Na podzim u mě frčí... aneb nejoblíbenější dekorativka podzim/zima 2014

Teda holky, já bych zasloužila dvacet na zadek, co? No možná třicet, za svou neaktivitu v poslední době. Dneska toho v práci moc mít asi nebudu. Je před prodlouženým víkendem a vypadá to, že si ho všichni prodloužili kromě pondělka ještě o pátek :) Takže tu sedím, skoro sama a chystám se napsat jeden hodně dlouhý článek. Abych vám to vynahradila a  možná vás i inspirovala. Chystám se psát o tom, co u mě na podzim frčí, v čem se cítím skvěle a co na sobě nejspíš budu mít, když mě potkáte (a když mě potkáte, tak za mnou přijďte, fakt :))).



Pleť

Začala bych asi pletí. Jelikož jsem tvor neopálitelný, jsem skoro po celý rok běloba. Jenže na podzim jsem skoro až průsvitně modrá. A asi nemusím psát nic na téma - kde sakra sehnat v ČR světlý makeup?! Náhodou se ale teď jeden takový na našem trhu objevil a světe div se, odstím číslo 1, je na mě světlý! A světe div se dvakrát, světlý je na mě i odstín číslo dvě! :D Klidně bych snesla i trojku :) Takže pokud taky vypadáte, že pracujete ve vápence, mrkně te po novém makeupu od Dermacolu Truffle - Lanýžový hydratační makeup s SPF 15 :) Suchopleťkám doporučuju!




Aby tváře měly šťávu, je potřeba si je také něčím přikrášlit. Já jsem si zamilovala trio tvářenek od HM. Psala jsem o něm ZDE a názory na něj jsou stále tak skvělé, jako jsem již psala v článku. Podle nálady a zvoleného looku pro daný den, si hravě z nabízených odstínů vyberu ten nejlichotivější. Tohle trio je prostě super! A ta cena je také luxusní.
 
Dalším oblíbencem jsou dva rozjasňovače. Jeden v roztomilém krajkovaném boxíku s patry, o kterém jsem psala už hooodně dávno ZDE. K podzimnímu makeupu je zlato růžový rozjasňovač jako dělaný :) Je to vlastně takový můj znovu objev, protože jsem na něj skoro zapomněla a teď jako když najdu! :) Je skvělý :)
 
No klasiku od Benefitu Highbeam také představovat nemusím. Miluji jeho multifunkčnost a u mě na blogu si o něm přečtete ZDE. Miluji jeho stříbřitý lesk, který odrazí každý paprsek, každičký úzký proužeček světla, který jen dokáže zachytit. Love it!
 
No a čtvrtým výrobkem je super bronzer od E.L.F.u. Je lesklý a hravě zvládne práci za dva výrobky. Za bronzer i za rozjasňovač. Skvělý produkt na tzv. lazy days :) Článek o něm ZDE.

Oči

A vrháme se na očička :) Někdo má rád na podzim jen matné odstíny, někdo jen lesklé. U mě najdete obojí. Na podzim a v zimě sice používám matné stíny o něco více, než v ostatních ročních obdobích, ale stále asi více převládají ty lesklé. Ono to tak rozzáří pohled a hází to jiskry na všechny strany :) A já mám ráda jiskru v oku ;))
 
Oblíbila jsem si dvě paletky. První z nich je všem známá MUA Undressed, která je dupe od asi nejznámější paletky světa - UD Naked 1. Je už na ní docela znát, že ji mám dlouho a že patří k mým hodně oblíbeným produktům. Některé stíny už mám vydřené skoro na dno, určitě poznáte které to jsou :) Miluji zemité odstíny hnědé, zlaté a nějaká ta hnědá s růžovým podtónem se tu také najde. Pro mě je to perfektní škála barev. S výdrží a konzistencí nemám sebemenší problém. Tahle paletka u mě teda frčí skoro každý den!
 
Další paletkou je nečekaně paletka od UMA cosmetics. Velmi levná, ale velmi kvalitní paletka. Po této jsem sáhla pro její úžasné barevné sladění. Skvělá na kouřové líčení. Od krásné matné bílé, až po temně černou. Barvy jsou hezky pigmentované, trochu prášivé, ale není to žádná katastrofa. Některé stíny se tváří hodně třpytivě, ale na oku jsou spíše matné. Paletka trošku klame tělem :) čekala jsem i hnědé odstíny, které se tak v paletce tváří, ale převážně pak na oku vypadají šedivě. Ale mně to vůbec nevadí. Naopak. Líbí se vám?




Aby to tu nebylo samá paletka, ukáži vám i jeden můj oblíbený mono stín. Je od značky L'Oréal z řady Infailable. Odstín se jmenuje 021 Sahara Treasure. Je to ta nejkrásnější zlatá se studeným podtónem, jakou jsem kdy viděla. Konzistence je máslová, jemně namletý slisovaný prášek se skvěle nanáší a výdrž je nadstandardní. Sice si za něj v drogerii trochu připlatíte, ale ta "investice" se vyplatí. No řekněte sami, nevypadá úžasně? :)

 



U očí ještě chvíli zůstaneme. Asi nikdy mě neuvidíte vyjít mezi lidi bez černé silnější linky. V poslední době velmi oblibuji linky ve fixu. Nedávno jsem básnila o zebřích linkách od Dermacolu, ale objevila jsem ještě jedny lepší. Mají neskutečně neskutečnou výdrž! Klidně i 24h :D A jsou voděodolné linky od Essence. Pokud mi nevěříte, sami si je běžte vyzkoušet, nebo si je rovnou kupte. Dám za ně ruku do ohně, to vám teda povím! :) Nádherně sytě černé, aplikace je velmi snadná, na stíny kreslí bez problémů. Já je miluju! Už mám druhé balení :) A zde pár fotek s linkou v akci ↓

 



Dalším výrobkem, na který nedám dopustit je tužka od Milani v odstínu almond. Používám ji nejčastěji jako bázi pod stíny. Tahle tužka pozvedne líčení o level výše. Barvy jsou s ní syté a déle vydrží. Článek ZDE.
 
 




Bez dlouhých řas ani ránu :) Mým dalším znovu objevem je řasenka od Gabriela Salvete - Diamante. Dříve jsem ji používala hodně, ale pak jsem našla jiné oblíbence. Teď se k ní po odlmce opět vracím a dělá mi jen a jen radost :). Má jednoduchý plastový kartáček, který řasy krásně natočí a zahustí. Neopadává ani se nerozmazává. Víc toho po řasence snad ani nechci :))



Rty

Kdo se těšil na tuhle kategorii? Jáááááá! Rtěnek teď používám až přespříliš. Všeobecně dávám v tomto období přednost vínovým a fialkovým tónům. Ke rtěnkám se rozepisovat nebudu, jen vám je ukážu. Stejně bych u každé jen chválila a chválila :) Rtěnky jsou v různých cenových relacích a věřím, že každá by si našla tu svou.
 
Jo a holky, co budete číst článek dopoledne a odpoledne, všechny názvy rtěnek teď z hlavy nevím, ale až večer dorazím domů, vše sem doplním :) Tak se nezlobte.

Eglips - Real Color Lip Lacquer
Clinique Chubby Stick -
Essence - All you need is red
Rimmel - One of a kind
UMA -
MAC - Zen Rose
Maybelline - Hot Plum
 


Foťák ne a ne ty krásné barvičky zachytit. Ve skutečnosti jsou mnohem krásnější :)
 
 
Aby byly rty hezky hydratované a rtěnka vypadala hezky, je dobré pod ni použít hydratační balzám. Já nedám dopustit hlavně na jeden a to je Carmex. Nejlepší balzám na světě. Ten kdo ho vyrobil, by měl dostat Nobelovu cenu :) Nic mi nikdy tak krásně nezjemnilo rty, jako právě Carmex. A to jsem jich vyzkoušela stovky... I drahé z lékárny, ale na tenhle žádný prostě nemá.
 
Druhý balzámek je od Balei. Není špatný, ale není to nic zázračného. Zařadila jsem ho sem pro ty, kteří nepotřebují zas tak moc hydratovat, ale jen rty chránit a trochu vyživit. Neodolatelná je na něm ale ta vůně. Parfemaci sladkých mandlí mám velmi ráda a nejradši bych si do něj kousla :)))



 

Nehty

Na podzim moc růžovou nevedu. Na řadu přichází odstíny červené, vínové, fialové, ale i černé. Toto jsou momentálně mé nejoblíbenější kousky.

 
 
 

Můj favorit :)


Tak a teď nezbývá už nic jiného, než pogratulovat všem, co dočetli článek až do konce :) Snad se vám líbil a třeba i objevili něco nového, hezkého, co vám padlo do oka :) Vy mi napište, jaký je váš nej nej nej produkt této sezony.

Mějte se krásně a zase příště, papa,



                                                                                                                Vaše Aneta ♥


10 komentářů:

  1. Já ani moc nemám žádné sezónní produkty, většinou si oblíbím to, co mám zrovna nové :D a to jsou momentálně Ombre Matte stíny od Clarins :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ach jo, takových krásných věcí! ten zlatý stín od L´oreal je boží!!! kouknu na něj! na ty linky od Essence taky a ten třpytkatý lak nakonec se mi taky moc líbí!! na fotkách ti to mimochodem moc sluší! www.beautypusinka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Ty laky jsou nádherné, nejvíc mě zaujal ten fialový se třpytkama :). Líčení Ti sluší a seš krásná s vlnitýma vlasama (samozřejmě i bez nich :D). A ty rtěnky noo krása
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  4. V poslední době začínám propadat očním paletkám. Dřív vedly díky praktičnosti monostíny, ale paletky je u mě začínají překonávat :) Od MUA ještě žádnou nemám, ale mají jich nádherných hned několik, tak si chci na vánoce udělat radost :)

    Lesk na zuby???

    OdpovědětVymazat
  5. rtěnku Rimmel - One of a kind musím míít :) takový krásný odstín, jak mi mohl uniknout? :D

    OdpovědětVymazat
  6. Bronzery od ELFu mám ráda. Za málo peněz skvělý výsledek:)
    Essence rtěnku mám taky a je to moje novodobá podzimní láska, kterou skoro už nesundávám :D a nejraději bych s ní chodila i spát :D :D
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
  7. Na Carmex také nedám dopustit a na ty linky od Essence se půjdu mrknout, protože zebří linky od Dermacolu jsou zatím nepřekonatelné :)

    OdpovědětVymazat
  8. Udělej zase video se svojí kolekcí kosmetiky prosííím :) hrozně to mám ráda kord u tebe, když ukážeš a popíšeš všechno a nepůsobí to odflákle :) jinak ten lak od NYC mám taky a nosím ho pomalu nonstop :) a ten fialový lak od essence nevypadá vůbec špatně :)

    OdpovědětVymazat
  9. vlasy máš toop
    pozývam ťa do GA http://mimlovee.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  10. Krásne jesenno-zimné odtiene :)
    Rada by som ťa pozvala na môj blog, kde práve prebieha GIVEAWAY so značkami Makeup revolution a Catrice
    www.finallysomefashion.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥