Objevujeme Catrice ♥

Nedávno, když jsem si zas jednou potřebovala zlepšit něčím náladu, zavítala jsem po delší době ke stojanu Catrice. Od té jsem toho totiž zatím moc nezkusila. Vybrala jsem tři různé výrobky a to pudr (o kterém básnila Lou), stíny (které mě zaujaly netradiční barvou) a tužku na obočí (o které jsem četla snad všude...:D).
 
 
 

1. Catrice - Prime and fine - 010 Translucent

Voděodolný pudr? Jak jako? dokážete mi to někdo vysvětlit? No nechme voděodolnost voděodolností...
 
Pudr je krásně jemně namletý. Velice dobře ulpívá na štětci a skvěle se nanáší. Pleť pak vypadá sametově a hebce. A to i na dotek. Zmatní n dostatečně dlouho. Po celý den vám nevydrží nic, pokud máte mastnou pleť. Mně třeba nevadí se každé 2h přepudrovat :)
 
Jak již jeho odstín napovídá, barva je transparentní. Swatch vypadá hodně bíle, ale nebojte se. Přizpůsobí se každému odstínu.
 
Já pudr hodnotím velmi kladně. Líbí se mi i obal, který je hodně bytelný, vypadá elegantně a celkem i draze, řekla bych :) Uvnitř je zrcátko, co mi však chybí je houbička. Určitě ho mohu doporučit, stal se mým velkým oblíbencem.


 

2. Catrice - Absolute eye colour - 790 I Wear My Plum Glasses At Night

Ten název. Bože :D Catrice je jimi pověstná. Ostatně i název odstínu u tužky na obočí je boží! :) Vychytali ho naprosto přesně. Jedná se o zastřenou švestkově fialovou s nádechem do hnědo šedé. Špatně se popisuje, to byste museli vidět :) Je opravdu jedinečná a nádherná. Hodí se jak na celé víčko, tak jen do záhybu na vykreslení obločku a rozetření do ztracena. Skvěle vypadá jak v kouřovém líčení (kterému chcete dodat trochu šmrnc), tak třeba se třpytivým hnědým nebo růžovým stínem. Dá se s ním skvěle vyhrát a kombinovat.
 
Stín je také namletý pěkně jemně a dobře se nabírá na štětec. Aplikace je super a roztírá se velmi lehce. Používám pod něj bázi, takže mi vydrží s přehledem celý den, jelikož je matný.
 
Kvalitativně velmi slušný stín, obal jednoduchý (ale pevný a hezký), prostě bomba. Budu se muset jít mrknout, jestli neobjevím ještě nějaký zajímavý a neotřelý odstín.

Odstín ne a ne zachytit :(( Holt se na něj musíte jít mrknout od obchodu :D
Ne swatch na ruce celkem odpovídá reálnému odstínu
 

Zde je použitý na ztmavení horního záhybu. Jiný stín nebyl použit.


3. Catrice - Eye brow stylist - 020 Date with Ash-ton

Nemůžu z těch jmen, pardon :D Četla jsem na ni tolik opěvných recenzí, že jsem ani nečekala, že by mi mohla nevyhovovat. A taky že ano, je skvělá. Drží celý den, nerozmazává se. Dokonce je i voděodolná, což na obale uvedeno není. Já to mám ale vyzkoušené :)
 
Pro blondýnky je těžké najít produkt na obočí, po kterém by nevypadaly jak lišky rezavé :) Toto je dokonalý hnědo popelavý odstín. Skvěle mi k obličeji a vlasům pasuje.
 
Výhodou je kartáček na konci tužky. Když si obočí dokreslím, vypadá to celkem tvrdě. Ale jakmile barvu "rozčešu", ihned se ta tvrdost zjemní a obočí vypadá přirozeně. dokonce jsem na něj už získala i kompliment :D

 
 
 
Swatche všech tří produktů:



Tak už to vypadá, že mi všechny tři výrobky vyhovují :) A to pro mě znamená jediné - jít znova do DM a prozkoumat sortiment Catrice ještě lépe. Už se na to moc těším :)

A co vy a Catrice? Jaké výrobky byste mi doporučili a naopak mě varovali, kterým se mám vyhnout?

Krásný den všem,



                                                                                                                   Vaše Aneta ♥


21 komentářů:

  1. Od Catrice jsem zatím nic nezkoušela, ale ten pudr a tužka na obočí se mi líbí :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je na čase něco ozkoušet :) Jj obojí je moc fajn a za tu cenu... :)

      Vymazat
  2. Kosmetiku Catrice mám moc ráda, líbí se mi její kvalita, a i dostupná cena. Na té poslední fotce ti to moc sluší Anet.:)))
    Na mém blogu je soutěž o bělící pásky na zuby, takže pokud ses nezapojila ještě, budu moc ráda za tvojí účast.:))) Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Máš pravdu :) Jéé děkuju moc! :)) A zasoutěžím si ráda. třeba se na mě usměje štěstí :))

      Vymazat
  3. Ten stín má úžasnou barvu :) Za sebe doporučuju rtěnky, mám dvě z řady Ultimate Color a obě jsou parádní - nevysušují, jsou dobře pigmentované a pár hodin na rtech vydrží.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj a naživo je ještě krásnější :) Oki, díky, určitě se po nich poohlédnu. Už asi po nějakém tom podzimním odstínu :))

      Vymazat
  4. Catrice mají v Rossmannu, ne? :))
    Jinak já mám tuhle značku čím dál raději, doporučuju zkusit ještě rtěnky. Mají moc pěkné odstíny a kvalita je fajn. :)
    Tužku na obočí mám a miluju, už je to skoro jen malý špalíček, brzo bude třeba jít pro novou. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jéééé, děkuju za opravu! Jsem se spletla :))
      Dobře, už jste dvě, co radí rtěnky, určitě se mrknu :) Tak šup pro novou :)))

      Vymazat
  5. Ty si asi jediná blondýna ktorá mi je sympatická :-) Teda nesúdim ludí podla farby vlasov,ale keď si pozerám fotky ostatných blogeriek blondýnok,duck face všade..Ty si ma strašne sympatická a roztomilučká :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jeeeežiš, to je milé :))) Moc děkuji za takový kompliment :) Krásný víkend!

      Vymazat
  6. Pudr si plánuji koupit, tužku na obočí mám taky, ale asi jsem narazila na vadný kus, neboť ta moje tužka je dost tvrdá a při kreslení mi vždy vypadne pár chloupků :( Asi jsem fakt měla smůlu. A odstín toho stínu je úžasný, kouknu po něm :)

    Radu UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To fakt? To je škoda. Já na tužku vůbec netlačím a pěkně kreslí. To máš asi nějakou starou vyschlotinu :( Jj mrkni, je vážně originální :)

      Vymazat
  7. Ja jsem si take udelala nedavno radost u Catrice regálu :) v My jsem narazila na vyprodej a koupila si opalenejsi bb krem na dobu, nez zase budu jako papir.. . No za tech par pětek jsem necekala zadnou slávu, ale mile me překvapil. Docela dobre kryje i nedokonalosti na drogerkovy bbcko. Ale nebude to nic pro mastnou plet, coz ja naopak velice uvitala

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak takové štěstí jsem neměla. Většinou přijdu až k prázdným regálům... :D Nějaký jejich makeup bych také ráda vyzkoušela. Teď mají nějaký nový a vypadá zajímavě!

      Vymazat
  8. Tak na te fotce jsi primo luxusni kocka! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za krásný kompliment! :))) Zlepšila jsi mi náladu :)

      Vymazat
  9. milujem catrice a mam toho od nich vela a vždy som spokojna :)

    OdpovědětVymazat
  10. Tak za mě rtěnky, to je úplně skvělá věc :) a pak monostín v odstínu Starlight Expresso, vypadá na pohled nutně, ale je to prostě ten základní stín, který každý musí mít :) A pak taky laky... naprosto skvělý 46 Berry Potter & Plumbledore (taky skvělé jméno :D)

    OdpovědětVymazat
  11. O tom pudru jsem už někde četla, prý je fakt super! jinak já mám od Catrice rtěnku Matt-erial girl a je božská! polomatná a vypadá krásně :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ja mám Catrice rada, púder som od nich ešte nemala, ale tie tiene som mala, len v inej farbe, v takej tyrkysovej a bola super ! :) Takisto mám od nich veeľmi rada laky na nechty :)
    Fashion Passion by Erika

    OdpovědětVymazat
  13. ten tieň vyzerá naozaj dobre :))

    http://lovelybeautybook.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥