Proměna po 6ti měsících! (cesta k vysněné váze)

Ahoj holky. Určitě jste si všimly, že se tu již dlouho neobjevil článek o hubnutí. Tak dneska pro vás jeden tvořím. Sice jsem ho chtěla dát až na zítra, aby to bylo klasické hubnoucí pondělí, ale nějak to nemůžu vydržet! :) Zase vaše oko potěším nějakou tou fotkou před a po :D 



Předem musím říct, že poslední měsíc minulého roku byl pro mě velmi těžký a já necvičila ani trochu! ani jedno malé cvičení. Byla jsem prostě vyčerpaná. O to víc chci zamakat v prvním měsíci tohoto roku a vše dohnat! Chci také upravit stravu,protože kdybyste viděli, co všechno jsme byla schopna stláskat, asi byste jen při pohledu na to dostali cukrovku :D Přiznám se, snědla jsem tunu frozen yogurtu, s dvěma tunami posypek.... Moc mě lákají sacharidové vlny, které pro nás připravila také 30ti denní výzva, se kterou jsem začínala. Lidé na stránky přidávají své výsledky a jsou opravdu neskutečné! Takže se na to možná po výplatě vrhnu a zase budu hlásit co a jak se se mnou dělo.

A jelikož je toto shrnutí přesně po půl roce, neubráním se nějakému tomu bilancování. Začátky byly těžké. Moc těžké! Ale s 30ti denní výzvou jsem se pomocí jejich (pro mě) zábavné formy donutila se sebou něco dělat. Postupem času jsem se dostávala do lepší formy (fyzičky) a čím víc přicházelo mini úspěchů, tím víc mě to hnalo kupředu. Dokonce jsem začala nakupovat sportovní oblečení a pár pomůcek, což by se nikdy před tím nestalo. I díky těmto radostem mě cvičení víc a víc bavilo. 

Stravování jsem ponechala vlastně stejné, nikdy jsem nejedla úplně mimo. Zdravá strava mi chutná, takže s tím problém nebyl (kromě občasných úletů, to je jasné). Jediné co jsem do jídelníčku přidala bylo více bílkovin a proteinový nápoj po cvičení. Pitný režim se také snažím dodržovat.

Každopádně se mi ani nesnilo o tom, že bych se dostala až do tohoto bodu, kdy se na sebe podívám a ten pohled se mi líbí. Neznamená to však, že končím! Chtěla bych svaly více vyrýsovat, hlavně na břiše, rukách (ty jsou stále ještě tragické) a zadku. To se mi snad podaří díky těm vlnám.

No a teď bychom se mohli dostat k mírám. Ty jsou pro mě středobodem, ne váha! Uděláme si tedy půlroční shrnutí. Tady je:



Nevím, zda je to za půl roku hodně, nebo málo, ale já jsem spokojená! :) Možná z těch stehen bych si přála víc, ale to jde pomalu, moc pomalu. Ty tři jsou spíš jako zázrak :)

No a teď už asi to, co chcete vidět nejvíc. Předem upozorňuji, že mě to zase stojí jistou dávku odvahy :D ale pořád si opakuji - je to jako plavky, je to jako plavky, je to jako plavky! :D Takže zhluboka nadechnout a....





Tak a mám to za sebou :) Napište mi, jestli se vám moje proměna líbí, jestli i vy jste se do toho dali a jak si vedete. Hádám, že si hodně  vás dalo hubnoucí předsevzetí :D Nejdůležitější je ale fyzická zdatnost a líbit se sama sobě! Dělejte to pro sebe, ne pro ostatní! Mějte se krásně,


                                                                                                              Vaše Aneta ♥



74 komentářů:

  1. Změna úplně úžasná, gratuluju a jen tak dál - seš SKVĚLÁ !!!
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  2. Zmena je fakt paradni a viditelna :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem ráda, že je to poznat! :) Děkuji :)

      Vymazat
  3. Úchvatná, jsi skvělá! Taktéž jsem se pustila do proměny, tak jsem na to tuze zvědavá. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak si to pořádně zdokumentuj, ať pak vidíš rozdíl :) Děkuji a držím ti moc palce! :)

      Vymazat
  4. Skvělá změna, jsi moc šikovná ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Skvělá práce, na zadku a břiše je změna vidět nejlíp :) dobrá práce, šikula ;))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také si to myslím, děkuju ti moc! :)

      Vymazat
  6. Ty si skvelá !! Zmena je užasná :)

    OdpovědětVymazat
  7. Skvělý progres, jen tak dál, držím pěsti Anetko ! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Wooow moc ti fandím kočko :) jen tak dál! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji to Verunko! :) Určitě jdu dál!

      Vymazat
  9. Moc hezky jsi na sobě zapracovala! je to na tobě hodně vidět. Také ti fandím!
    BEAUTYPUSINKA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, jsem moc ráda, že je to poznat :)

      Vymazat
  10. No ten zpevněný zadek je bomba. Hubnout určitě nepotřebuješ, ale postavu máš teď po cvičení fakt luxusní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju :) Spíš chci vyrýsovat ty získané svaly :) Uvidíme po těch vlnách :)

      Vymazat
  11. Super, jen tak dál!! Se stehnama jsme na tom stejně, přes břicho to jde dolů jedna báseň, ale stehna se držej. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, ty stehna jsou peklo... Jde to pomalu, ale jde to! :) další půl rok a bude to dobrý :)) Jen vydržet!

      Vymazat
  12. Skvělá proměna, moc Ti fandím a jsi fakt inspirace se do toho donutit ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc díky, to je pro mě největší pocta, že jsem inspirace :)

      Vymazat
  13. Na zadek jsi dělala jaký cviky ? Promin,jestli to vyzní blbě od holky,ale máš ho úžasnej ! :-) :-D Chci takyyy! Celkově se ti proměna moc moc povedla,za mě oba palce nahoru :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím, jak by to ohodnotil chlap, ale my ženské se asi shodneme, že zadek super, teda. Vůbec se slečna autorka nemusí stydět se fotit ve spodním prádle. Jednak o nic nejde, nevystavuje žádný erotický fotky, jde primárně o posun v té postavě a jednak se teda nemá za co stydět. Směle strčí do kapsy půlku našich rádoby modelek, co se ukazují na veřejnosti v prádle, nechávají si za to platit a na ty třaslavý, nezpevněný a vyhublý těla se nedá dívat. (Jo, v soukromí si každý vypadejte jak chcete, pohled na nedokonalá těla na pláži mě fakt neuráží, nedokonalosti jsou lidské a celulitida se i při velké snaze nevyhne ledaskomu, ale modelka, kterou živí to, jak vypadá a nic pro sebe nedělá, když je její vizáž jejím pracovním nástrojem? WTF?)

      Vymazat
    2. Pája: Pájo naopak, od holky je to mnohem větší pocta! :D Děkuju moc :) Jinak přímo na zadek dělám dřepy :) Moooooc dřepů! :D A taky cvičím podle blogilates a ta má různá videa na různé partie, mimo jiné taky na zadek :) A jsou super!

      Anonymka: Wow! no páni, totálně jsi mě odzbrojila! Moc ti děkuji za tolik milých a pro mě motivujících slov :)

      Vymazat
    3. Já hubnout nechci, mám 50kg, spíše zpevnit a nejvíc zadek a stehna. Jenže, nesportuji, nebaví mě to a ani se k tomu nedokopu. Zkouším ale dřepy a sedy-lehy, i když pochybuju, že to bude stačit :D Pokud ti na zadek fakt pomohly dřepy, tak budu dřepovat fakt poctivě :D

      Vymazat
  14. Já teď dělám jen kardio a nedělám to ani tak pro svou postavu, ale pro své zdraví. Chci se držet v kondici a mít lepší imunitu. :) A musím říct, že ale pociťuji i změnu postavy a to beru jako bonus.
    Jinak tvá proměna je krásná. Snad to nebude znít blbě a nebo se neurazíš, ale máš krásný zadek. :D A máš úžasně štíhlý pas.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdraví je důležité a vytvarovaná postava je určitě skvělým benefitem. Je pravda, že jsem zatím tuto zimu přečkala bez viróz a podobných svinstev! Snad to nezakřiknu :) A jak jsem psala Páje - naopak! Od holky to potěší stokrát více :) Díky :)

      Vymazat
  15. super :) len pokračuj ďalej, mesiac necvičiť je dlhá doba, to ja sa donútim vždy aspoň 2 krát týždenne, ale kilečko od leta mi pribudlo, začínam viac strážiť stravu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je, ale vážně to jinak nešlo :) Ale to vůbec nevadí, vše doženu :) Stravu budu muset taky víc pořešit.

      Vymazat
  16. Přemýšlím, jaké slovo by to vystihlo nejlépe ale prostě BOŽÍ!
    Jsi tak šikovná, že jsi to ydržea i v těch těžých začátcích a je krásný, jakou motivaci předáváš ostatním že ty výsledky jdou vážně vidět :)
    já být tebou, tak jsem se stehnama moc spokojená. Na té fotce, kde máš nožku opřenou o špičku, tak máš krásný tvar nohou a ten zadek?!
    takovej zadek by chtěl každej chlap vedle sebe:)
    jsi moc šikovná, držím plce ať e díky vlnám dostaneš tam, kam chceš a určitě náš pravidelně informuj :)
    mě jsi teď určitě dodala velkou motivaci :)
    PinkPomegranate máš novou čtenářku !:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vítám tě na svém blogu Magdi :) Moc děkuji za tolik komplimentů! Snad si ho teda brzo nějaký chlap všimne! :D Pro mě je velkou motivací, že můžu být pro někoho motivací :) Určitě budu informovat jak mi jdou vlny :) Co nejdřív začnu :)

      Vymazat
  17. Ty blaho, diky nadpisu jsem vlezla nahodou a poprve na Tvuj blog a zaujala jsi me tak, ze se stanu pravidelnou ctenarkou. Ta zmena je fantasticka! Mam hodne podobnou podobnou postavu jako Ty "pred" a za Tvoji novou postavu bych vrazdila! Skvela motivace!
    Lucka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také tě vítám na blogu Luci :) Jsem ráda, že mám další novou čtenářku :) Moc děkuju a za sebe doporučuji začít s 30ti denní výzvou, pokud se do toho také chceš dát :)

      Vymazat
  18. No paráda, hodně je to vidět na stehnech, to je fakt změna. Jinak já mám ráda lidi všech postav, připadá mi, že na ženských i ta kila navíc můžou být fajn. Protože příroda nás chce mít pestré, byla by nuda, kdyby byly všechny ženy stejné :) Každému se líbí něco jiného. Prostě mně ses zdála parádní i předtím, ale za proměnu fakt smekám. :)

    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš naprostou pravdu, i já, někdo ta kila navíc umí nosit. Já bohužel ne, Děkuju moc za komentář, Aneta :)

      Vymazat
  19. Tak tomu sa povie uspech. Pekné výsledky. Len tak dalej!

    OdpovědětVymazat
  20. nechci aby to znělo nějak úchylně - ale máš hezkej zadek :))
    skvělá změna, držím palce a jen tak dál :))

    OdpovědětVymazat
  21. Smekám a držím palce! Anet, máš plné právo být na sebe pyšná!
    Mám na tebe dotaz, protože máme typově podobnou postavu a ty už cvičíš dlouhodobě. Mě od cvičení (měsíc a půl podle Jilian, avšak s pauzou každý čtvrtý den) odradilo hlavně to, že jsem na centimetry zhubla nejvíc přes prsa, a to hned 5 cenťáků, zatímco přes boky centimetrů jedna velká nula. Vyrovná se to časem - tedy cvičením dlouhodobým, že to pak opravdu půjde dolů i z ostatních partií? Fakt nechci mít prsa menší a menší a boky furt stejný, když teď mi právě ta prsa opticky ty širší boky vyvažují... Jaké jsou tvé zkušenosti? Děkuji za odpověď a měj se krásně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helejď já ji zkopušela také cvičit. Jenže já mám asi problém s její osobností a celé cvičení pro mě bylo takové nesympatické. Nebavilo mě to, bylo to pořád dokola a taky dost náročné. Našla jsme si něco, co mi více vyhovovalo. Jinak já přes prsa také něco shodila. Nevím koli,, radši jsem to neměřila :D Ale musíš si uvědomit, že prsa jsou z největší části tvořena tukem, který se bohužel i z této partie také ztrácí... Je to strašně individuální a proto ti bohužel v tomto nemůžu nijak poradit. Tělu bohužel poručit nejde :(

      Vymazat
  22. Teda, ta změna je vážně úžasná a já ti k ní moc gratuluji :-) !
    Taky jsem se rozhodla se sebou začít něco dělat, já teda mám problém s tím, že jsem taková "rozteklá" :D takže se chci hodně zpevnit a chci mít pořádnou kondici, abych nebyla pořád unavená :-) Jen tak dál, fandím ti !

    Kate's diary

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju! Určitě mi to podle mě pomohlo i zdravotně. Nezadýchávám se tolik a virozy se mi letos vyhly! :D Tak ťuk ťuk, ať to nezakřiknu :)

      Vymazat
  23. Ten zadek je naprosto úúúžasnej! Přesně to bych potřebovala.
    Můžu se zeptat, jak často a kolik dřepů děláš a ještě co si tak myslíš, že ti na ten zadek dalšího pomohlo?
    Např.běhání nebo plavání nebo nevím co, ale můj zadek vypadá jak zadek tlusté 60ti leté babičky a opravdu s tím musím něco udělat.

    Prosím, prosím o odpověď a samozřejmě za nic moc děkuji a tobě gratuluji k úspěchu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Předem moc děkuju! :) Těch dřepů je za mnou moc moc moc, přečti si článek tady:


      Tahle aplikace mi moc pomohla. Nejen že za mě počítá, ale i mi vede statistiky, což je super! Teď jsem se koukala na statistiku a dohromady jsem jich udělala 6000. Tu aplikaci ale nemám od začátku cvičení, takže jich je ještě mnohem víc :) Pomáhají i výpady! Dopředu, dozadu a do boku! Ty jsou ještě náročnější! Mrkni i na YT - Blogilates. Má super zábavné cviky a sestavičky! :) Držím palce!

      Vymazat
    2. a ještě ten odkaz :D

      http://makeup-and-beauty.blogspot.com/2014/08/hubnouci-pondeli-aplikace-ktere-vam.html

      Vymazat
  24. wau parada a tesim sa na dalsie clanky ako sa ti dari rysovanie
    a este mam otazocku aka si vysoka?

    OdpovědětVymazat
  25. Naprosto uzasny! :) Mam radost i za tebe a jen tak dal, urcite se co nevidet dostanes na tu svoji vyznenou vahu (a ja snad taky!) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc! :) Určitě se nám to povede :)

      Vymazat
  26. Absolutně perfektní! Jsi opravdu šikulka.
    Božínku, taky bych chtěla mít takovou pevnou vůli. Vždycky, když se do něčeho takové pustím, vydržím maximálně měsíc. :( Tento rok se mi to třeba povede! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc! Je začátek roku - čas velkých rozhodnutí :) Určitě vytrvej! :)

      Vymazat
  27. Změna úžasná, máš hezkou postavu, jen mi přijde, že na to kolik jsi zhubla myslím cm a tak, že máš velkem zadek a stehna. Jako ne samo o sobě, ale vzhledem k jiným partiím. Třeba k pasu máš zadek velkej a stehna dost macatý. Sami o sobě nejsou velký, ale k jiným částem těla jo jestli mi rozumíš :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přečti si třeba mé začátky :) Všude zdůrazňuji, že mám postavu typu hruška - tedy úzký pas a širší boky, zadek a nohy. S tím už bohužel nic neudělám :) Mně třeba můj zadek nevadí ani trochu :) Jediné, s čím nejsem spokojena jsou právě ta stehna :( Ale to chce čas. Jde to pomalu, ale jistě!

      Vymazat
  28. Gratuluju k naprosto skvělé proměně! Je to velmi motivační, snad se mi taky zadaří :)).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, to byl přesně ten účel! Super :)))

      Vymazat
  29. Ahoj, rozhodně velká gratulace! Ikdyby to pro některé bylo za půl rok málo, pro některé je to naopak hodně, prostě jen tak dál :)). Co já bych za to dala,ani né tak hubnout, ale chtěla bych být prostě a jednou se svojí postavou jen spokojená, nic víc, nic míň. Takže závidím :D :) a tleskám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chce to na sobě zapracovat jak z venku, tak zevnitř. Cvičení je těžké, ale to psychické vyrovnání se sama se sebou, je snad ještě těžší :) Ono se to řekne - mějte se ráda taková, jaká jste... Ale ... No my víme, že? :) Ale jde to, opravdu i malé změny udělají s psychikou strašně moc! Moc držím palečky, Aneta

      Vymazat
  30. Článek jsem zhltla jedním dechem! A tvé výsledky jsou opravdu neskutečné!!! Úžasná proměna!! Hubnout si nepotřebovala ani předtím, ale teď to je ještě lepší:))...snad to nebude znít blbě..ae ten zadek ti fakt závidím!!! :)))) Šup šup na přehlídkova mola:) Máš nádhernou postavu a odvedla si obrovský kus práce:))

    ...//Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, jsi milá! :))) To určitě ano, tady asi skromnost není na místě! :D Makala jsem hodně. A stále makám :) Ale na přehlídková mola to není :D Děkuji :)

      Vymazat
  31. nechci znít úchylně, ale ten zadeček!!! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Děkuju :) No on je ten zadek pořádnej! Ale zpevněnej :)) Konečně!

      Vymazat
  32. Byla si krásná i před tím, ale teď šup s tebou na molo :):Gratulace :)

    OdpovědětVymazat
  33. Len tak ďalej! :) http://chrischella.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥