Decay? :D), ale článek na blogu jsem nečetla, ani nepamatuji. To nic nemění na tom, že mi psaní nechybí a že mi nechybíte vy, moje čtenářky (a čtenáři, of krrrrs). Mimo to mám ještě nějaké recenzovací resty, které jsem povinna splnit. Například jsem totálně zapomněla napsat recenzi na produkty Makeup Revolution, které mi přišly již před pár měsíci. No... aspoň jsem měla spoustu času je otestovat. A že jsem testovala! Tak jdeme na to. Lets gou!



Mohla jsme si vybrat tři různé produkty + jeden jsem dostala od MR jako dárek. Jako asi každý, kdo by měl tuto možnost, sáhla jsem i já po paletce očních stínů, které vypadají úžasně. Ta má nese název Iconic 2 a asi se tu nebudu rozepisovat o tom, které jiné světové paletky je to dupe...


MRL - Iconic 2

Paletka obsahuje 12 krásných neutrálních odstínů. Některé jsou teplé, ostatní studené, je to takový perfektní mix. Vykouzlíte s ní nádherné denní líčení, ale i okouzlující denní look! Poměr tmavých a světlejších stínů je pro mě ideální, jelikož obsahuje více těch světlejších, tělových a zlatavých. Co se týče shimmeru a matných stínů, nebude tahle paletka asi nic pro ty, co preferují matné líčení. S trochou fantazie zde naleznete 2 matné stíny, ostatních 10 je třpytivývh. škála je pestrá, jak jsem již psala, jsou zde nude tóny, zlatavé, hnědé, burgundy a nechybí ani klasická černá. Pigmentace je ohromná, s bází to rozbalí jako tehdá Michael na parketu. Barvy jsou syté, krásně drží a neslévají se do vrásek. Krásně se dají stínovat a jsou...takové máslové (nesnáším to přirovnání, ale nic lepšího to asi nevystihne). Tuto paletku mohu rozhodně doporučit!

Cena: 199,-





MRL - Bronzer Medium Matte zmatňující bronzer

Dalším malovátkem, ze kterého jsem BYLA neméně nadšená, je bronzer s vtipným zavíráním :) Jak se ale bronzer otevírá, vám neukáži, jelikož a protože se mi s ním podařilo šlehnout o zem :( Když jsme si už konečně říkala, že jsem našla super bronzer, tak jsem si ho roflákala... :D Zákon schválnosti no. Jinak má bronzer ale vážně hezkou přirozenou nezrzavou barvu, je matný a skvěle se nanáší do ztracena. Intenzitu si zvolíte podle sebe - dá se dobře vrstvit.

Cena: 99,-





MRL - Fixátor očních stínů a podkladová báze pod oční stíny v jednom

Na tuhle malou lahvičku jsem byla mega zvědavá! Je opravdu malilinkatá, ale to nevadí. Produkt vydrží hodně dlouho, jelikož ho na jedno použití stačí opravdu málo. Kapičky slouží k zafixování čehokoliv, s čím je smícháte. Dá se použít jako báze pod stíny a nebo stíny přímo s kapičkou smíchat. Stíny velmi získají na intenzitě a přísahám, že váš look přežije nejednu "party hard". Opravdu to mám ozkoušeno ve spoustě zatěžkávajícíh situacích. Můj makeup přežil párty, Silvestra, náročné dny v práci a... spoustu dalších věcí :) 

Jediné, co se mi na kapičkách nelíbí je to, že když je aplikuji po nanesení makeupu a pudru na oční víčka, trochu ten makeup jezdí sem a tam. To ale nevadí, protože až kapičky zaschnou, je vše zase v pořádku a mohu v klidu nanášet stíny. Jen jsme se toho trochu lekla, když jsme aplikovala produkt poprvé. 

Cena: 149,-



I♥MAKEUP - Podkladová báze pod oční stíny, Zůstaň se mnou

Jako dárek jsem dostala od MRL ještě bázi pod oční stíny od sesterské značky I♥MAKEUP. sice se říká darovanému koni na zuby nekoukej, to však asi v oblasti testování kosmetiky neplatí :) Bohužel tato báze mě nikterak nenadchla a neohromila. Stíny byly sice výraznější, výdrž však báze neprodloužila. Již po chvíli (rozuměj tak 1-2h), se začaly stíny rozlévat do vrásek a nevypadalo to vůbec hezky. Za mě tedy bázi doporučit nemohu.

Cena: 229,-


Za sebe tedy mohu tyto všechny výrobky od MRL doporučit a rozhodně bych chtěla vyzkoušet i jiné produkty. Nejvíce mě lákají rtěnky a dost se mi z fotek líbí i paletky pro celou tvář, které musí být super na cestování ( mně by se hodila na návštěvy u mého přítele :D).

Recenzi na skvělý fixační sprej také od MRL, si přečtěte zde: Makeup Revolution London - Pro Fix

Oficiální e-shop: http://www.makeuprevolution.cz/

Jak vás produkty zaujaly? Co byste si nejraději z nabídky MRL objednali? Přeji krásný den,

                                                                                                                     Vaše Aneta ♥




12 komentářů:

  1. Právě jsem koukala na jejich stránky a hodně mě zaujala jejich tekutá rtěnka a pak ta paletka, kde je všechno pohromadě - na cestování značka ideál :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já bych zkusila radši ty klasické rtěnky. Ale ty paletky jsou boziiii! :)))

      Vymazat
  2. Já mám paletku Iconic 3 a stíny mi vůbec máslové nepřijdou, naopak jsou dost suché a práší. Víc mi vyhovuje Day to night, kterou jsem dostala také v rámci spolupráce :-) Jinak jsem zkoušela ještě rtěnky a ty nebyly špatné.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? Kamarádka ji má taky a nestěžuje si :) ale já nemohu posoudit. Určitě bych chtěla vyzkoušet ale i jiné paletky než tyhle "prouzkovane" :)

      Vymazat
  3. S Iconic 2 aj Aqua Seal Primer-om úplne súhlasím - skvelé produkty, radosť používať :) Na blogu sme nedávno tiež mali malú ukážku Makeup Revolution produktov (TU) a takmer pri všetkých sme boli takisto spokojné :)
    Katka z .BeautyMissfits.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hezká sbírka :)) jsem ráda že souhlasíš s mou recenzi :) Je vidět ze nejen já jsem spokojená!

      Vymazat
  4. Do tej paletky Iconic 2 som sa práve teraz maximálne zamilovala! :) Má nádhernú pigmentáciu - aspoň podľa toho čo vidím na fotke :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ve skutečnosti je ale ještě peknejsi! Vážně. Jen můj foťák na mobilu to není úplně schopný zachytit :(

      Vymazat
  5. Nedávno se ke mně dostala taková paletka mix stínů na oči a konturovaci set a ta pigmentace je neskutečná, mnohem lepší jak drogerie :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, za tu cenu jsou to opravdu super výrobky vyrovnající se i dražším značkám. Ne-li lepší :)

      Vymazat
  6. Z týchto produktov ma zaujala najviac paletka, ktorá ma veľmi využiteľné farbičky ;)
    NickaBeautyHunter

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak. Ať žijí neutrální tóny :)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥