Pink panda - testovací balíček

Před nedávnem mi přišlo takové malé předvánoční překvapení. Ku příležitosti otevření nového e-shopu Pink Panda, se rozesílaly blogerkám promo balíčky s ochutnávkou jejich sortimentu. V e-mailu byl dlouhatánský výčet úžasných značek, které měly být na jejich novém e-shopu (a také tam jsou). S věcmi jsem v podstatě spokojena, jednu ze tří však nevyužiju vůbec.  Ještě bych chtěla zmínit krátkou možná ne moc vtipnou historku z pošty. Slečna byla tak nadšená z té růžové krabičky s pusinkami, že se mě ptala, odkud mi přišel, že by si taky objednala, už jen kvůli té růžové krabičce :D Tak jsem hned udělala reklamu na poště a šla si balíček rozbalit. A teď se můžeme podívat, co jsem v něm našla :)





1. Katy Perry - Sweetie Pie

Moc hezké umělé řasy od Eyelure. Bohužel to je ta věc, o které jsem psala, že ji nevyužiju. Možná až zase půjdu po sto letech někam na párty, ale nevím nevím. Zkoušela jsem si je ke svým přiložit a byly stejně dlouhé jako mé přirozené řasy. Spíše mi je hezky zahustily, ale to u mých řas také není moc potřeba (zatím, díky bohu :D). Možná jimi udělám radost jedné z vás :) Kdo se hlásí? Ale bez nálepky, tu is nechám :D :D 



2. Crazy Rumors - Mocha

O těchto balzámcích jsme se mohli dočíst tak tok zpátky snad na všech blozích. Až na ten můj :D Díky pinkpanda.cz jsem ho mohla konečně vyzkoušet! Používám ho vždy ráno, jako první krok péče o pleť. Hydratuje celkem lsušně a hezky voní. Jako hodně sladké cafe latte s kapkou amareta :) Ale musím se přiznat, že jsem ho nejdřív neměla díky té "vůni" ráda. Ale jak šel čas, postupně jsme si zvykla a teď mi dokonce moc voní :) Na rtech je trošinku sladký a vůně je cítit poměrně dlouho. Navíc je 100% přírodní a vegan.



3. Makeup Revolution - Pro Fix

Na tento výrobek jsem byla z celého balíčku nejvíc nadšená :) A měla jsem od něj velká očekávání. Nedávno mi totiž přišly výrobky od MR k vyzkoušení a všechny se mi osvědčily. Čekala jsem tak i nějakou pecku od tohoto produktu.

Zkoušela jsem ho využít různými způsoby - míchat s očními stíny pro delší výdrž, stříkat na hotový makeup, stříkat po nanesení makeupu, atd.

Nejlépe se mi osvědčil poslední způsob. Po nanesení korektoru a makeupu jsem dávkovala 3 střiky a pak až nanášela pudr a další líčidla. Takto aplikovaný sprej zabezpečil nejlepší výdrž celého looku. Prošel opravdu zatěžkávající zkouškou při brigádě, kde jsem pracovala fyzicky celých 12h. K tomu připočítávám 2h - cesta na brigádu a z brigády. Makeup byl stále super! Jen jednou jsem se musela během dne přepudrovat a doladit rtěnku.

Obstál tak na jedničku a já ho doporučuji :)




Pinkpanda.cz má širokou nabídku beauty produktů, ze kterých si vybere opravdu každá. Navíc máte možnost využít akce poštovné zdarma a dostat dárek k nákupu po zadání kódu "PANDA700" :)) Děkuji eshopu, že mi umožnil vyzkoušet něco z jejich sortimentu.

Zaujal vás nějaký výrobek? Co byste si na stránkách vybrali vy?

                                                                                                                    Vaše Aneta ♥                              
Tato recenze vyhrála první místo v délce psaní jednoho článku. Díky pracovnímu vytížení jsem tento článek psala na etapy 14dní.......... :-/ :D

23 komentářů:

  1. Ta krabicka je fakt sladka, me by potesil balzamek :)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  2. Vy blogerky teda máte život :D Už dlouho si odtud chci něco objednat.
    Dotaz: je to poštovné zdarma omezeno nějakou částkou?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Těžký a namáhavý... :D
      Ano nad 700kč, zapomněla jsem to napsat, dobrá připomínka, děkuji :)

      Vymazat
  3. Krabička je super, mě by se líbil fixátor mejkapu i ty krásné řásky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten je super, jsem ráda, že tam byl :) řásky půjdou do GA :)

      Vymazat
  4. já už mám doma dokonce takové růžové dvě krabičky :D a asi budu objednávat znovu, protože jsem si zamilovala tangle teezer :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? ty jedeš teda! :D A to jich kupuješ více? :D já bych teda potřebovala nový jako sůl! :)

      Vymazat
  5. Balzámek by mi udělal radost a řasy bych na nějakou akci taky zkusila :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Balzámek je fajn, zkusila bych i jiné příchutě. Tak třeba zkusíš, až vyhraješ ;) :)

      Vymazat
  6. Zrovna včera jsem si od nich objednávala :D

    OdpovědětVymazat
  7. No krabičku mají vážně kouzelnou. Já se těším, až si u nich nakoupím po vánocích něco pěkného pro sebe. Nabídku mají opravdu bohatou :)

    Makeup Revolution - Konečně u nás! + 2x Giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda :) Dokázala bych vybírat a vybírat a vybírat a vybírat ..... :D

      Vymazat
  8. Na eshop jsem se mrkla a mají tam dost super věci a s tou krabičkou měli fakt dobrý nápad, není to takové nudné jako ostatní balíčky v hnědé krabici :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rozhodně tam vynikala, prý ji slečna našla mezi těmi hnědými hned :D

      Vymazat
  9. Je to je užasny :) a ten fix sprej zníí skvěle! já věčně utíkám na šaliny a jsem v jednom kole, tak si jej asi taky budu muset pořídit :) jinak zrovna předvčerem?? no, nedávno jsem dělala zrovna článek na umělé řasy. čas od času je nosím moc ráda :))tak koukni :) PinkPomegranate

    OdpovědětVymazat
  10. Tak pokud ten sprej opravdu zvládne zafixovat makeup a on pak déle vydrží, tak ho objednávám. Koukala jsem na podobný v Avon katalogu, ale moc jsem mu nevěřila. Ale na Revolution zatím slyším samou chválu..:)
    ...//Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥