Moje proměna po cvičení, 30ti denní výzva,...

Nedávno jsem na Instagramu avizovala, že se konečně na mém blogu opět objeví hubnoucí článek! Pokud sledujete můj blog již dlouho, tak víte, že jsem se loni pokoušela také zhubnout. Zhubla jsem, ale rychle jsem díky sedavé práci zase nabrala. Teda nebudeme se vymlouvat pouze na práci, že? No prostě jsem se pak zase spustila a jedla jsem co se mi zachtělo, kdy se mi zachtělo a přestala jsem se úplně hýbat. Ono je to na jednu stranu těžké, když téměř každý den pracujete 12h, kolem osmé večer přijdete domu a pak se máte ještě přinutit něco pro sebe udělat. Většinou se divíte, že ještě máte energii na to si uvařit na druhý den a míříte rovnou do postele.... Ale... Není zase zapotřebí tolik, abyste se k něčemu dokopali a něco dokázali! A jak jsem na to šla já?
 
Jednou jsem úplnou náhodou našla na FB skupinu, která se jmenuje 30ti denní výzva. Velice mě to zaujalo, jelikož zde bylo spoustu rad, tipů, ukázek jídelníčku a hlavně proměny lidí, kteří vzali osud do svých rukou a pořádně se do toho dali! Co vám budu povídat, pořádně mě to nakoplo (do mého velkého zadku :D ) a já jsem se konečně rozhodla to dokázat taky!
 
Na webových stránkách 30ti denní výzvy si můžete zakoupit výzvu přímo vám na míru. Chcete se zaměřit na bříško, nohy nebo jen zpevnit tělo? Na vše je zde vytvořená výzva. Já se rozhodla pro výzvu Zahoď kila - startér. A jak to probíhá?
 
Po zaplacení vám přijde aktivační kód, kterým si na stránkách výzvu odemknete. Následně vám do e-mailu budou chodit povzbuzující emaily (od skvělé Maričky :)) ) s cvičebním plánem na každý den + zde najdete i jídelníček. Na webu si vyplníte osobní údaje (míry, váha,...) a jedete! :) Vždy vás čeká nějaké kardio + posilovací cviky.
 
Výzva mi přijde strašně super, protože je hodně osobní. Přístup "koučů" Mariky a Martina je strašně fajn, na rozdíl třeba od Jillian Michaels a jejího programu 30day shred. S ní mě to vůbec nebavilo, bylo to velmi náročné a prostě tak nějak mi to nebylo sympatické :D U výzvičky (jak tomu její tvůrci říkají :)) je to jiné. Úroveň náročnosti se po týdnu vždy zvedá a jste na další level skvěle připraveni! Sice i tak to není žádná sranda, ale na konci každého týdne už budete cvičení zvládat levou zadní! To vám garantuju :) Jinak s výzvou se cvičí ráno a večer, což u mě vzhledem k pracovní době není možné. O víkendy jsem cvičila dvakrát denně, v týdnu pak jen jednou - večer. Občas máte naordinovaný i odpočinkový den, aby mohlo dojít k regeneraci a nárůstu svalové hmoty. S Jillian je to dril a tak nějak povinnost )bojim se jejího výrazu v obličeji :D), s výzvou radost a zábava! :)
 
 
Ještě než vám odkryju výsledek mé proměny, ráda bych podotkla, že bez změny jídelníčku  to asi nepůjde tak hladce. Já rapidně zvýšila příjem ovoce a zeleniny, vypustila jsem pečivo a zařadila jsem do spoooooustu ryb! :)
 
Konečně jsem pochopila, že nezáleží na váze, ale na centimetrech. Už nehysterčím, když si stoupnu na váhu (i když nižší by být mohla, to ano :D), ale spoléhám se na svůj krejčovský metr! :D Tak teď už bych vám mohla odtajnit tu proměnu, co myslíte? :)))
 
 
 
 
 
Tak tohle jsem já první den, kdy jsem začala cvičit a proměna po 30ti dnech. Věřte, že to pro mě není jednoduché, se vám tady zase takhle ukázat :D Ale na druhou stranu v plavkách na koupáku byste mě viděli zrovna tak... Největšího úspěchu jsem dosáhla v oblasti břicha. Tam je úbytek opravdu dost velký a to celých 11cm! Hodně to pociťuji u kalhot a uplých triček, kdy mi břicho už tolik nevyčnívá do prostoru :) Celkově se mi tělo zpevnilo ale hlavně... Mám zase nějakou tu kondičku! V tomto ohledu pociťuji velkou úlevu! Tolik se nezadýchávám, mám větší sílu a celkově se cítím lépe a sebevědoměji!
 
Já rozhodně s výzvou nekončím a hned teď jdu objednat Zahoď kila - pokročilák. I když za mě je to spíš zahoď centimetry, jelikož z původních 69kg (1. den) mám teď 67,3kg. Úbytek "pouhých" 1,7kg, ale za to je pryč spousta centimetrů a nabrala jsem konečně nějaký ten sval :)
 
Cvičení mě totálně chytlo a já si musela pořídit i nějaké ty doplňky. Takže sporttester, nové botky na běhání a procházky v rychlém tempu, nové šortky a ještě jsem si nechala poslat doplněk výživy (o tom zase v nějakém z příštích dílů, ještě ho ani nemám doma :)).


Moje krásky Adidasky :)

Bříško po měsíci cvičení

Po sto letech jsem si odvážila na sebe vzít šaty! Velký pokrok! :D
 
Takhle teď obvykle vypadá mé pracovní místo :) Pastva pro oči, že?
 
Je mi faaaajn! :)
 

Díky rannímu a večernímu běhu jsem viděla spoustu krásných východů a západů slunce! :))
 
_________________________
 
 
Teď se hodně červenám (hlavně kvůli fotkám pozadí :'D), tak mě pojďte trošku podpořit, ať se zase odčervenám :D Jo a vy, co si přejete se sebou něco udělat, do toho pojďte se mnou! Za měsíc mi pod další článek napiště, jak jste na sebe pyšné a jak se cítíte v mnohem lepší kondici! :))) Pokud máte jakékoliv dotazy, nebojte se zeptat. Mějte se náááádherně,

                                                                                                                 Vaše Aneta ♥




39 komentářů:

  1. Skvělá proměna, gratuluji! :-) Na fotkach Ti to moc sluší, jen tak dál :-) A ty černý šaty jsou krásný

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dále budu pokračovat určitě! Moc děkuju Veru :))

      Vymazat
  2. No paráda, změna ti moc sluší :) Červenat se vůbec nemusíš, pozadí je teď jedna báseň :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím se pořád červenám... :D Děkuju moc :))

      Vymazat
  3. Jsi skvělá, moc tě obdivuju a sluší ti to :) Taky bych potřebovala pořádně nakopnout :D mě paradoxně o prázdninách vůbec cvičit nejde, protože jsem doma nebo někde na dovolené, na výletech a tak. Doma jsem líná něco dělat, jsem na zahradě a tak :D a na dovolené není čas. Až mi zas začne škola, tak budu chodit na 2. level pole dancu, který mi přes prázdniny hodně chyběl. Kdyby tyč nestála 7 tis, tak už jí mám doma :D Já prostě potřebuju takovou tu pravidelnost, kterou o prázdninách nemám. Ale asi bych si jí měla sama zavést :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Niki moc děkuju! No každý to má jinak. jinak na tu pravidelnost je právě výzva úplně super! Každý den tě to nutí něco udělat! A než mít druhý den špatné svědomí, žes to nedala, tak se radši zvedneš a jdeš cvičit! :D Teda aspoň tak to mám já :) Ale je na každém, aby si našel přesně ten způsob, který mu bude nejvíce vyhovovat. Jinak pole dance je krásný ženský sport ) i když teď už do toho fušují i chlapi :D). Ale ta pálka za tyč je teda šílená :D

      Vymazat
  4. Anetko jsi skvělá! :)) moc ti fandím a jsem ráda, že ses do toho znova pustila. Tvůj blog miluju už dlouho a články o cvičení od tebe mám také moc ráda. Hlavně proto, že jsou prostě lidské a opravdové a svým způsobem jsou mi blízké. Takže jsem šťastná, že jsou zpět! :)) moc držím palečky a jedu v tom s tebou! B
    P.S. Jsi kočka jak blááázen! Já bejt chlap.. :D :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já děkuji, že už tu u mě tak dlouho přispíváš a čteš, co napíšu :) Mám z toho vždycky radost, když komentuješ :D Tvých slov si vážím a beru si je hodně k srdci, díky :)
      Ale neblázni, bejt ženská je lepší! :D:D:D :)))

      Vymazat
  5. Super, gratuluju :) já teda na Jillian nedám dopustit, ale každýmu sedne něco jiného, ale já jsem právě Jillian vděčná za můj začátek se cvičením.

    MyFitBook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já s ní taky začínala před nějakým časem. Ale spíš mi cvičení znechutila než mě na něj navnadila :D Ale to je o osobních preferencích :) Moc děkuju :)))

      Vymazat
  6. Tak Ty jsi dobrá! Výsledky jsou hodně znatelné! Také bych potřebovala dát něco pryč, hlavně ten obr špek z bříška :/ jenže já jsem lenoch línej a nic proto nedělám a furt se cpu sladkým :D Gratluju moc! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obří špek určitě nemáš :D Koukám na Insta a nevidííííím :D Pokud chceš bříško zpevnit, tak šup! Pojd do toho se mnou a s dalšími několika tisíci výzvanů! :D Je to bezva pocit nebýt na to sama :) A moooooc děkuju :-*

      Vymazat
  7. Tyjo vůbec nevypadáš na těch 67 kg, přijde mi, že máš tak 60. Já mam 65 a rozhodně mi přijde, že jsem obrazově silnejší než ty :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono na té váze opravdu nezáleží :) Pokud chceš srovnávat váhově stejné jedince, musíš brát v potaz jejich výšku, poměr mezi tukem a svaly a spoustu dalších faktorů :) Ono já myslim že jsem tuku možná shodila víc než 1,7kg (vzhledem k těm 11cm na břiše :D ), ale nabrala jsem 100% nějaké ty svaly, které jsou těžké. Tak proto se ti to možná zdá :))

      Vymazat
  8. Vypadáš báječně, gratuluji ke změně :-)

    OdpovědětVymazat
  9. Luxusní úbytek v pase!!! A ta piha na zadku, juj... :DD

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :)) Néééé :D No aspoň je vidět, že je moje... :D

      Vymazat
  10. Ten jogurt bílý od Pilosu miluji! To samý od Pilosu odtučněný tvaroh♥ Jsi ohromná inspirace! :*
    Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já! :D I když tvaroh já si dám radši pořádný, než odtučněný :-P Moc děkuju, to je pro mě čest! :))

      Vymazat
  11. wow super!!! také teď cvičím a jím zdravě :D

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! :)) Super! Ve zdravém těle, zdravý duch :D

      Vymazat
  12. Ahoj skvělý výsledek!:) .. můžu se zeptat jestli se ti zmenšily prsa ? a kolik to stálo?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji! :)) To nevím, neměřila jsem je před tím. Ale myslím, že ne. Neshodila jsem tolik, abych zhubla v této oblasti. Jinak každá výzva stojí 100kč :) To je za ty výsledky jak zadarmo :)

      Vymazat
  13. Přesně takovou motivaci teď potřebuju! Nikdy jsem neměla problém se změnou jídelníčku, zdravou stravou atd., ale na ten pohyb prostě nemám skoro žádnej čas. Hodně jsi mě nakopla, abych konečně začala i s nějakým tím pohybem nebo ho spíš obnovila! :) Je to úžasný, co jsi dokázala jen za 30 dní.. mně jde asi nejvíc o to břicho, přeci jen to v těch tričkách pak vypadá nepěkně, když to všude teče :D Gratuluju a jen tak dál! :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je super, že aspoň s tím jídelníčkem nemáš problém! To už mas na pul vyhráno :)) ja taky žádný čas nemam, ale člověk se musí kousnout a dat se do boje :)) moc děkuju a dal určitě! Tak teď už i s tebou, ne? :))

      Vymazat
    2. Začala jsem minulý úterý a cítím se skvěle, už na sobě dokonce začínám vidět mírný změny a to je prostě k nezaplacení!! :) Moc moc ti děkuju za dodání kuráže a prostě za všechnu motivaci! :) Nakoplo mě to jako nikdy nic.. :)

      Vymazat
  14. Vypadáš skvěle, rozdíl je fakt znát, jen tak dál!:-)

    OdpovědětVymazat
  15. vyzvy velmi dobre poznam a stranky sledujem na FB... aj som uvazovala, ze sa do nich pustim, ale nejak som vahala.. je zaujimave a dost ma zaskocilo, ze si tak velmi schudla z pasu az 11 cm a pritom to boli len 2 kila..aj ked rozumiem, ze su to aj svaly.. Inak vyzeras skvele a pristane ti to :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No a ceteprv ja? Ja jsem totalne v soku! :D Ale je to prijemne prekvapeni. Jinak jestli váháš, zda do oho jít, nebo ne, tak já jsem určitě pro to do toho jít s plným nasazením! :)) Začne tě to bavit a s prvními výsledky budeš nadšená! :) Já jsem zvědavá, co se mnou provede druhý měsíc :)

      Vymazat
  16. Páni, tak to moc gratuluji, jsi šikulka :)! Já se svojí postavou bojuji už rok a půl a místo toho, aby se to zlepšovalo je to spíš horší a horší :(. Za měsíc se dají udělat neskutečné věci, 11 cm! Neuvěřitelné :). Máš můj obdiv, snad to také konečně jednou dokážu :), když já fakt miluju jídlo a sladké, přemýšlím o nějakých doplňcích, které by tuto chuť dokázali zahnat :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju :) Rory já teď četla tvůj článek o tom děleném půstu... Vyprdni se na experimenty. Pojd se mnou do vyzvy a výsledky mas zarucene :) Na sladke prestanes mit chut, budes se citit skvele a plna energie :) Opravdu to funguje a za tu trochu námahy to stoji :)))) Preju hodne stesti :)

      Vymazat
    2. Mně právě hrozně moc lidí doporučovalo držet dietu - jenom snídat a obědvat, že se potom hodně zhubne, ale asi to není dlouhodobý efekt. Když vidím ty Tvé výsledky, tak do toho asi taky půjdu :). Příští týden odjíždím na dovolenou, tak tam třeba nějaké to kilčo vyplavu a pak bych se do toho pustila :)!

      Vymazat
    3. No to určitě ne. Akorát tak zhubneš ze svalů a přibíráš tuk. Ono 65 kilo svalů a 65 kilo tuku vypadá objemově prostě trochu jinak :) Teda trochu víc. Určitě se věnuj pohybové aktivitě i na dovče. Ono dietou nezhubneš jen tuk, ale i svalovou hmotu a postava se ti taky nezpevní. Prostě jen budeš vážit míň, budeš slabší a ještě rosolovitá :) Já myslim (vim), že pohyb je určitě na prvním místě :)) Když budeš poctivě sportovat, občas si můžeš doprat i nejakou tu mnamku :)

      Vymazat
    4. To máš pravdu, viděla jsem dvě stejně vysoké slečny, jedna byla o deset kilo lehčí, ale vypadala strašně slabě a až nezdravě hubeně, když to ta těžší měla krásnou hubenou vysportovanou postavu :). Váhu jsem si řekla, že už raději řešit nebudu, centimetry jsou mnohem důležitější a také to těsné oblečení, které dřív bylo volné :D. Pohyb jsem teď hodně flákala, ale před chvílí jsem se zničila u půl hodinového cardia a zase mě to hrozně nakoplo :). Navíc takhle vyčerpaná pak ani nemám chuť na to jídlo :D.

      Vymazat
    5. Přesně, vyprdni se na kila, sleduj cm :)))) A chválim! Taky se těšim domu a dám si cardijko :)) Příští pondělí sem budu dávat nějaké tipy na cvičení, tak sleduj :)) Jinak já po cvičení taky nemám hlad, ale dej si nějakou bílkovinu nebo proteiňák, abys doplnila živiny a svaly měly z čeho růst :) Já si většinou dám tvaroh (ochucený na slano nebo trošku do sladka) nebo jogurt :)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥