Spotřebováno II. - vlasy + tělo + obličej

Dneska pokračování mini seriálu spotřebováno. Ukáži vám produkty na tělo, obličej a vlasy :) Tohle je vždycky největší kámen úrazu, protože tyto výrobky se recenzují asi nejhůře. Je náročné podchytit a zjistit všechny jejich účinky, ale já se o to dnes pokusím, tak mi držte palce :)

 
 
1. Schwarzkopf - Taft Power Cashmere touch
Lak sliboval mega silnou fixaci (stupeň 5) a vlasy pružné jako kašmír. Obsahuje kofein, vitamín B a dokonce dokáže vyplnit trhlinky ve vlasech (takže vypadají silnější) a pomáhá s problémem padání vlasů... Sounds great, huh? :D Podle popisu je to skoro zázrak! :D
 
Stejně je to ale jen průměrný lak, který zafixuje celkem dobře, ale vlasy rozhodně pružné nemám :) Což mi ale zas tak nevadí. V přední parii vlasů totiž opravdu potřebuji vlasy zafixovat tak, aby se moc nehýbaly :D
 
Jinak já vlastně ani nepoznala nějaký lak, ze kterého bych byla totálně unešená. Ale laky od Taftu mi přijdou dobré a ráda se k nim vracím. Jediné, co by někomu mohlo vadit, je jeho parfemace. Voní totiž úplně jako pánský parfém. Nemusíte se ale bát, že byste voněli jak chlap. Z vlasů hned vyprchá :)
 
 
2. Batiste - suchý šampon
Nezbytná součást mé vlasové výbavičky! Suchý šampon musím mít doma prostě pořád. Jakmile dojde, letím pro další. Tenhle dělá co slibuje, tudíž dobře zbavuje vlasy té nejhorší mastnoty a celkově je tak zase trochu oživí. Vyrábí se v mnoha verzích. Tento je třešňový a vůně je jemná a fresh. Moc se mi líbí. Seženete je v drogeriích Pemi nebo v Douglasu :)
 
Recenze a ukázka na vlasech ZDE a ZDE.
 
 
3. L'Oréal Elséve - Color Vive
Šampon určený pro barvené a melírované vlasy. Výsledek? Lesklé vlasy plné barvy.
 
Na mých blond vlasech není skoro nic lesklé. To je nevýhoda této barvy, s tím se musí holt počítat :) Proto ani tento šampon mi v tomto ohledu nepomohl. Vlasy jsou však tak akorát jemné a hebké. Pěkně se mi rozčesávaly i bez použití kondicionéru a jako bonus - hezky voní. Jinak už asi není potřeba toho dodávat více.
 
 
4. Balea šampon Mango a aloe vera
Ač je tento šampon z nižší cenové třídy, byla jsem s nim spokojenější, než s L'Oréalem. Za prvé cena je velmi příznivá a za druhé neuvěřitelně krásně ovocně voněl. To byla úplná radost si s ním mýt hlavu :) Vždycky jsem se na pár minut ocitla v exotické krajině :) A je "óne silikóne" :D Jak se říká - za málo peněz, hodně muziky.
 
  
 
 
1. Garnier - Intensive 7 days
Tento krém jsem měla již po třetí. Obsahuje bambucké máslo a voní po kakau. Ne úplně sladce, ale trošku nakysle. Jako když smícháte tvaroh s kakaem, mňam :)
 
Na pleti je velmi příjemný, lehce se roztírá, ale na léto je pro mě moc takový ulepený. Mám ho raději na zimu. Už jen kvůli jeho parfemaci. Krém má hydratovat až 7 dní, ehm... Asi nemusím psát, že to je pěkný kec? :) Ale promaže obstojně, to ano. V zimě se k němu zase vrátím. Jinak pokud byste chtěli jinou parfemaci nebo účinky, máte na výběr z mnoha verzí - med, mango, kakaové máslo, bambucké máslo, broskev a hroznové víno.
 
2. L'Oréal - Sublime soft micelární voda
Micelární vody spotřebovávám rychlostí blesku. Proto když se objevila tato (tehdy) novinka, byla jsem ráda, že ji mohu vyzkoušet. Voda měla mimo čištění také zdokonalovat vzhled pleti. To se u mě bohužel nestalo, ale jinak voda nebyla vůbec špatná. Já osobně asi úplně neumím tyto vody recenzovat. Jediné co vám o nich mohu napsat je, jak se mi líbí obal, jestli je parfemovaná, jestli štípe v očích a jak dobře/špatně odličuje.
 
Takže - Obal se mi moc líbí, není parfemovaná, v očích neštípe a neodličuje nijak úchvatně. Ale to asi žádná z micelárních vod. Aspoň takové jsou mé zkušenosti. Ale já stejně ten nejhorší nános stahuji ve sprše, takže vodou jen dočišťuji zbytky makeupu. Na to stačí :)
 
 
3. Garnier Moisture Match
O tomto krému jsem se zmiňovala již v článku o oblíbených krémech. Krásně hydratuje, je lehoučký a ta vůně? Nejkrásnější vůně krému, jakou jsem kdy cítila! Vážně :)
 
Recenze ZDE.
 
 
4. Nivea - Stres Protect
Tady budu asi hodně rychle hotová. Nefunguje, smrdí, letěl do koše! :)
 
 
_______________________________
 
 
Tak i dnes mě zajímá, zda jste nějaké z mých vypotřebovaných výrobků někdy vyzkoušeli, nebo vás něco zaujalo? Povězte mi to! A zítra nebo pozítří si dáme poslední článek z této série :)) Jo a nezapomeňte soutěžit! Ještě chvilinku se můžete přihlašovat :) Krásný pátek,
 
                                                                                                                Vaše Aneta ♥
 
 
 

7 komentářů:

  1. Laky na vlasy Taft používám hrozně často, ani nevím kolik jsem jich už spotřebovala, ale jsou to kvanta :D ... Micelárku jsem si strašně moc oblíbila a po Balea kondicionérech se mi vlasy zrovna dobře nerozčesávají :/ ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A který z těch Taftů byl pro tebe ten nej nej nej? :)
      Já teď používám micelárku od Lirene ( + prostřídávám s Biodermou) a prostě nevidím moc rozdíl :)
      A Balea kondicionér jsem snad nikdy neměla. Jen šampony :D A ty mi vyhovovaly :)

      Vymazat
  2. Lak od Taftu mám červenej a není to teda žádnej zázrak :). Od Balei to mango jsem měla kondicionér a ten teda taky nic moc. A deodorant od Garnieru je super :)
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Micelárka od Lóreal mi vůbec nesedla. Byla nepříjemně parfemovaná a vysušovala.

    OdpovědětVymazat
  4. Micelárku od Loreal teď právě používám a divně smrdí. Krém od garnier mám v oranžové verzi a je super. Skvěle voní a je lehoučký, ideální na léto.

    OdpovědětVymazat
  5. Balea šampony jsem dlouho používala, ale začaly mi dělat neplechu :( Garnier tělové mléko jsem už měla asi 2x a byla jsem s ním spokojená :) Micelárka od L'oréalu nebyla špatná, ale Garnier se mi zdá mnohem lepší a přitom je složení totožné :)

    OdpovědětVymazat
  6. batiste je nejlepší značka suchých šamponů, jakou jsem kdy zkoušela, miluju je :) a co se týče micelárek, tak jsem si taky myslela, že neumí odlíčit, dokud jsem nepodlehla biodermě :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥