Memebox #45 Chocolate Mania

Nedávno mi přišel e-mail, jestli bych se nechtěla stát ambasadorkou Memeboxu. Asi už všichni víte o mé slabosti  k asii a ke kosmetice především! Neváhala jsem ani nanosekundu a už jsem vypisovala dotazník :) Usmálo se na mě štěstí a byla mi zaslána zase jedna krabička na vyzkoušení. Tentokrát jsem však již dopředu věděla, co bude obsahem, jelikož mi to přišlo e-mailem. No trochu mi to zkazilo překvapení, ale nevadí. 

Z korei mi tentokrát přišla krabička, která byla zaměřena na přípravky spojené s čokoládou! No to je pecka, vážení! Opravdu mi asi nemohlo přijít už nic lepšího (když nebudeme brát v úvahu pěkného mladého korejce :D). 8 produktů obsahujících a vonících po čokoládě? Dej to sem! Čokoládová mánie začíná!



1. Zamian - Super gold cacao pack
Jedná se o masku na obličej, která obsahuje 99,9% kakaového a zlatého prášku. Kolik % z toho je toho zlatého prášku, to nevím :) Každopádně maska vypadá opravdu jako roztátá čokoláda, krásně ale opravdu krásně voní! Pokožka je po ní hydratovaná, provoněná a hebká. Takhle si představuji luxusní masku.




2. Shara Shara - Tempting Avocado Chocolate Massage Cream
Domnívala jsme se, že mi přišel krém na tělo - omyl! Tohle je masážní krém na obličej. Nikdy jsem o něčem podobném neslyšela, ale je to super! Teda výsledek je super, ta aplikace moc ne. Je to dost zdlouhavé. Musíte nanést krém na obličej, 5min minimálně krém vmasírovávat do pokožky a poté opláchnout vlažnou vodou. Pro mě je utrpení mít maksu na obličeji, natož si ji tam muset ještě "vpravovat" :D Ale co už, výsledek je dobrý, tak to přežiju :)





3. Neogen - Code9 Gold Cacao Cream
Tenhle krém je přímo hydratační bomba! Obsahuje spoustu výživných věcí, jako je kakaové máslo, bambucké máslo, olej z mango semínek, olivový olej a samozřejmě zlatý prášek! :D Je jako dělaný na zimní období, kdy pokožka potřebuje něco hutnějšího a máslovitějšího. Rychle se vstřebá a nezanechává mastný film. Tenhle krím má ode mě jedničku.




4. Missha - Cacao Creme Facial Scrub
Scrub na obličej od profláknuté značky Missha. Tu zná asi i korejský laik :) Bohužel, je to výrobek, který mi nesedl. Za úkol má stahovat póry a regulovat kožní maz. Opravdu se jedná o scrub určený spíše na mastnou pleť, což jsme si přečetla až po mém prvním použití. Xicht mi to totálně stáhlo a vysušilo :D Takže ho předám sestřence, ta ho určitě využije :) Ale je to škoda, skvěle voní a vypadá jako rozdrcené Oreo nebo staciatella :) 




5. Skinfood - Cacao Hand Balm
Krémů na ruce není nikdy dost, kór když voní jako termix :D Nejen že mi připomíná dětství, ale také hezky ruce vyživí. Jeho konzistence je taková našlehaná čokoláda, máslovitá, ale přesto lehká. Těžko se to vysvětluje, to byste museli zkusit. A ten obal? Boží! Ono to na fotce není tolik vidět, ale jsou na něm zlaté lesklé prvky a celé do kupy to působí strašně roztomile a pěkně.



6. Dearberry - Miss Mona Lisa Eyebrow - 01 Choco Brownie
Klasická tužka na obočí s velmi vtipným názvem, která bohužel nevyhovuje mé přirozené barvě obočí. Darovala jsem jí sestřenici, která je o dost tmavší typ. Snad poslouží :) 




7. Binucook - Cacao choco Pie Soap
Jestli jsme měla chuť něco z téhle krabičky sníst, tak je to toto mýdlo. Voní jako tmavá hořká čokoláda a popravdě tak i vypadá. Je ale bohužel určeno na obličej a ne k vnitřnímu použití :D Je ručně dělané a inspirováno nějakou tradiční korejskou sladkostí. Je to jediné, co jsem z krabičky nezkoušela, protože se opět jedná o výrobek k regulaci kožního mazu. Takže rovnou asi pošlu dál. Sestřenice bude mít druhé vánoce! :D 



8. Purederm - Choco Cacao Collagen Mask
A jako poslední klasická plátýnková maska, která voněla po čokoládě velmi jemně. Obsahuje výtažky z kakaa a kolagen. Vypíná a hydratuje pleť a je velmi příjemná. Nemusí se nikam patlat, jen rozbalit a přiložit na 20min na obličej. Hotovo :) 



Tak a vteď se přiznejte, kdo z vás dostak chuť na čokoládu? Jááááá! Ještě že mě kolegyňka zásobovala! :D 


 Mějte krásný sladký čokoládový den,

                                                                                                                 Vaše Aneta ♥


30 komentářů:

  1. Všechno vypadá lákavě :) Hrozně by mě zajímalo, jestli by mi nezačaly ty vůně lézt na nervy, protože čokoláda v kosmetice mi voní první 4 použití :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten krém určitě ne, protože ten po čokoládě nevoní, pouze ji obsahuje :) Ale třeba z takového krému na ruce věřím, že jo :D Ten je cítit opravdu dlouho :) A masky si zas neděláme každý den, to by bylo asi taky v pohodě :)

      Vymazat
  2. No ta to je pecka, vše bych s chutí vyzkoušela. Na kolik přijde tento box cenově?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Boxík stojí vždy 23dolarů. Pokud to není nějaký speciál, ty jsou pak dražší :)

      Vymazat
  3. Tak to je bombovy obsah. Take by me zajimala cena:)
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. 23dolarů takovéhle základní boxíky :) Ty speciální pak více.

      Vymazat
  4. Ahojky strašně moc mě mrzí, že nepřispíváš častěji. Mám tvůj blog a videa moc ráda. Vždycky když vidím nový článek, uplně se mi rozzáří oči :D A chtěla bych vidět update tvojí makeup kolekce....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéééé, to je moc milé, děkuji! :)))) No zase bych vás mohla nechat nahlédnout do mé sbírky, že? :)

      Vymazat
  5. Takový box bych brala všemi deseti. Parádní obsah :)

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj Memeboxy jsou vždy mocp ovedené :)

      Vymazat
  6. Super boxík! Ráda bych vyzkoušela všechno :)) ChickFlickCherryBlog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak šup na jejich stránky, určitě si vybereš :)

      Vymazat
  7. Ty jo, skvělý obsah, miluji čokoládu a ještě k tomu si s ní namasírovat obličej ? Pecka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S tímhle boxíkem bys byla skoro od hlavy až k patě čokoládová :)

      Vymazat
  8. Jej, ten krém mě zaujal, ale teda přes čtyři stovky na Ebay... No rozmyslela jsem si to radši :oD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten je vážně super! :) Ale to už bych si radši koupila celý boxík :) Má rozhodně vyšší hodnotu než jen ten jediný krém.

      Vymazat
  9. These products look so luxurious! I want to try these so badly now. Great review, love your blog! x, S

    www.ttgbb.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank u very much Sherry :) So check www.memebox.com if it is in stock :)

      Vymazat
  10. Teda, to vypadá božsky! A hned jsem dostala chuť na čokoládu :D

    Kate's diary

    OdpovědětVymazat
  11. Celý obsah je úplně skvělý, to bych z něj byla nadšená a ty obaly jsou úžasný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc, korejci je prostě umí. Většinou žádná nuda :)

      Vymazat
  12. Wau!!! Vyzerá fakt úžasne a za tú cenu...nie je o čom! Chcela by som sa spýtať, či sa platí poštovné okrem tých 23 dolárov a koľko by ma vyšlo asi približne a koľko trvá, kým dorazí :) Ďakujem.

    Dodka z .BeautyMissfits.

    OdpovědětVymazat
  13. jééj celý balíček vypadá veľmi chutne a skvele :) Lovely Beauty Book

    OdpovědětVymazat
  14. tak tento box mne opravdu oslovil!

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj, hezký blog, koukni ke mně, třeba se ti bude taky líbit!

    https://stanaaslunecnik.wordpress.com/

    OdpovědětVymazat
  16. Dobrý den, neuvažujete o tom, že byste příště objednala i nějaké na prodej? Ráda bych si ho koupila, ale sama si na objednávku netroufám. Díky za odpověď, Katka

    OdpovědětVymazat
  17. Kosmetiku s vůní čokolády by chtěla asi většina populace :D
    makeup-challenges.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  18. Ach bože, to je něco pro nás čokoholiky! :-)

    OdpovědětVymazat
  19. Tak to je něco :) A mně doma došly zásoby čokolády (když jsem včera snědla všechny 3 ks) :))) Moc se mi líbí ta první maska.
    blog Měj se ráda

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥