Hubnoucí pondělí - Střípky z mého stolu VII.


Žiju, nebojte :) Jen mam teď celkem hektické období. Jo a kdybyste věděli o nějaké práci v praze, dejte mi vědět prosím :'D

No ale teď k tématu, a to k hubnoucímu pondělí. Teď jsem 14 dní pozadu. Končně jsem vyléčila bolavá lýtka a zase se mohla vrhnout pořádně na cvičení. Ale dobrá zpráva je, že i když jsem teď cvičila spíše sporadicky, i tak jsem zhubla kilo. Tím se jen potvrzuje to, že když už máte nějakou tu svalovou hmotu navíc, hubne za vás tuk, i když toho moc neděláte. Takže super! Pokračujeme! :))) 


Určitě už vám pomalu dochází inspirace, co dobrého si doma uvařit. Proto opět přidám pár fotek z mého stolu. Snad se vám budou líbit! :))

Tortilla se zeleninou a dresingem

Čerstvé fíky! Koupíte teď na každém rohu a je to delikatesa!

Haha :D Kukuřice a tofu:)

Salát s jogurtem a pstruhem lososovitým

Tortilla s kyselými okurkami, salátovou okurkou a sýrem. K tomu pár smažených torillek

Pečená řepa, balsamico, balkán a oříšky

Thajské jídlo z YamYam. Variace předkrmů (které sami těžko sníte!) a polévka se slávkami

Blumy a zase fíky

Zamilovala jsem si Frozen yougurt! Nejlepší je v Palládku! 

Snídaně - banán + cereálie

Dezert - jablka a banány v těstíčku

Moje nejmilovanější na světě :))

Asijské nudle, rybka a nejjednodušší rajčatová polévka

Bezlepkové vrtule, losos, pesto

Obložený fit chléb, nějaká ta zelenina a vejce

Další z řady Frozen Yougurtů :D 

Mňamky v Ikei :)

Véča s kámoškou - Tagliatelle, losos, sušená rajčátka a kopr

Nevypadá to vábně... Ale lečo miluji!

Tortillka s vepřovým masem a Aperol :D 

Mozzarelaa zeleninka

Dýňová polévka. Tu musíte zkusit! K tomu opečená Tortilla

Krkovice a houbovou omáčkou

Snídaně - vaječná omeleta s rajčaty

Bohatý salát - gouda, vejce, prosciuto

Cukeťák na slano. Se slaninou :) 

Oběd při nákupech v Mexické restauraci - Enchiladas a tomatová polévka

Opravdu rychlo večeře :D Jablko, maces a naložené tofu

Celozrnné mašličky se zeleninou a kapkou smetany

Maces s houbovou pomazánkou (Alnatura)

Farmářské trhy - grilovaný losos a salát

Ach jo :) :DSushi a Kimchi <3

Svačina na zobání - spousta ovoce!

Další pečená řepa

Grilované kuřecí stehno a jasmínová rýže

Snídaně - tvaroh, kokos, datle a ořechy

Řecký jogurt, datle, lněné semínko

To vařil můj muž :))) Krkovice, cibule s hlívou a brambor

Nepotřebuje komentář :D 

Maces, houbovka, víno, datle

Divná kombinace, ale mně to chutná :D 

Domácí celozrnná tortilla a falafel (Alnatura)

Svačina - lupínka, ořechy, datle


Jak jste si mohli všimnout, zařadila jsem i docela dost masa, tohle je na mě opravdu výkon! :D Tak co, potěšila jsem vaše oko a poškádlila chuťové buňky? :)) 

Mějte se nádherně,

                                                                                                                     Vaše Aneta ♥




20 komentářů:

  1. Dejte mi sushi, hned teď! :D
    Anet, viděla jsem tě minulé pondělí na Václaváku, je to možné? Šla jsi teda hrozně rychle, než jsem si stačila uvědomit, že jsi to asi ty, tak už jsi byla fuč. Ale moc ti to slušelo :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky bych si dala! Dneska vůbec nestíhám jist :((
      Jinak to jsem teda asi byla já :) v pondělí jsem běžela po vaclavaku nahoru na pohovor :D Škoda, že jsem tak pospíchala :(( Moc děkuju :)))

      Vymazat
    2. A jak ti dopadl pohovor? Stál ten spěch aspoň za to? :-)

      Vymazat
  2. Poškádlila? Jooo úplně tady slintám :D. Myslím, že se k Tobě tajně nastěhuju a vždycky Ti to sním :D
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkný jídla, ta dýňová polívka mě láká. :) Akorát, kde kupuješ tortilly? Mně snad přijde, že je nikde nemají. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já kupuji například v Lidlu, mají je tam pořád v nabídce :)

      Vymazat
  4. Nějak si neumím představit pečenou řepu, ale ty tortilly vypadají výborně :)

    OdpovědětVymazat
  5. super tipy na jídlo...a taky na hlad :DD :)

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. tie nachos si si urobila alebo niekde kúpila? :) ak kúpila,tak kde ak sa smiem spýtať ? :)

    OdpovědětVymazat
  7. Miluji tyhle tvoje články. Ale tentokrát jsem na to šla chytře, vzala jsem si ke čtení večeři, takže ten pohled tentokrát tak ,,nebolel". :-)

    OdpovědětVymazat
  8. Páni vypadá to všechno moc chutně, ani nevím po čem bych sáhla dřív :D Koukám, že nejsem jediná, kdo si zamiloval tortily. Přijde mi, že se s nima na mnoho způsobů cpu pořád :D

    OdpovědětVymazat
  9. Mňam toto vyzerá úžasne!! :) Ja keď budem bývať sama, presne takto si budem variť!! :) Tortily zbožňujem!!! :)
    Pozývam Ťa na moju GIVEAWAY :)

    OdpovědětVymazat
  10. Fíky patří na čestné místo v seznamu "ovoce, který mi nechutná". Hned vedle žlutého melounu. Já sním teda ledasco, ale fíky mě fakt neoslovily, jako jeden z mála druhů ovoce. :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Poslední dobou jsem si taky dost oblíbila tortily a dělám je pořád a pořád dokola :D ale sushi jsem na chuť nikdy nepřišla, na mě je ta řasa taková "žoužlavá" a prostě s divnou pachutí :D

    https://fashionbeautyloverxy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. jeee nechtěla by jsi napsat nějaké recepty prosím ? :) vypadá to úžasně :)

    OdpovědětVymazat
  13. Recepty prosííííííím! Všecko vypadá božsky! :-)

    OdpovědětVymazat
  14. ooo všetko vyzerá naozaj TAK CHUTNE!:D neviem čo by som skorej zjedla:) mrazený jogurt som si zamilovala aj ja veľmi:)
    Hello From the Edge

    OdpovědětVymazat
  15. To je tolik inspirace, co si člověk může doma připřavovat :)
    moc pěkné !:)
    PinkPomegranate

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj. Chci se zeptat, jak připravuješ tofu?
    Já jsem tomu zatžím nedokázala přijít na chuť.
    Díky.
    A.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥