Nákupový post ( ještě pořádně čerstvý! :)) )

Dnes jsem si potřebovala vyčistit hlavu. A co jiného udělá žena, když je ve stresu? No jasně, jde nakupovat :))) A víte proč? Protože nakupování je levnější než psychiatr :) 



Původně jsem mířila do Sephory, kde jsem chtěla omrknout podzimní kolekci Too Faced. Měla jsem v plánu odnést si min dva úlovky. Byla jsem však zklamaná. Stojan byl totálně vybrakovaný! Neměli fakt skoro nic ze stálého sortimentu, natož aby měli limitku :D Paní prodavačka nevěděla, kdy naskladní, prý tahle značka chodí z USA hodně špatně... No dobře, já počkám! :) 

Nevadí. Šla jsem se mrknout dál. Ve většině obchodů mě nic nezaujalo. Většinou fakt hadry... Až v HM mi padl do oka trench coat. Ten správný hledám už roky! Fakt nekecám. Před dvěma lety se mi líbil jeden taky v HM, ale nakonec jsem si ho nevzala. Až do dnešního dne jsem toho litovala a často na něj myslela. Taky to tak máte s některými věcmi, které si nekoupíte? :'D Krásně mi padne a má skvělý střih do "A". Musela jsem si ho vzít! Trench coaty od jiných výrobců na mě vždy vlají! A to nejsem žádný drobeček... Nechápu, na koho to šijí... Každopádně, tady je :))


Jestli mám nějaký obchod ráda, je to Reserved. Většinou mají zajímavé věci. I když s cenami moc nebývám spokojená. Ale dá se. No potřebovala jsem deštník... Ano, deštník. Tenhle byl láska na první pohled :) ani malý, ani velký, pevný, s krásným vzorem a cena taky dobrá - 250kč :)) Líbí se vám?


V Resered ještě zůstanem. strašně se mi líbil tenhle trojnáramek. Bílá, modrá a má milovaná zlatá. Cena trošku moc, ale prostě.... No chápete :))


A nakonec taková blbůstka, ze který mám však velkou radost :))) Je to organizér z Tchiba. Je určený na psací potřeby, ale who cares? Já mám vlastní využití :) No není nádhernej? Ještě ho měli v tmavě modré barvě. Stál 299kč. Pokud se vám líbí, tak rychle pro něj. Mizely rychle :D 




 A fotka před a po :) Aspoň jsem měla důvod stůl uklidit :D 



No a jaké by to bylo nakupování bez kafíčka? A že v Tchibu mi chutná asi nejvíce. Ale Starbucks je víc cool, já vím :D 



Kvízová otázka - Kdo mi koupí tyhle botičky? Stály skoro 2k :((((




Krásně jsem se zrelaxovala, provětrala peněženku a nakonec jsem ráda, že tam to Too Faced nebylo. Teď mám za stejnou sumu (ne li levnější) mnohem užitečnější věci :D 

Co jste si vy naposledy koupili, z čeho máte fakt radost? A chodíte nakupovat, abyste si odpočinuli od stresu? 

Krásný víkend,

                                                                                                              Vaše Aneta ♥


39 komentářů:

  1. Moc ti to sluší :-) já chodím nakupovat, když nemám třeba dobrou náladu, abych si jí zlepšila :-)) a udělala si radost :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc :) Přesně tak! A mně se to teda povedlo :)) Už je lííííp

      Vymazat
  2. Páni, kabátek vypadá skvěle. Já podobný hledám, kupovala jsem před 2 lety v FF, ale v zelené a to není zrovna úplně ončo... :D A organizér asi nutně potřebuju! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Všude mají spoustu barevných, ale já se chtěla držet klasiky právě :) Je mi to jasné! :D Je parádní.

      Vymazat
  3. Ježiši, ten kabátek je opravdu nádherný! Navíc ji opravdu padne jako ulitý, super kup! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc! :)) Ano, to je pravda. a to je vážně co říct :D

      Vymazat
  4. super článek!(: na našem blogu novy clanek a giveaway. komenty oplacim a budu ráda kdyz se zúčastníte:).
    http://www.daifash.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. trench coat je krásný! taky jsem si letos na jaře takový béžový koupila, v Only. vždycky mám u kabátů problém s velikostí, mám XS, ale jsem vysoká, takže délka a rukávy jsou kámen úrazu :D a organizér je boží, já mám z té kolekce růžové šuplíčky <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. viď :3 No chápu tě. já jsem zase prcek, takže všechny mám do půl lýtek :D A i když nosím M, vršky mám většinou S a i tak to na mě plandá. Prostě většina má vážně ošklivé střihy :( Proto mi trvalo cca 4 roky než jsem našla tenhle :'D

      Vymazat
  6. skvělé úlovky :)) já byla dneska na rychlovce v Ikee a naštěstí jsem odešla jenom se zrcátkem, svíčkou a ozdobným květináčkem :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tam jsem taky měla v plánu zajet. Ale mám to daleko jak do jedné, tak do druhé, tak jsem se na to vyprdla :D Svíček a květináčů není nikdy dost! Věř mi :D

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. Bohušu, pospěš! aby na tebe nějakej zbyl :D Jen ve frontě, co jsem stála na pokladnu, jsme ho držely tři ženský :D

      Vymazat
  8. Přesně na ten organizér z Tchiba jsem se dívala na jejich web. stránkách, a říkala si, že by se mi perfektně hodil na kosmetiku :D A vidím, že se v něm krásně vyjímá :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, je na ni jak dělaný! Jen se bojím toho papíru trochu. Aby za chvíli nebyl moc špinavý :)

      Vymazat
  9. ve čtvrtek jsem byla v Praze, na osobních nákupech, obešla jsem obchody na Václaváku a pak Palladko a nekoupila si NIC. Kromě naúšnic v Sinsay za 20,- a dvou masek na obličej z HM, což je teda hodně chabý :D tak jsem se naštvala a šla vymést Dm, měla jsem docela nějaký kuponky, takže za Aussie šampon, nový pudr Maybelline Afinimatt, Stay Matte makeup, pěnu na holení/2 sprcháče/tělový krém od Baley a odlič. tamponky od Ebelinu (25% na dm značky) jsem zaplatila jen 550!! což je kup roku :) a jo, táhla jsem se s tím až z Prahy, ačkoliv u nás máme DM taky, jen abych si přivezla alespoň něco :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak teď jsi mě vážně pobavila :D Tak hlavně že jsi něco dovezla!!! :D A jinak teda moc pěkný nákup. Teď máš na půl roku vystaráno, nebo ne? :¨D

      Vymazat
  10. Krásne fotky!! :) ten trench coat vyzerá super! To zháňanie poznám, ja si tiež taký kupujem už pár rokov a ešte stále ho nemám :D a ten organizér je super!! :) Fashion Passion by Erika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc díky! :)) No je to příšerný. Až najdeš jedinej, kterej ti padne, hned ho ber! :D Je to umění sehnat dobře padnoucí :))

      Vymazat
  11. Anetko můžu se zeptat na kolik Tě ten trench coat vyšel? Vypadá vážně moc hezky :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ten náramek je fakt nádherný a organizér je super... :))

    OdpovědětVymazat
  13. Dáždnik je fakt nádherný..chcem ho tiež! :) ..a tie boty tiež :33

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj moc povedený :) A ty botky jsou úžasné. Ještě si to hodně rozmyslím :D

      Vymazat
  14. Nakupování miluju :) Zrovna dneska jsem si v outletu ve Štěrboholech koupila celovlněné šaty Lacoste na podzim/zimu za necelých 1000,- :) a jinak tenhle rok jsem si toho v letních slevách koupila opravdu požehnaně :)

    Sororessa
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to zní super! já tam byla zatím jen 2x, ale ani jednou jsem si nic neodvezla :-/ nikdy mi nic nepadlo do oka :)

      Vymazat
  15. Nakupování je skvělá pomoc, jak se dostat ze stresu :D. Ten trench coat Ti moc sluší a nejvíc se mi pak líbí ten organizér z Tchiba, ten je fakt krásnej
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, to je všelék :D Moc děkuju :)))

      Vymazat
  16. No sem si j jas ta, že finále vyjde levněji psycholog.) navic ten má dlouhodobý efekt.) ale nakoupila si pěkně.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no tohle je jednorázovka, tak nevím nevím :D Děkuji :)))

      Vymazat
  17. Kabátek je překrásnej, jsem na ně ujetá a tenhle je fakt moc hezkej.
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky bych jich ráda měla víc, ale bohužel mi nikde nesedí :((( Děkuji :)

      Vymazat
  18. Odkaď a za kolik máš ten kabátek? :) Je boží!!♥
    A kde je to Tchibo? :) je to krása! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Z HM a za 999,- :) Tchibo má různé pobočky, mrkni na jejich webovky :) Já byla v Palladiu v Praze :)

      Vymazat
  19. reserved mám taky moc ráda, hlavně slevy tam mají dobré :) jinak super nákupy!
    Once Upon a Time

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, slevy se tam celkem vyplatí :) nejlépe jsem tam nakoupila letos na jaře, když měli akci 1 + 1-50% na věci ve slevě. By mohli zopakovat :)

      Vymazat
  20. Zrovna prožívám hon na podobný kabátek na podzim! :-D takže do H&M určitě mrknu :-) a naposledy jsem si udělala radost nákupem ve slevách v C&A,kde jsem si koupila mikču a rifle (98 Kč/kus) a můj vymodlený černý propínací svetřík za 198 Kč :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥