Vánoce u Planetky :)

Dneska začneme tak zlehka, random článkem. Měsíc před vánoci byl velmi hektický! Neměla jsem ani jeden den volna (víkendy pro mě neexistovaly), a tak jsem se těšila na Vánoce více, než kdy před tím. Ne na dárky, ale na rodinu, klid a jídlo :D Měsíc uběhl jako voda a já se dočkala! Domů jsem jela 23.12. ve 20:00 a dorazila chvíli před desátou večerní. Tak moc jsem se těšila, že se mi ani spát v autobuse nechtělo. A to je co říct :) Obvykle na mě autobus působí jako kolébka a já hned vytuhnu.


Když jsem dojela, byla jsem schopna už jen padnout do postele a spát a spát a spát! Konečně... Pak se stačilo už jen připravit na odpoledne a večer a vyrazit do kostela. I ten na mě letos působil jinak. Mnohem víc vznešeně a uklidňujíce. Po konci půlnoční mše (v 16:00, ano :D) jsme se vydali už tradičně k babičce. Neumím si představit Vánoce jinde! Všichni jsme se hodili do gala a usedli ke štědrovečerní večeři. U nás již tradičně polévka a kapr se salátem! Celý rok se na to vždy těším! U stolu se probírá kde co, hlavně různé veselé historky, co jsme si nestačili říci během roku. Moc ráda poslouchám i dědovy patálie z dětství a mládí. 

Vánoční makeup

A můžem začít
moje dvě kočky <3

Po večeři se přesune celá rodina ke stromečku, který je vždy hojně obsypaný dárky. Už jsem se zmínila, že nás slaví vždy devět? :) Náš nejmladší člen (brácha) je vždy k neudržení a nejradši by všechno rozbalil hned! Takže ho musíme vždy krotit :D No dostala jsem toho víc, než jsem očekávala a ze všeho jsem měla velkou radost! Kupodivu nejméně bylo dárků kosmetických a nejvíce těch měkkých. Ty u mě v pokročilejším věku získávají na oblibě :D Ale pamatujete si na dětství, kdy jste odhazovali všechny měkké na stranu a ty tvrdé rozbalovali jako první? :D Tak teď to mám přesně naopak :) 

Stromešek u babičky

Moje dílo :D 

Stromeček u nás doma

Kačka a husička 15.12. je už tradicí :) 

A po vánocích jsme se dočkali v Praze sněhu :)


Bylo skvělé se sejít a vidět zase všechny pohromadě :) Jak jste strávili Vánoce vy? Z čeho jste měli největší radost? :)


12 komentářů:

  1. Moc Ti to sluší :) Kačena u nás taky nechyběla
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé nádherné fotky, moc ti to sekne ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné fotky :) Máš krásně zabalené dárečky :)
    http://chickflickcherry.blogspot.cz/2014/12/vanocni-opi-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  4. pěkné fotky a z té fotky jídla jsem dostala hlad :D

    OdpovědětVymazat
  5. Hello I'am Chris From France!!
    this is not a "spam"
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    "Directory Blogspot" is 15 million visitors! .193 Country. 18000 Websites
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    Imperative to follow our blog to validate your registration.Thank you for your understanding
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    ****************
    Bonne Année ! Happy New Year! Feliz Año Nuevo! Buon Anno! Feliz Ano Novo! Glückliches Neues Jahr!
    for you and your entire family.
    A small gift for you
    **********************
    http://nsm08.casimages.com/img/2014/12/25//14122507483612502812823262.gif
    ******************

    OdpovědětVymazat
  6. wow kolko darcekov uzasne!My sme sice neboli cela rodina pokope ale pocas sviatkov sme sa pekne postretavali :)

    Zelam krasne sviatky a pozyvam na vianocnu giveaway, tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/12/stastne-vesele-vianoce.html

    OdpovědětVymazat
  7. uzasne vanoce! :)) take jsem se uz strasne tesila na klid a pohodu :) a snad uz to ted bude klidnejsi, clanek od tebe me vzdycky potesi :)

    OdpovědětVymazat
  8. já si Vánoce užila, škoda jen, že nebyl sníh na Štědrý den :((

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Mm, jídlo :-) moc krasny stromecek :-) a make-up ti velmi slusi

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥