MAC - Sheen Supreme Lipstick - ZEN ROSE

Dříve jsem rtěnky nepoužívala vůbec. Přišlo mi, že mi nesluší. Navíc mám extrémně suché rty a většina rtěnek co jsem do té doby vyzkoušela, vypadaly opravdu šíleně. Suché šupinky se ještě více zvýraznily, vystoupily do popředí a chytalo se za ně velké množství barvy. No děs! Nutno podotknout, že v době, kdy jsem začala experimentovat se rtěnkami, jsem vlastnila maximálně tak Miss Sporty nebo Essence. Léta ale běží a já od té doby vyzkoušela desítky a desítky jiných rtěnek. Myslím, že složení produktů od té doby poskočilo o pár kroků dopředu a i když suchou pusu mám stále, i já již mohu rtěnky bez problémů nosit. Stačí si jen vybrat hydratační produkty.

Jedním takovým je i tato rtěnka od MAC z řady Sheen Supreme. Byla mi doporučena (znuděnou) prodavačkou v prodejně na Václavském náměstí... Byla opravdu viditelně otrávená a i mně tím otrávila nákup... To je ale zase jiná story. Přála jsem si hydratační složení a nějakou pěknou berry barvičku. No tahala mě po všem možném, jen kolem těchto rtěnek chodila obloukem... Až jsem se musela sama zeptat, co je to zač (zaujal mě obal, který není klasicky Mackovský). Řekla mi, že se jedná o vysoce hydratační a lesklé rtěnky, které obsahují bambucké máslo... No nedalo mi to, musela jsem se na ní podívat s povytaženým obočím stylem - Jako proč jsi mi to nenabídla hned?! :D 






Do oka mi ihned padl odstín Zen Rose. Nádherná plná fuchsiová barva. Když mi ji nanesla na rty, byla jsem ztracená! 


Jak jsem již psala, rtěnka krásně hydratuje, je lesklá a na rtech tvoří gelový finish. I přes to všechno nezalézá do vrásek a celkem obstojně na rtech drží. Výdrž nebude jako např. u matných rtěnek, ale pořád je to obstojné. Na rtech se nelepí a trošinku stainuje.
Obal rtěnky je delší a štíhlejší, než jsme u MAC rtěnek zvyklí. Tělo rtěnky tvoří chladivý kov a celkově se mi dost líbí!


Cena je vyšší, ale koupě nelituji.






Omlouvám se za fotky, jsou foceny ještě starým mobilem :(


 Jak se vám rtěnka líbí? Která je vaše MAC must have? Krásný den,

                                                                                                             Vaše Aneta ♥



16 komentářů:

  1. Od MAC ještě nic nemám, ale už se fakt chystám. Trošku mě odrazují zkušenosti s personálem...no, všechno je to o lidech :-) Určitě nepůjdu do matných, na ty já obecně moc nejsem, i když mě osobně se líbí, mým rtům bohužel o poznání méně. Tahle by mohla být ideální, já osobně bych zvolila nějaký tlumenější odstín. Tobě sedne perfektně! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jako slečna byla opravdu "moc milá" :D Matné rtěnky taky nemůžu. Měla bych pak pusu jako prašnou cestu u silnice :D Děkuji :)

      Vymazat
  2. MAC mám moc ráda. Mám paintpot, který používám jako bázi pod stíny a drží perfektně, rtěnku, kterou jsem měla na maturáku, tak je to taková srdcová záležitost :) a minerální pudr, pro který si půjdu znova, až mi dojde. Co ale nemůžu moc doporučit jsou stíny, protože mi špatně drží a je jedno, jakou bázi použiju.
    Barva tvojí rtěnky je naprosto dokonalá a moc ti sluší. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pudr mě hodně láká! Co mě ale zase odrazuje je cena. Ale asi za to stojí. Jinak stíny mě také nelákají. Ty mono stíny vůbec, občas nějaká ta paletka. Ale já mám doma přestínováno :) Spíše bych investovala do pudru, rtěnky nebo tvářenky.
      A děkuji ti :)

      Vymazat
  3. Musím říct, že odstín je krásný a moc ti sluší. Budu muset okouknout ostatní odstíny :)

    GIVEAWAY: I Love... Cosmetics!

    OdpovědětVymazat
  4. odtieň ti pekne sadol, mňa momentálne celkom očarila ich minerálna riasenka:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? Upřímně na řasenky od MAC by mě snad ani nenapadlo se podívat :) V čem je tak super?

      Vymazat
  5. Líbí,sluší ti. Já mám tedy tu klasiku, Viva Glam IV a jsem s z ní totálně paf...nic lepšího nevlastním, nelituju jediné koruny. Od obalu přes odstín po výdrž a texturu, jedním slovemluxus.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta je taky nádherná! To zní skvěle! chtěla bych ještě vyzkoušet nějakou tu "klasickou" MACkovku :) Tak třeba si udělám radost po další výplatě :)

      Vymazat
  6. Ach ta je nádherná! Já teď miluju svou Speak Louder! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musela jsem googlit a teda je to překrásný odstín! Bohužel mě tyhle růžovo korálové rtěnky moéc nesluší :( Ale musela bych ji vyzkoušet, tato je taková tlumenější! Díky za tip :)

      Vymazat
  7. Je krásná. Já se na MAC rtěnku chystám už dlouho, ale nejsem schopná si vybrat odstín. Chtěla bych nějaký nude, ale to je tak všechno, co vím :D láká mě Myth, ale bojím se, aby nebyla moc mrtvolná. Taky mi přijde, že dost nude rtěnek je dost dohněda nebo dooranžova. Decisions, decisions...

    http://my-makeupstore.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  8. nádherná růžová, miluju tuto barvu:) každý odstín růžové:) hodně kombinuji s outfitem a hlavně se šperky :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥