Korean beauty - Memebox: Step by Step Skincare

Oooo, jak nemilé je, když se vám ztratí balíček! Teda né že by se ztratil docela, ale prostě nedošel. Je pak zapeklité dohadovat se s dodavatelem v Korei, co se s balíčkem stalo. No jo, to je tak, když ten, kdo balíček posílá, vynechá v telefoním čísle jednu číslici. To se mi pak mohou těžko dovolat, že? :) Naštěstí vše dobře dopadlo a balíček s dalším MEMEBOXem ke mně doletěl :) Tentokrát je tématicky zaměření na péči o pleť krok za krokem - MEMEBOX Step By Step Skincare. Tentokrát je opravdu ale opravdu nadupaný a z celkové hodnoty balíčku jsem se málem posadila na zadek. Tak přeji hezké čtení :)






1.KROK


Mizon - Alcohol Toner Mojito

Nejprve je pleť potřeba vyčistit a tonizovat. K tomu je určený tento toner, který je navržený podle slavného koktejlu Mojito. To znamená, že ve složení najdete limetkovou šťávu, cukr, minerální vodu, šťávu z jablk a výtažek z lístků máty! Těšila jsem se na svěží vůni mojita, ale dočkala jsem se jen svěží vůně jaru na nádobí :D Ale to nevadí. Topner není od toho, aby se číchal, že? Trochu jsem se lekla toho názvu "Alcohol". Bála jsme se totálního přesušení pokožky. Ale nebyl důvod k obavám. Toner pěkně čictí, ale zároveň nevysušuje. Zdá se fajn, ale není na něm nic extra.

(Poznámka pod čarou : Na obalu je značka hlásající, že tento produkt používají korejské modelky :))

Jedná se o plné balení 150ml, cena: 22USD


2. KROK


Insobeau - Super Yellow Intense Renew Essence

Tato esence v luxusním balení pomáhá pleti proti stárnutí a vyhlazuje drobné vrásky a linky. Má nějaké speciální složení, které však není v letáčku blíže specifikováno. Každopádně tento výrobek jsem si oblíbila z celé krabičky nejvíce! Nádherně pleť rozjasní a připraví buď pro další pěstící přípravky, nebo pro makeup. Já ji používám jak večer před spaním, tak ráno právě před nanášením makeupu. Rychle se vsákne a pokožka je hladká a vyživená. 'Moc se mi zlepšila díky této esenci pleť. Vypadá pěstěněji, regenerovaně a hydratovaně. 

Super Yellow Intense Renew Essence je také plné balení - 30ml a stojí 78USD! (cca 1950kč...uf :D)


3. KROK


Migabee - Royal Jelly and Honey Energy Ampoule

V této mini ampulce naleznete vysoce koncentrovaný přípravek z mateřské kašičky a včelího medu. Je vysoce hydratační, zklidňující a posilující. Znovu obnovuje přirozenou bariéru pokožky. Struktura je hustá a gelová. Krásně se roztírá a mírně lepivá. Vše se ale hezky vstřebá a lepivý pocit zmizí. Stačí malá kapička. Ta vystačí na celý obličej. Je dobré gelík zapracovat pomocí prstů lehkým vklepáváním.

I zde se jedná o plný produkt 12ml. Cena je 30USD


4. KROK


She's Uris - Rice Water Double Action 

Tenhle krém je můj druhým oblíbeným produktem této krabičky. Struktura není krémová, ale gelovitá a na pleti se mění ve vodovou konzistenci. Je to hrozně příjemné a také se rychle vsákne. Naprosto ideální na jaro/léto. "Krém" obsahuje výtažek z rýžových otrub, adenosin (???), extrakt z kakaa a různých bylin. Skvěle hydratuje, rozjasňuje a vyplňuje drobné vrásky. Moje pleť si pod ním vyloženě pomlaskává a lebedí. Miluju ho! :)

Zajímavostí je kovový obal, který je neskutečně těžký, což je nepraktické na cestování. Ale díky jeho vlastnostem mu budiž odpuštěno :) 

Plné balení 80g za 42USD.



SPECIÁLNÍ PÉČE


Tonymoly - My Sunny Milky - Sun Cream SPF35 PA+++

Navíc přiložil MEMEBOX do krabičky i opalovací krém s SPF35. Má hutnou krémovou texturu. Po namazání ke pokožka bílá, ale postupně se zabarvení ztrácí. Je trochu mastnější. Na obličej jsem jej ještě nezkoušela. Nechávám si ho až na léto, třeba k moři (snad se k nějakému dostanu :D). Je ale fajn mít něco, co nechráněnou pokožku ochrání před spalujícími paprsky. Můj nos to jistě uvítá :) 

Plné balení 45g - 10USD




Textury:

sérum / rýžový gelkrém /opalovací krém / ampule

Taphre - Special Care Mask

Co by to bylo za MEMEBOX bez masky :D! Tahle obsahuje stejně jako ampule výtažky z propolisu, kyselinu hyaluronovou, kolagen a výtažky z různých druhů ovoce a ořechů. Slibuje to co asi každá jiná maska - hydrataci, rozjasnění, zjemnění a vypnutí pleti. Design obalu se mi moc líbí, takže se těším, až ji vyzkouším.

Plné balení 7USD.



______________________

Všechny výrobky jsou super (až na dva poslední, které jsem zatím nevyzkouela) a staly se z nich opravdoví oblíbenci. Korejská hydratační kosmetika je nejlepší, jakou jsem kdy vyzkoušela a pokud i vy máte problémy se suchou a dehydratovanou pletí, rozhodně se nebojte něco z jejich sortimentu vyzkoušet!

Největší pecka na závěr... Hodnota MEMEBOXU je tentokrát 189USD!!! Což je v přepočtu na české koruny něco kolem 4880kč! Neuvěřitelné :)

Já tímto mockrát děkuji zastoupení MEMEBOXu, že mi umožnilo výrobky otestovat.
Special thanks comes to PR MEMEBOX, that I could test the products. Thank you.


Zaujaly vás výrobky z této úžasné krabičky krásy z Koreje?  Krásný zbytek dne,


                                                                                                                     Vaše Aneta ♥



4 komentáře:

  1. Ty jo, tak to zírám! Fakt pecka! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. To je fakt super, možná že dám Memeboxu ještě někdy šanci. Objednávala jsem kdysi Haloweenský box a to byla poměrně tragédie která se spíš měla jmenovat Revecén box. Téměř všechno tam bylo od téhle značky a téměř všechno bylo naprosto nepoužitelné.

    OdpovědětVymazat
  3. Nejde mi Memebox objednat, prý už zasílají jen do USA..nevíš, jak to tedy je?

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥