Sérum pro růst řas Realash - výsledky po 1 měsíci používání

Mmmmm... Řasy jako vějíře... Kéž by :) No a vlastně proč ne? Vše je možné se sérem od značky Realash. Před nějakým časem jsem dostala toto sérum k vyzkoušení a dneska se mrkneme na výsledky po měsíci používání. Sice jsem sérum zkoušela už před nějakým tím pátkem, ale fotky mám pořízené jak po měsíci používání, tak po třech měsících (finální fotky uvidíte v dalším článku). Aspoň mám zpětný náhled a recenze bude objektivnější.

Informace o tom, jak to funguje, jsem si nechala na dnešní článek. Každý z nás určitě ví, že vypadávání řas je přirozený proces. Průměrná doba, než řasa vypadne, činí cca 30dní. Za tu dobu doroste do nějaké určité délky. No a pak se s námi rozloučí :) Sérum však zapříčiní to, že řasa poroste rychleji a efektivněji, Takže za těch 30dní doroste do větší délky. Proniká totiž do hloubi řas, tam je regeneruje, zlepšuje jejich strukturu, pružnost, zabraňuje lámání a předčasnému vypadávání. To vše mají na svědomí živiny, které sérum obsahuje. Jednoduše ho před spaním nanesete nad horní linii (já občas nanesla i ke spodní lince a trochu do obočí :D) a jdete spát.



Sérum mimo jiné aktivní složky obsahuje také výtažky z plodů manga a papáji, květů divokého pomeranče a listů palmy sabalové. Výtažky z přesličky, lnu a puškvorce jsou výborným zdrojem vitaminů E a C. Tyto složky spolupracují na tom, aby chránili citlivou pokožku v oblasti očí.

Při aplikaci buďte opatrné a pečlivé, jelikož když jsem nanášela sérum moc hrrr hrrr a dostalo se mi troč´šku do očí, docela dost to pálilo. Trošku jsem zaslzela a zase to rychle přešlo. Při opatrné aplikaci se mi však již do oka nedostalo nic, takže se neobjevil ani pálivý pocit.

No a teď po vyčerpávajících informacích tu máme porovnávací fotky :)

Před
Po 1 měsíci


Před
Po 1 měsíci


Před
Po 1 měsíci

Po 1 měsíci

Po 1 měsíci


Výsledek je nejvíce vidět po nanesení řasenky, jelikož mé přirozené řasy mají hodně světlé konečky :) ale když nanesu řasenku, tak je to bomba! Mám teď trochu problém s nanášením, jelikož jak jsou teď delší, tak se mi obtiskávají konečky na horní víčko. Ale trocha cviku a vše je bez poskvrnky. 

V příštím článku si ukážeme výsledky po 3 měsících užívání séra Realash

Jak se vám sérum a výsledky líbí? Zkoušeli jste, nebo to máte v plánu? Já vám přeji krásný zbytek dne,

                                                                                                                           Vaše Aneta ♥


19 komentářů:

  1. Tak to vypada skvele...ted jeste kdyby clovek mel jistotu ze to na nej bude taky takle fungovat

    OdpovědětVymazat
  2. Zatim jsem videla supr ucinek skoro u vsech, ale sve rasy mam ok a ta cena neni nejnizsi, plus nejistota je vzdycky... Stat mene tak ho treba i zkusim :)

    OdpovědětVymazat
  3. kdyby to nebylo tak drahé, tak bych do toho šla, ale mam ted jiné priority :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. presne :D radsej si zainvestujem do niecoho na vlasy

      Vymazat
  4. holky cena je vyšší, ale výsledky jsou vidět. Pro někoho, koho to opravdu trápí, si myslím, že by to mohla být super věc! A sledujte blog, budete mít možnost si o něj zasoutěžit a udělat si tak o něm vlastní obrázek :)))

    OdpovědětVymazat
  5. Už jsem si ho psala na seznam, když mě napadlo kouknout se na cenu :D Asi si ten nákup ještě rozmyslím :D Ale možná jednou, až se budu chtít za něco odměnit... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odměny jsou důležité :D A třeba sena tebe usměje štěstí v soutěži :)

      Vymazat
  6. Výsledky jsou super, s tou řasenkou jdou fakt vidět lépe, bez řasenky tam ten rozdíl moc nevidím. Jsem zvědavá na výsledky po 3 měsících :). Sérum mě láká :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. So stay tuned! :D Budeme soutěžit :)) Jj s řasenkou je to o dost lepší :) Moje řasy jsou bez ní skoro průsvitné :)

      Vymazat
  7. já také poctivě zkouším, zachviličku budu končit první měsíc a zatím vidím jenom maliličkaté výsledky, ale u mě je ještě dost času na nějaké závěry :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I maličký výsledek je pokrok :) Počkej pak, budeš mít krásné řasy!

      Vymazat
  8. Výsledky se mi líbí, všimla jsem si, že u většiny testujících blogerek se dostavily, což je super. Já bych do toho ale nešla, jednak je to drahý, a i když mám svoje řasy taky celkem krátký, tak mě to nijak netrápí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je hlavní! :))) Pokud jsi spokojená, není důvod to měnit! :))

      Vymazat
  9. téda jako mrkací panenka :)

    OdpovědětVymazat
  10. máš nádherné oči! mne sa páčili tvoje riasy aj predtým, ale zmena tam je, som zvedavá po 3 mesiacoch:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! :))) To teprve budeš mrkat! :D :)))

      Vymazat
  11. Souhlasím s evie a píšu komentář jen kvůli tomu, máš PŘENÁDHERNÉ oči!!! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za krásný kompliment :)))

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥