Make Me Blush :)

Dlouho jsem teď zase nepřispěla. Nebyl čas a přiznám se, ani moc nálada. Ani dnes jsem neměla v plánu psát, ale něco se ve mě před chvílí hnulo :D Taky vám dokáže zvednout náladu mnohdy nějaká maličkost? To já byla před chvílí v Alze. Po nákupu jsem se zastavila i v jejich Alza Café, že si dám něco na obalení nervů. Objednala jsem si makronky a malou kávu s sebou. Čekám tedy, až barista kávu připraví, během toho civím všude možně... Pak si přebírám pytlík s makronky a  kafe a koukám, vytvořil mi na ní překrásné srdíčko z mléka :) Culil se na mě jak sluníčko (po om co jsem se na něj taky zaculila, culil se jak dvě sluníčka :D) a doma jsem ještě zjistila, že mi přibalili makronek navíc :D A najednou je mi tak nějak veseleji a aniž by to asi věděl, přesně takovýhle kopanec do zadnice jsem potřebovala! Jako by mi tím řekl - "Neboj, všechno bude ok. Pojď se radovat i z maličkostí :)". Vlastně jsem se za svoji předešlou špatnou náladu i tak trochu zastyděla a při přebírce kávy jsem musela být rudá až za ušima :) A protože červenat se je roztomilé a dodá o pleti krásný nádech, dáme si článek o tvářence. A nebo hned o trojtvářence z HM! 



V HM mě přímo praštilo do očí jejich trio tvářenek. No povězte, taky vám to připomíná to, co mě? Jo, přesně to! :D (hádanka pro kosmetikou zasvěcené :)). Na výběr byly dvě varianty. Jedna do béžovo cihlova a druhá, tu co vlastním já, do růžovo fialovo korálova. Odstíny se jmenují Pink, Bright pink (spíše korálová) a Plum. 


Jsou seřazené hezky od nejsvětlejší po nejtmavší a tvoří hezký tvářenkový základ, která by měla doma mít podle mě každá. Dá se s nimi hezky experimentovat. Já se nebojím říct, že mi sluší všechny tři :D Hlavně tedy první  poslední z nich. to jsou přesně "moje barvy".

Pigmentace je super, skoro se to dá s nimi až přehnat, takže spíše pomalu vrstvěte, než abyste si tváře razítkovali tvarem štětce :) 



Výdrž je taky super, vydrží mi skoro celý den. Za tu cenu - 129Kč - je to super!

Já ji s klidem mohu doporučit. Odér dětských malovátek opomíjím :D Takže radši nečuchat :) Líbí se vám tohle trio? Plum je vyloženě podzimní barvička :))

Mějte se krásně,




                                                                                                              Vaše Aneta ♥



22 komentářů:

  1. Za tu cenu se mi líbí moc. Zkusím po nich zapátrat :D

    Radu UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj cena je super! Mají tam i jiné krásné :) Třeba jednu co vypadá jako od Physicians formula :D

      http://www.hm.com/cz/product/37456?article=37456-A

      Vymazat
  2. Tedy, je to naprostá kopírka tria tváře ke Sleek, ale zní to velmi dobře! :)
    cosmeticsisourlife.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak :) dost mi připomíná Sweet Cheeks :) Jen ta fialová je víc fialová :D

      Vymazat
  3. Sweet cheeks mam doma a miluju takze tuhle uz si asi (doufam) nekoupim...ale vypada suprove

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to tuhle paletku asi nepotřebuješ :))

      Vymazat
  4. Wowow, krásné odstíny! Musím mít, děkuji za tip ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Vypadá moc pěkně, ty barvy se mi líbí :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to teda pěkně děkuju. Teď pro ně budu muset jít :D jako kdybych těch tvářenek měla málo :D ale tak po nějaký pěkný fialový koukám už delší dobu, takže je to vlastně omluveno :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, to je i můj případ :D
      A samozřejmě že omluveno, schvaluji ti její nákup :D :))

      Vymazat
  7. Heh, nevím proč, ale kosmetika HM mě nikdy nelákala :D. Ty barvy jsou ale hezké, minimálně dvě bych využila..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě právě poslední dobrou docela láká :)

      Vymazat
  8. Tak to je jako by Sleeku z oka vypadlo! :-O Ale kosmetice z HMka nějak z principu nedůvěřuju, takže si to s klidným srdcem nechám ujít. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobře :D ale tvářenky mají dobré, to už vím :) Já se u nich bojím jen laků na nehty. Měla jsem 2 a teda žádná hitparáda.

      Vymazat
  9. Vypada dobre, ale asi by neuspokojila muj chtic po Sleeku :( Moc neverim kosmetice odevnich retezcu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za tuhle se klidně přimluvim :) Ale Sleek je asi Sleek, o tom žádná :)

      Vymazat
  10. Tady se někdo inspiroval Sleekem :D za tu cenu bych do nich klidně šla, jednu tvářenku z hm už mám a je celkem fajn :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě taky, takže jsem doufala, že bude stejně tak dobrá :)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥