Essence Come to town - 02 Wrapped in pink



V poslední době mě absolutně míjely limitky od Essence. Všechno už se to více či méně opakuje a tak nemám potřebu si od nich něco dalšího pořizovat. Nebyl by to však správný článek ode mě, aby zde nebylo nějaké to "ale". Takže tady je :) Ale limitka Come to town mě absolutně dostala! Nádherné barvy, obaly taky ujdou, ceny příznivé. Pořídila jsme si sice jen jednu věc, ale (už zase...) přemýším i o dalších produktech. 
______________

Součástí kolekce jsou krémové tvářenky, paletky stínů, metalické tužky na oči, třpytivý pudřík s labutěnkou, laky na nehty (+sety laků na nehty) a rtěnky. A jedna rtěnka mi skočila do košíku. Sama, fakt, nekecam :) 

V nabídce jsou tentokrát dva odstíny. Jeden korálově červený (?) a druhý růžvý s fialovým podtónem. No přesně moje barva. Jmenuje se 02 Wrapped in pink.



Obal je laděn do stejného odstínu, jako rtěnka a kromě firmy a názvu kolekce je zde malý obrázek vánoční cesmíny :) Ten detail se mi moc líbí.


Jak jsem již zmiňovala výše, rtěnka je růžové barvy s fialovým sytým podtónem. Krásně kreje, vydrží na rtech několik hodin a nevysušuje. Neslévá se do vrásek, ani se nerozpíjí tam, kam nemá. Konturka tedy není třeba. Finish je polomatný, až matný. Na rtech vypadá luxusně a já bych nikdy netipopvala, že se jedná o rtěnku za nějakých 75kč. Moc jsme si ji za ten krátký čas oblíbila a chtěla jsem vám o ní dát vědět, aby jste ji v regálech ještě stihli :) 





Mimochodem fotila jsme odstíny v 8 ráno, jindy prostě není možnost absolutně něco vyfotit. Znáte to... Do práce za tmy, z práce za tmy :( Takže na fotce ještě polospim a barva není tak šťavnatá, jak ve skutečnosti opravdu je. Ale i tak je krásná :) 


Update: Foto ze 12:00 :D A pořád to není ta Šťavnatá jako ve skutečnosti. Holt vám nezbyde nic jiného, než se zajít mrknout do drogerky. Ale zaručuju, že s ní pak i odejdete :D 


No povězte sami, není úžasná? :)

Dále mě zaujala paletka očních stínů. Ta zlatavá s bordovými odstíny, ale stínů mám spoustu a asi bych je úplně nevyužila. Takže jsme ji tam s těžkým srdcem nechala. O čem však přemýšlím je zlatá tužka na oči, která má podle swatchů na internetu hodně dobrou pigmentaci. Tak uvidíme. Třpytivý pudr se mi líbil moc moc moc, ale kde bych ho využila, to netuším. Asi bych ho měla jen na parádu :)) 

A jak zaujala kolekce vás? Unosili byste tuto rtěnku? 

                                                                                                                          Vaše Aneta ♥





9 komentářů:

  1. Tak ta je krásná! Paletky stínů budou asi, jako u essence, na nic, ale na rtěnku se asi zajdu mrknout, takovéhle barvy můžu v množstvím neomezeném... :)) Kolekci jsem nicméně ještě nikde neviděla. U nás je to s limitkama celkově nějaké zpožděné... :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta rtěnka má nádhernou barvu, tu bych teda unosila! :) Musím na ni mrknout
    PS: Sluší Ti to, máš krásný vlasy
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  3. Dneska jsem tuhle kolekci objevila v drogerii Teta u nás v Ostravě - Porubě a domů jsem si odnesla tářenku ve stejném odstínu Wrapped in Pink a právě tu zlatou tužku na oči, která je fakt boží! Nádherná zlatá barva, je krásně máslová a nanáší se jedna báseň. :)
    W.

    OdpovědětVymazat
  4. No to víš, že je úžasná ♥ Poslední dobou miluju tyto barevné rtěnky:) Nedávno jsem si koupila tu klasickou Essence (14 - Adorable Matt) a nejraději bych ji nosila 24/7 :D
    ...//Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
  5. Tuhle limitku jsem viděla zatím jenom na netu, ale po přečtení Tvého článku, musím co nejdřív zaběhnout do drogerky! :) Ta rtěnka vypadá krásně, na zimu bude ideální, asi neodolám... :)

    http://kiss-beauty.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Ou, krásna. U nás som ju nevidela a určite neuvidím - škoda.:(
    filozofiaženskejkrásy

    OdpovědětVymazat
  7. jojo, je úžasná :) takové odstíny mám moc ráda :))

    OdpovědětVymazat
  8. Je krásná, dneska jsem si jí zkoušela na ruku, ale už jednu téměř totožnou mám, z limitky od Catrice, takže jsem jí nechala v regále.

    OdpovědětVymazat
  9. Přiznávám, že jsem této rtěnce také neodolala, je nádherná :)

    Victoria´s Secret - Vánoční Giveaway

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥