Video - Memebox Special #6 Whole Grain - recenze

Vytvořila jsem si MEMEboxí úchylku! Čím víc Korejských produktů, tím víc Memebox! :D Bože, jak já tyhle věci miluji, jak ráda objevuji nové produkty a zkouším vše, co jen jde! Přesně tohle mi Memebox umožňuje! Ano, je dražší... Ano, čekáte na něj věky, protože se jedná o předobjednávku... Ale ta radost když dorazí a údiv nad tím, co všechno jste za tu cenu dostali, je nepřekonatelný.

PR Memeboxu bylo tak úžasné, že mi zaslalo jeden boxík k recenzi. Jedná se o Whole grain Memebox a je nadupaný hydratačními věcmi, které obsahují různé druhy zrn. Já ho pojmenovala jako Celozrnný box, což zní trošku divně, ale je to tak :)

Po dlouhé době jsem tedy natočila i video, kde boxík rozbaluji. V podstatě se jedná o první dojmy, které jsem však točila 3x... :D Ve videu se dozvíte proč :) Tak na něj mrkněte a podělte se se mnou o svůj názor na tento boxík.



Pro lepší viditelnost výrobků ještě fotka :))



A buďte si jisté, že o téhle krabičce ještě uslyšíte! :))

Krásný den,

                                                                                                                   Vaše Aneta ♥

12 komentářů:

  1. Fajn video a ten boxík vypadá úžasně! :)
    chickflickcherry.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Hodně povedený boxík, myslím, že bych z něj využila všechno :) Zaujalo mě především to mýdlo a ta sypká maska.

    Radu UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím jsem zkusila jen některé výrobky, ale musím se přiznat, že je to teda bomba! Sypká maska teprve čeká na svůj den D :D

      Vymazat
  3. Tak to je super obsah, přesně podle názvu! A video taky fajn věc, sluší ti to a jsi video-geická :D nicméně příště se přimlouvám zase za článek, čistě z praktických důvodů ;-)
    Jo a ta houba galaktomyces mě zajímá....popravdě bych se toho bála. ale dost možná to neudělá nic... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. PS. s tím hromadným objednáváním by tě mohli co nevidět zaplatit jako distributora v ČR :-)))) třeba všemi boxíky, to by bylo recenzí :)

      Vymazat
    2. Jezis dekuju mooooc! Jsem tam po lítačce po Praze, tak právě nic moc! ale děkuju :-* Oki, taky radši dělám články, ale tohle je výjimečně, kvůli tomu, že boxík byl darovaný :)
      No to by bylo uplně super! To by se mi splnil sen :) Zkusím jim to navrhnout :'D

      Vymazat
  4. Ahoj, nevím, kam jinam napsat a ani nějak nemůžu uvěřit, že jsem vyhrála! Děkuji moc! e-mail d-horakova@seznam.cz nebo klidně dhorakova22@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Juchůůů, už jsme tě sháněli! :D

      Vymazat
    2. Jéé, tak hlavně že jste počkali! :-D já totiž nějak neumím s tím bloggerem :-D ale na e-mailu jsem, tak prosím kontaktovat tam, na jeden nebo na druhej, děkuju moc a omlouvám se :)

      Vymazat
    3. Jo jo jsem ráda, že jsi se ozvala :) E-mail už jsme ti poslala ;)

      Vymazat
  5. Ahojky Anet, opět super krabička. Představ si, dostala jsem překvápko a přistál mi tu balíček dokonce rovnou 3 Memeboxů! A sice Cooling Care + Vitamin Care + Lips and Teeth... Kdybys chtěla třeba fotečky, ráda zašlu minirecenzi :) Jsem z toho nadšená, bylo to napěchovaný až pod střechu!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥