Střípky z mého stolu VI.

Dnes měl sice následovat článek o vypotřebovaných produktech - dekorativní kosmetika, ale já dostala chuť se s vámi opět podělit o střípky z mého stolu! Věřím, že to oceníte a načerpáte nějakou inspiraci :)) Bude toho hodněěěě! A ještě malá rada: nečtěte tento článek, pokud jste právě teď hladoví! Pouze na vlastní nebezpečí! :D 

Mé nejmilovanější ze Sushitime!


Celozrnné špagety s houbovou omáčkou

Klasika - sushi ze Sushitime + thajská polévka
  
Rybí filé s kuskusem - tohle není zrovna nejdietnější :D

Neskutečná dobrota! Grilovaná hlíva ústřičná a špecle! Doporučuju!

Celozrnné špagery s rajčatovou omáčkou, tofu a bazalkou

Grilované tofu se zeleninou

Grilovaný lilek s jogurtovým dipem

kuskus s rajčátky


Další fotky jsou z telefonu, takže omluvte jejich velikosti, protože každá fotka je jiná :'D Ale snad to nebude vadit :) 

Polévka i sushi ze sushitime. Mňam!

Losos na lilkovo rajčatovém ragů

Můj milý si přál buchtičky s krémem. Pěkně poctivě kynuté - dobrota!

Celozrnně palačinky s marmeládou a arašídovým máslem

Těsovinový salát s tofu

Duhový pstruh s tzaziky

Zeleninový salát s jogurtem + semínka

Svačinka - broskev, hrozno, kedluben :D

Tortilla s rajčaty, tofu a jogurtem

Nevábně vypadající ovesná kaše. Chutná mnohem lépe, než vypadá :D

Pstruh duhový - před

Duhový pstruh s lilkem a zeleninou - po :)

Jahůdky od milého s donáškou až do práce :)

Kuřecí nudličky se špenátem + rohlík

Těstovinový salát s rukolou

Trošku hřešení - borůvkový koláč a makronky z Paula. Jahůdky + domácí ledová káva

Nějaké zobání k filmu :) Meruňky, hrozno, meloun, borůvky

Svačinka v Panerii. S tuňákem + ledová káva bez cukru

Losos s koprem + noky

Uzený losos, salátek a cupcake z Ikei :)

Třešničky opět od milovaného :))

Snídaně - celozrnné vločky, mléko, borůvky

Pstruh lososovitý + parmazánové risotto

Dýňová polévka s kuličkami mozarelly + slunečnicová semínka

Menší koláž :D Losos a koprovka s vejci

Jen kdyby vás zajímalo, jak vypadá můj běžný nákup :D

Opět koláž. Den, který jsem trávila s přítelem :) Bohatá snídaně, ovoce, zeleninová směs s tofu a chléb a k večeři krkovice s rýží, hlívou ústřičnou a hlávkový salát.

Mrkvové placičky s kaší :)

Celozrnné palačinky s arašídovým máslem a jahůdkami

Klasika - celozrnné špagety a boloňská

Tortilla s lilkem a dresinkem

svačinka v práci

Pozdní oběd - running sushi <3

špagety s tuňákem a kukuřicí

A nakonec můj pomocník v kuchyni, který nesmí chybět u žádného vaření. Co kdyby něco upadlo na zem? :)))



Tak co, dostali jste hlad? :) Co podle mých střípků vyzkoušíte? co jste si vy v poslední době oblíbili? :)

Krásnou sobotu,

                                                                                                              Vaše Aneta ♥




12 komentářů:

  1. Sushi také miluju, nejraději ho připravuju doma. Také jsem přidala do jídelníčku pstruhy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mě baví, ale momentálně mi došla rýže i řasy, tak se budu muset zase projít do japonského krámku :)))

      Vymazat
  2. mnam mnam... můžu se zeptat co máš za práci?

    OdpovědětVymazat
  3. Panečku toho ale je, ty palačinky vypadají báječně a buchtičky s krémem bych si také dala hned :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No zavzpomínala jsem si u nich na školní jídlenu :D I když ty moje byly teda lepší :-P :D

      Vymazat
  4. No mňam :)! Vyzkoušela bych naprosto cokoliv hned teď :D!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak šup do toho! Jsou to samé jednoduché věci :)))

      Vymazat
  5. Chudák chlap. Aspoň, že ty buchtičky mu uděláš.
    Jinak to samozřejmě vypadá vábně, ale není důvod k tomu jíst tak denně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S přítelem nebydlím, může si jíst, co chce :) Navíc on mě v tomhle podporuje a také mu to chutná :) A to co jím jím proto, že mi to opravdu a upřímně chutná. Takže na tom nevidím nic špatného a už vůbec ne to, že je chudák.. :'D

      Vymazat
  6. Anetko, vypadá to výborně! Jsi šikulka <3 Zuzka :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Joo hlad jsem dostala :) Ty máš teda skvělou pestrou stravu, tolik vynikajících jídel :)
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥