Hubnoucí pondělí - tipy na workout + self challenge :)

Ahoj holky. Až budete tento článek číst, budu zrovna na dovče s rodinou :) Sice ne nikde v zahraničí, ale i tak jsem ráda, že na pár dní vypadnu z koloběhu spánek - práce - cvičení - spánek - práce - cvičení - .... :D No a jelikož je pondělí (snad jsem to správně přednastavila) nemohu vás ochudit o další shazovací článek. Vlastně ani ještě nevím, o čem bude. Tak nějak začnu a ono to nějak skončí :D

Když o tom tak přemýšlím, mohla bych vám dát pár tipů na YT kanály holek, které se svým tělem umí tedy divy. Podle některých dokonce občas i cvičím a tím si obohacuji svou workout rutinu.

Nejradši mám asi kanál BikiniModelFitness. Tyhle holky dělají neskutečně věci! Nejraději s nimi cvičím cviky na zadek. Oni mají teda pořádná pozadí! :D Ale zadečky mají vysportované, svalnaté a pevné :) Cviky jsou dost silově náročné, takže po odcvičení se mi klepou všechny svaly, co mám. A Přiznám se, že ne vždy zvládnu všechna opakování cviku, ale postupem času se to dost zlepšuje! Za další měsíc už pojedu suverénně s nimi :D A zde můj nejčastěji cvičený setík:






Další workout kanál, který sleduji, je ZuzkaLight. U Zuzky najdete spoustu neuvěřitelných cviků, ale také recepty, rady a spoustu dalšího. Podle jejího videa jsem zkoušela cvičit pouze jednou....ehm...no nedala jsem to :D Úroveň jejího cvičení je o hodně výš, než bych zvládla, ale ráda se na její videa dívám. I když její tělo se mi popravdě nelíbí. To už je na mě moc, nepůsobí na mě moc žensky, spíše už kulturisticky :D Obdivuji její vyrýsovanost, ale... :)) Zde se pokochejte, co vše dokáže:





Další super kanál se jmenuje FitnessBlender. Další nálož posilka a kardia. Co víc si přát? Vše pěkně na jednom místě. Vybere si opravdu každý. Mě nejvíce zaujalo toto 40min kardio a věřte, je to neskutečná makačka!!! Schválně se hecněte a jedeeem! :)))




Který kanál vás zaujal nejvíce? A samozřejmě teď bych ráda já uvítala vaše tipy! Posílejte odkazy, videa, cokoliv vás napadne :)



A nakonec jsem se rozhodla sestavit žebříček bodů, kterých bych chtěla v průběhu mé změny životního stylu dokázat, pořídit si, změnit, zlepšit a tak :)) Pokaždé, když něčeho z tohoto seznamu dosáhnu, tak si to odškrtnu, vy si o tom přečtete a já se odměním :D

  • Ve výzvě zahoď kila - pokročilák se zbavit aspoň dalších 2-3cm přes pupík a aspoň 1cm přes stehno
  • Koupit si sportovní podprsenku a tričko
  • Pořídit si proteiňák
  • Udělat v kuse 20 dámských kliků
  • Uběhnout 6km (zatím jedno, v jakém časovém horizontu :'D)
  • Cvičit každý den (při odpočinkových dnech pouze kardio)
  • Vést si statistiku o mém cvičení
  • Jíst rybu aspoň 2x týdně
  • Udělat 2000 přeskoků přes švihadlo
  • Dostat se na váhu 65kg
  • Víc se chválit
A to je asi všechno... No všechno, je toho docela dost :) Tak uvidíme, jak se mi to povede, nebo nepovede. Já upřímně doufám, že většinu splním!

O víkendu jsem si trochu zaplavčila, tak jedná podvodní selfie :)))

Pokus o motivační foto :D


A nakonec ještě jeden trefný obrazek :))


Mějte se krásně,

                                                                                                                Vaše Aneta ♥





23 komentářů:

  1. máš krásnou postavu i tak, ale chápu, že vše může být lepší a je dobře, že do toho jde člověk s takovou odhodlaností...právě s kamarádkou taky začínáme žít zdravě a cvičíme a tak :) držím palce, ať si splníš celý svůj seznam!! některé body máme společné :D

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dekuju :)) z boku yo jde ale když se mrkne na můj minulý článek tak tam mam fotky zepředu. Trápí mě boky, stehna a lýtka. Jsem klasická hruška takže tomu musím dát čas :) ale to půjde!!!! :) holky taky vám drzim palce! Zvládneme to :)

      Vymazat
    2. jj viděla jsem minulý článek..zase jsme na tom stejně, obě hrušky :D :(

      Vymazat
    3. Hruštičky sobě! :D zabereme --> uspějeme :)

      Vymazat
    4. Buďte rády za hruštičky, já jsem jablko a to je teprv hrůza! :-D Nohy a ruce hubený, ale zbytek... :-D

      Vymazat
  2. Hezký článek! :) Já se snažím cvičit každý den - v lednu jsem začala s Jillian Michaels, pak jsem lehce přešla na workouty Boba Harpera no a minutlý týden jsem se hecla a začala jsem cvičit Shauna T a jeho Focus T25, zatím Alpha Phase a to ti teda povím - to je teprve makačka! :D
    W.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No tak to už musíš bidet velké výsledky co? Obdivuji tě, já Jillian nedávám :D ani cviky ani její osobnost :'D toho posledního neznám, určitě si hi vyhledam. Děkuji :)))

      Vymazat
  3. poslední obrázek je bomba, diety jsou k ničemu když se u nich člověk válí na gauči, a já radši budu mít o něco větší zadek než takovou povislou placku no a nejlíp krásně pevný vysportovaný že :-D držím palce ve tvém snažení a moc ti fandím

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ver, že chlapům se určitě víc líbí pěkně kulatý zadeček :)) ale hlavně aby se líbil tobě a byla jsi spokojená. O tom to celé je :))) mockrát dekuju! Jsi hodna :))

      Vymazat
  4. Tak plno sil do Tvých cílů, ať se Ti daří je plnit :). Od Zuzky light jsem chtěla cvičit jednou, ale byl to na mě taky mazec :D
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju :)) no Zuzka je prostě už jiná liga :D ale třeba jednou... :'D

      Vymazat
  5. Podle Zuzky jsem taky zkoušela cvičit, ale :D haha..něco bylo okay, něco se fakt nedalo. Jinak prohlížím různá videa na ytube.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem tak rada, ze nejsem sama :D Je tam toho mraky, člověk neví co dřív :)))

      Vymazat
  6. Ty videa by mě asi zabily :D ale joo trošku jsi mě hecla, včera jsem byla poprvý v životě běhat, ehm běhat :D :D spíš střídavě běhat. Dneska chci jít zase, i když to pro mě bylo hrozný. Běhání pro mě bylo vždycky to nejhorší, ale holt na ten svůj kombajn už jsem toho zkoušela hodně, včetně 30denní dřepové výzvy a zadek jsem měla pevnější ale furt stejně velkej :D Tak snad to zvládnu a zůstanu u toho

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Niki pro nejefektivnější spalování tuků je nejlepší střídavý běh a chůze. Říká se tomu indiánský běh a já ho praktikuji také :) takže jsi to vlastně dělala dobře! :D

      Vymazat
  7. Já jsem poslední měsíce takhle přes YT cvičila, i přes Blogilates ... a nedělalo mi to nějak dobře, hrozne mi vylezly svaly na nohou ale ten tuk tam pořád je!...
    Takže se dávám teď na běhání :)
    Blog ϐook of ϐeauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nevím sice, co je to za cvičení, ale určitě přidej cardio. Při tom ti určitě svaly nevylezou :) A pokud ano, tak max za 2h zase splasknou. Oni při cvičení se jakoby napumpují, ale za chvíli zase splasknou a vše je v pohodě :) Mnoho zdarů!

      Vymazat
  8. Mě nejvíce tedy pomáhá pilates, hlavně tedy na zpevnění, než na nějaké větší hubnutí.. člověk se sice první tři dny cítí rozlámaně a bídně, ale potom se to srovná a ten pocit lehkosti je úžasný! :-)

    Užívej si dovolenou a měj se hezky,

    Skills of Art
    skills-of-art.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé tak to jsem ráda, že tě to baví. Já jsem zkoušela pár online lekcí, ale na mě to bylo moc pomalé. Potřebuji víc akce :D
      Moc děkuji, dovča byla super! :)))

      Vymazat
  9. Fitness Blender poznám aj ja ale tie ostatné kanály nie :) Ďakujem za tip :) ja sa snažím cvičiť každý deň
    Mám rada aj XHIT Daily :) kukni sa na to ak chceš :) inak držím palce :) ja sa teraz snažím schudnúť na 60 kg ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není za co, rádo se stalo :) Mrknu na to!
      Děkuji za palce, i já je tobě držím :) 60 by se mi taky líbilo, ale to je na mě asi už moc málo :) Mně by se líbilo 62-63 :)

      Vymazat
  10. Jééje, tak jsem ti tady chtěla nechat komentář, ale omylem jsem ho napsala k tvému staršímu článku, protože jsem teď objevila tvůj blog a procházím ho křížem krážem :)
    Každopádně tady aspoň napíšu svoje tipy na cvičící videa: dneska poprvé jsem dala Jillian Michaels a její Banish Fat Boost Metabolism a teklo ze mě tak, že jsem tričko mohla ždímat, fakt super kardio. Jinak cvičím doma, jen občas si jdem s přítelem zaplavat, a to buď posilování (No More Trouble Zones), nebo se "rozcvičím" s 30DS level 3 a pak další půlhodinku posiluju dle videí XHIT nebo Tone it up. Jako Jillian moc nemusím, osobnostně mi moc nesedí, ale cvičení má na mě efekt. A z XHIT beru jen tu blondýnu (teď nevím, jak se jmenuje, ale má nádherně štíhlé tělo a je dost sympatická). Cvičení zdar! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahojky, článek, ke kterému jsi psala komentář je opravdu už docela starý :D Začínám teď s hubnutím nanovo :)) ale nevadí, čtu si všechny komentáře :)
      Děkuji ti za tipy, určitě si je vyhledám a něco vyzkouším. Ten pocit, když z tebe leje je ale nejlepší :D To je přesně tn okamžik, kdy si řikám, že to za to stálo :) Tobě přeji, abys nabraná kila shodila a opravdu raději pomaleji, než moc rychle. Nikdo přeci nechce žádný jojo efekt. Navíc budeme pěkně zpevněné a sebevědomé. A o to jde v první řadě :) O ten náš vnitřní pocit.
      Děkuji, že jsi zavítala na můj blog, snad zde najdeš užitečné informace a bude se ti tu líbit :) Aneta ♥

      Vymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥