Hubnoucí pondělostředa :D Progress

Dneska sice není pondělí, ale mně se prostě chce :D Navíc dnes je pro mě slavnostní den! Dneska ráno jsem se totiž po stoupnutí na váhu dozvěděla, že mám konečně svých 63kg! Ani nevíte, jak velkou radost jsem měla! :))) To znamená, že jsem za 3,5 měsíce dala dolů něco málo přes 6kg! Nekutečně mě to těší, takže jsem si večer musela dát zase pořádně do těla! :D 



Jinak asi vás bude zajímat, co teď dělám - jestli jsem polevila, nebo naopak přidala. No věc se má tak, že jsem spíše polevila. Lépe řečeno, našla jsem si tempo, které mi nejvíce vyhovuje. Už nejedu ten drill jako na začátku (cvičení každý den, často i 2x denně), ale dávám svalům více času na regeneraci. Cvičím teď tedy zhruba ob den, někdy si dám i 2-3 dny pauzu, pak třeba jedu dva dny za sebou, jak mám chuť, čas a síly :) Svaly mají hezky čas se zregenerovat, nabýt a hezky pálit tuky. Jak jsem na tom s centymetry zatím nevím. Ještě si chci dát týden a pak se vám přeměřím :) Doufám, že nějaký ten centimetr ze mě zase spadl! Ale jsem si jistá, že ano. Nevím, jestli jsem se vám svěřila s tím, že jsem si koupila motivační kalhoty? :D Koupila jsem si o číslo menší (možná o dvě), které jsem na sebe neměla šanci narvat. Teď je nosím bez problémů a nikde mě neškrtí :))




Další novinkou je, že jsem konečně pokořila svůj tří kilometrový běh. Můj nový rekord činí 5,3km! To je skoro moje cílová hranice 6km :D Běžela jsem s pejskem a řeknu vám... To je jiný kafe :) Pejsek vás hezky motivuje a táhne kupředu. Škoda, že si ji nemohu půjčovat častěji. Je to prcek a měla taky co dělat, pak půlku dne prospala :D 

Strašná fotka po běhu :D 


No každopádně metabolismus mám konečně asi nastartovaný, před tím byl líný a vůbec nespolupracoval :D Teď si klidně dám i brambůrky, nebo nějaké bonbony. Hlavně bez výčitek a s chutí :) Ani nechtějte vědět, kolikrát jsem byla v Mekáči :'D Ale díky cvičení to nepáchá takové škody, což je super :) 


A nakonec ještě takovej vtípeček. Víte jak shazují kilogramy pejsci? Ne? Takhle... :D


To by bylo asi ode mě dnes vše :) Příště vám tedy asi prozradím i ty cm, až se odhodlam je změřit :D Mějte krásný večer a pro ty, kdo si to přečtou až zítra, tak krásné ráno :))

A jedna ruďošská po tréninku :)


                                                                                  Vaše Aneta ♥




27 komentářů:

  1. to je skvělé, gratulujii a ať tě to i dál baví, to je hlavní :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baví moooooc! :))) Už je zima a sportem se dá skvěle zahřát! :D

      Vymazat
  2. super mám z tebe radost!!! :)

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. super, gratulujem :) Ja som dala tiez trosku viac na sport..s cielom schudnut zo stehien :P No zatial mam pocit, ze sa mi po behu zvacsili lytka :D a to beham len 1x za tyzden..
    Kolko merias? Vyzeras inak ovela stihlejsie..vobec by som 63 kg netipovala..
    Peacock & Pineapples

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :)) No stehna jsou největší peklo :( Já jsem hruška jak vyšitá, takže spodní část je největší problém :( na této oblasti jsem zhubla nejméně, ale jde to... Hoooodně pomalu, ale jde :D Jo a měřím 169cm :))

      Vymazat
  4. Zhubnout pres sest kilo je krasny, jsi mou velkou motivaci :)

    OdpovědětVymazat
  5. Jsi šikula! Strašně moc ti to sluší, kočko! :* Já jsem teď zhubla při nástupu do práce, ale pořád tam ty špeky jsou, achjo :D já snad budu muset začít taky něco dělat! :D :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju! :)) Prosim tě! :) Vždyť ty jsi naše malá blogerská vyžlička :D A co jsem slyšela, tak ty jsi uplně jinej level. Dát si tři Jililan za sebou, to mi hlava nebere do teď :D

      Vymazat
  6. Gratuluji k vysledku. Jinak mas moc peknou sportovni podprsenku :-)

    OdpovědětVymazat
  7. To je skvělý úspěch, gratuluju! :)
    Já teď hubnu spíš tím, že nejím a nespím, což doufám, že už se brzo zlepší. :) Ale raději bych hubla jako pejsek... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Neeee An. to mi trhá oči :D Rychle to změň :) Ať jsi zdravá, odpočatá a plná energie :) No kéž by to šlo, Šmik šmik a bylo by to :) Děkuju :)

      Vymazat
  8. Tak to ti gratuluji!! jen tak dál! a mekáč si taky občas dopřávám :) s pejskem se běhá krásně! www.beautypusinka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. Vypadáš skvěle, sluší Ti to! Gratuluju ke skvělým výsledkům :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  10. Skvělý motivační post, určitě pokračuj dále, máš skvělý výsledky :)

    OdpovědětVymazat
  11. Holka, já tě obdivuju! Asi se tebou začnu inspirovat:)
    Loni se mi taky povedlo dost zhubnout, ale teď zas jde váha nahoru a začínám z toho být nervozní:(
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥