Wanna have lips like a Barbie?

Wooohoooo! Kdo chce rtíky jako panenka Barbie? Já jo! Doufám, že se teď nestrhne nějaká debata o umělých blondýnách, hehe. Pokud holdujete světle růžovým rtěnkám, čtěte dál :)
 
Rtěnky od Maybelline jsou všeobecně velmi oblíbené a jejich řada ColorSensational je skvělá. Krásně výrazné barvy se skvělou krycí schopností. Nejraději bych měla ve své sbírce všechny barvy! ale zatím se držím a mám jen jednu. To se ale asi brzy změní...
 
Obal
Balení nic moc, co si budeme povídat. Je to kus levného průsvitného plastu, ale svůj účel plní. Drží pevně, neotvírá se, takže dělá to co má. A za tu cenu? Asi nemůžu chtít víc :)


Barva
Odstín 900 Pink Pop je pro mě ztělesněním Barbie růžového odstínu! Je nádherně pigmentovaná, skvěle kryje a nezalézá do vrásek. Barva je sice hodně neonová, ale zároveň pastelová. Přímo křičí do dálky. To je pro mě však plus. Výrazné rtěnky miluji a nebojím se jich :)
 
 
 
Výdrž
Na rtech drží hodně dlouho. Je to tím, že není úplně krémové konzistence, je spíše trošku sušší. Přesto však rty nevysušuje. Prostě si tam tak sedí a nikoho neobtěžuje :D I za to má další bod nahoru. S přehledem se mnou dá kolem 5ti hodin i s jídlem a pitím. Finish je polomatný.
 
Rtěnku bych doporučila holkám se světlejší pletí, jelikož na opálené pokožce by byla asi už jako pěst na oko. Ono už teď je to doooost výrazné, ale jelikož je barva zároveň i dost světlá, komplimentuje spíše té bledé pleti. Odstín bylo velmi těžké vyfotit. Foťák mi z toho pořád vytvářel fialovou. Ale na té zrcadlové selfie se to docela povedlo :)) 
 
Dva pokusy o vyfocení barvy :)
 

 Jak se vám rtěnka líbí? Jste  milovnice výrazných neonových odstínů? :)

Krásný den,

                                                                                                               Vaše Aneta ♥
 

11 komentářů:

  1. Rtěnka je krásná, odstín se mi líbí moc :). Mám ráda tyhle barvičky a Tobě sluší
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju :))) Tak po ní v drogerce mrkni, já číhám na slevy Maybelline v Rossmannu :'D

      Vymazat
  2. Krásný odstín, taky jsem na něj koukala :)

    http://chickflickcherry.blogspot.cz/2014/08/giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je boží. dokonce mi za chvíli dojde. a to je u mě co říct teda :)

      Vymazat
  3. Moc krásný odstín, já zbožnuju výrazné rtěnky a neonky ráda nosím právě v létě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To teda je! Taky jich pár mám. Ale zrovna tahle se skvěle hodí i na zimu. Je krásně studená :))

      Vymazat
  4. Anetko, máš pravdu - ta rtěnka je fakt boží! <3 My víme, co je dobré, ať žije barbie styl :D Zuzka :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Odstín je nádherný! Já stále odolávám,ale vím, že stejně brzy podlehnu :D :/

    OdpovědětVymazat
  6. Odtieň vyzerá super! Pre Teba ako stvorený, ale mne takéto ružovučké odtiene veľmi nejdu :) Fashion Passion by Erika

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥