L'ORéal naháči ( Nude Magique Eau de Teint + Blur Cream)

Po včerejší osvětě bude zase recenze :) Tentokrát na dva poměrně nové nahaté výrobky od L'Oréal. Pokud nejste příliš velkými fanoušky hutných makeupů, tohle bude něco pro vás.



L'Oréal - Nude Magique Eau de Teint

Balení
Tahle skleněná lahvička mě opravdu okouzlila. Je vyrobena z matného skla a vypadá hrozně roztomile. Fialový lesklý nápis už je jen třešničkou na dortu. Objem lahvičky je však menší, než jsme u klasických 30ml makeupů zvyklí. Tato má pouze 20ml. Je to prostě takový malý roztomilý prcek :)
 
Textura
Složení je tak lehké, že je makeup velmi tekutý. Asi proto není součástí lahvičky pumpička. Produkt musíte dobře protřepat, aby se všechny složky spojily. Pak stačí hrdlo zacpat prstem, obrátit lahvičku dnem vzhůru a opět otočit do původní polohy. Já to takhle provedu 5x - čelo, nos, brada a 2x tváře. To je pro celý obličej tak akorát.
 
Nanášení + krytí
Osvědčilo se mi tento makeup nanášet prsty. Krásně se zapracuje do pleti a vytvoří jemný sametový film. Krytí je velmi jemné. Já doporučuji pro bezproblémovou pleť, která potřebuje jen oživit, nebo trochu sjednotit. Určitě se nejedná o makeup, který vám zakryje pupínky, nebo větší nedokonalosti! Pro ilustraci přikládám jednu děsivou fotografii... :D Na horním obrázku vidíte mou zhoršenou pleť (a ještě k tomu po "operaci"... chápete... :D ). Na spodním je pleť po aplikaci Nude Magique. Vidíte, že pupíky stále prosvítají. Pleť je však viditelně sjednocenější.


Odstín
Četla jsem dost recenzí, že se jim makeup zdá tmavý. Já mám odstín 100 Porcelaine a zdá se mi hezky světlý. Kór když má tak lehké krytí, rozetře se opravdu skvěle a splyne s pletí. K odstínu nemám námitek.

 

  

 L'Oréal - Nude Magique Blur Cream

Možná si ještě vzpomínáte, jak jsem psala recenzi na bázi od Garnier. Ta mě tedy vůbec nenadchla. Ale tahle se mi celkem líbí. Nebudu se o ní asi rozepisovat tolik, co o makeupu, ale přiznám, že tahle se mi používá mnohem lépe. Nezdá se mi zas až tak silikonová (na omak... Jako asi je, ale mně je tak nějak příjemnější). Líbí se mi i její lehké zabarvení (které vlastně po rozetření ani není vidět, ale jde o pocit, že? :D ). Póry opravdu dost viditelně zakryje. Jemné vrásky zmizí a pleť je hladší. Samotnou ji však nepoužívám. Vždy ještě nanesu nějaký makeup. Jediná nevýhoda je, že se po ní dost mastím. V poslední době bych řekla, že už ani nemám suchou pokožku. Spíš je pleť mastná, nebo minimálně smíšená. Nevím čím to je. Možná, že v zimě se to zase ustálí a já budu opět sušenka. Kdo ví :) Ale to jsem odbočila od tématu.

 
Jestli bych produkty doporučila? Určitě ano - makeup pro jemné sjednocení a bázi pro zahlazení pórů.

Pokud byste tento makeup rádi vyzkoušeli, těšte se na připravující se giveaway (nejen o tento produkt!). Jen čekám, až se nám počet odběratelů vyhoupne na krásné číslo 800 :))) Tak kdy to bude? Já doufám, že co nejdříve, ať můžeme někoho obdarovat :))

Krásný den,

                                                                                                                       Vaše Aneta ♥

12 komentářů:

  1. Oboje mám doma, ještě jsem ale nevyzkoušela. Teď se na oba výrobky moc těším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Upřímně, nikdy jsem nepochopila, jak někdo může vydržet ten pocit, mít doma něco nového a hned to nejít vyzkoušet!!! :D

      Vymazat
  2. mně bohužel ten Eau de Teint nesedl, jako není to žádná hrůza, to ne :) ale mé pleti prostě nesvědčí :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je škoda. Tak zas máš holt jiné favority :)))

      Vymazat
  3. Po make-upu jsem toužila od první chvíle, co jsem ho na blozích uviděla. Úplně mě očarovalo to balení.. je dokonalé:) MU sice úplně dokonalý není, ale musím říct, že se stal mým oblíbencem:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I já, byla jsem hodně zvědavá :) Mám ho také ráda, když mě zrovna pleť nezlobí :)

      Vymazat
  4. Už sa neviem dočkať kedy si konečne tento makeup kúpim aj ja :) som naň hrozne zvedava :)

    http://werushberry.blogspot.sk/ GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A nebo ho u mě vyhraješ, to by bylo lepší, ne? :))

      Vymazat
  5. Make up mám, a je super :) Většinou ho míchám s CC krémem od Max Factor, to je úplně nejlepší dvojka :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidiš, to by mě nenapadlo. CC od MF miluji!

      Vymazat
  6. Ahojky, mám ten Blur Cream a jsem hodně spokojená, normálně v drogerkách stojí nějak 329, sehnala jsem ho v Rossmanu v akci asi za 220...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je super akce! :)) I já a to je co říct, zatím jsem s žádnou bází spokojená nebyla :D (s bází na pleť)

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥