Spotřebováno I. - řasenky!

V poslední době jsem nashromáždila dost věcí z kategorie "spotřebováno". Jelikož už to dále ve svém pokoji skladovat nechci, přišel ten pravý čas na to si udělat shrnutí, takovou malou recenzi a výrobků se jednou pro vždy zbavit :) Článek by byl však mooooc dlouhý, takže si to rozdělíme pěkně do více článků. Dneškem tedy započínáme mini seriál na téma spotřebovaných produktů a jako první jsou na řadě řasenky. Jelikož jsou řasenky spotřebované, tak bohužel nemám ke všem fotky, jak vypadají v akci přímo na řasách. Jen u některých z nich, na které jsem psala již i recenzi. Tyto vybrané řasenky tedy budou mít i doprovodnou fotku přímo na mě. Jdeme na to :)

  
 


1. Too Faced - LashGasm
Too Faced je moje láska. Miluju jejich výrobky a u téhle řasenky to není jinak. I když je plastový kartáček dost úzký a štětinky jsou hodně krátké a takové pichlavé (pozor na to), tak se mi s ní líčilo nejlépe z těch, co vám dneska ukážu. Barva byla intenzivní, černá a výdrž měla bravurní. Neopadávala pod oči, nedrolila se a výsledek byl vždy dokonalý.

Je to neuvěřitelné, ale tahle řasenka se mnou vydržela 2 roky! Z hygienického hlediska nic moc :D Ale na druhou stranu investice se opravdu vyplatila a tahle řasenka ze sebe vydala absolutní maximum. Obsahuje vitaminy A a E, jojobový olej a panthenol.

Recenzi si můžete přečíst ZDE.

 


2. Dermacol - Black sensation
Zebří řasenka Black sensation je jedna z těch, kterou jsem si zakoupila vícekrát po sobě. Sice mám mnohem raději objemové řasenky, kdežto tato je prodlužující, ale i tak ji mám moc ráda. Dobře drží, je hezky černá, ale objem mi nevytvoří. Ona to vlastně nemá ani v popisu práce, ale i tak... :D

Dále miluju její obal. Mezi mou sbírkou řasenek se prostě neztratí a hezky vyniká. To je ale trošku vedlejší, že? ;)

Podle mě je to takový drogerkový průměr, ale být vámi, dám jí šanci :)

Recenze ZDE.

 



3. Maybelline - Colossal volum'
Tohle je klasika všech klasik. Schválně, kdo z vás ji nikdy neměl? :) Podle mě vás moc nebude. Řasenka, co vyhovuje snad všem holkám, co znám. Neříkám, že je to nejlepší řasenka na světě, ale je opravdu hodně slušná. Řasy uměla vytvořit opravdu moc pěkné.

Po více vrstvách začne trochu slepovat, tak pozor na to. Nikdo nechce mít místo vějířů pavoučí nožičky... :D

Divím se, že jsem na ní nikdy nedělala recenzi. Ale myslím, že není třeba dále tuto řasenku rozvádět :)

 


4. Maybelline - Colossal Smoky eyes
Díky bohu mám celkem pěkné řasy, takže mi sedne téměř každá řasenka. Tohle byla ale hrůza všech hrůz... :D Nejen že mi příšerně smrdí, navíc jen tak do šeda zabarví řasy a neskutečně slepuje. Proto k ní ani nemám fotku na svých řasách. Od klasické verze se bude lišit složením, protože kartáček mi přijde totožný.

Vůbec mi nevyhovovala a já ji za sebe nedoporučuji. Dávám palec dolů. Samozřejmě ale fakt, že nevyhovuje mně, neznamená, že nebude vyhovovat vám :)

Recenze ZDE.



5. Maybelline . The rocket volum'
Jeden z úžasných produktů z dílny Maybelline. Když přišla na náš trh, byl kolem ní velký BOOM. Vůbec se nedivím. Udělá úžasné řasy, krásně je natočí, prodlouží, udělá i jemný objem a drží mi po většinu dne. Barva je sytě černá a nanáší se rovnoměrně, za pomoci silného plastového kartáčku. Je zajímavá tím, že konec kartáčku jaksi chybí - je zploštělý. Mně osobně to vyhovuje velmi, jelikož mám občas problém s tím, že si špičkou řasenky nanesu barvu i ke vnitřnímu koutku, na kořen nosu... :D
 
Jediné negativum je, že jde špatně odlíčit. I při použití dvoufázového odličovače mám prostě problém. Řasy jsou jak pogumované. Nejlépe ji odlíčím za pomoci obyčejné teplé vody, kdy se jakoby rozpustí. Pak vypadáte jako panda, ale z kůže už jde odličovačem normálně setřít. I tak mám ale občas ráno ještě malý nános řasenky na řasách. Posuďte sami, do jaké míry vás řasenka po této informaci ještě láká :D Ale ne, určitě stojí za to ji vyzkoušet :)

 




Nyní tu mám dvě miniaturky, které jsem dostala k nějakým nákupům ve dnech Marianne. Určitě i na ty se podíváme blíže.


Clinique - High impact optimal mascara + Collistar - Mascara Infinito
Bohužel ani k jedné nemám fotodokumentaci, jak vypadají na řasách. Nemusím ani psát review na každou zvlášť, protože nesou mnoho společných rysů. Samozřejmě se liší ve značce, ale také ve formě kartáčku. Clinique je klasika se štětinkami a Collistar se pyšní plastovým kartáčkem s ostrým hřebínkem.
 
Co mají však společné je to, že vytváří neodolatelně krásné řasy! Moc mě mrzí, že jsem si to nevyfotila... Musím říct, že příště, až se zase rozhodnu pro některou dražší řasenku, bude to jedna z těchto dvou. A pak ji v akci určitě uvidíte.
 
Kdybych si měla vybrat jen jednu, byla by to asi ta od Clinique. Řasy natočily a prodloužily obě. ale ta od C. udělala přeci jen pěknější objem. Jen ta cena - 600kč se mi zdá vysoká. Ještě pouvažuji :)


Poslední řasenkou je tato od Catrice, na kterou jsme byla hodně zvědavá. Jaké však bylo mé zklamání, když jsem ji doma otevřela a vysypalo se na mě pouze pár seschlých hrudkovitých drobečků? Prostě nepochopím, že někdo musí v krámě řasenky otevírat a na kartáček se dívat -_- Jestli vás to uvidím někdy dělat, tak si mě nepřejte! :D



_______________________________
 

No a to by bylo z dnešní série všechno a mě samozřejmě zajímá, jaká je vaše oblíbená řasenka? A taky by mě zajímalo, kolik načatých řasenek doma právě teď máte? Přijdu si trošku jako blázen, protože i když všechny tyto jsem vyhodila, stále mi jich dost zbývá... :D

Mějte krásný den,

                                                                                                                 Vaše Aneta ♥




21 komentářů:

  1. Zatím asi nejlepší byla L'oréal Miss manga, ta mi udělala tak neskutečně výrazné řasy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? Že bych ji přeci jen zkusila? :D Já zatím právě četla ne moc nadšené recenze.

      Vymazat
    2. ani ja,a videla som ako sa jedno dievca s nou lici a fakt jejto zlepilo riasy ako v reklame :D :D kazdopadne mne colossalka klasicka vyhovovala aj rocketka,asi znovu po nich siahnem :)

      Vymazat
    3. Mmmm, tak to bych na svých řasách nerada viděla :) Jj, Rocketka je vážně super :) Až na ten večerní odličovací teror :)))

      Vymazat
    4. Néé Mis manga ne, nevyhazujte za ni peníze, je hrozná, slepuje jak blázen :(. Jak má ten ohýbací kloub tak ty řasy ani pořádně nepročeše protože se hrozně ohýbá.

      Vymazat
    5. Ok, ok, už mě ten nápad zase přešel :D

      Vymazat
  2. Nejraději mám Wonderlash od Oriflame : http://www.slecnajahodova.blogspot.cz/2012/06/souboj-wonderlash.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je fakt, že bych někdy mohla zkusit nějakou od Oriflame nebo od Avonu. Nějak jsem jim ještě nedala šanci. Vypadá docela dobře :) Díky za tip :)

      Vymazat
  3. Já mám právě spíše nedostatek řasenek, vždy mám jenom jednu použitelnou, počkám než dobarví a pak kupuji další :D Rozhodně ale vždy sáhnu po Maybelline. Nejdříve jsem měla One by One, pak Rocket volume a teď dvakrát po sobě One by One satin black. Strašně moc mi vyhovuje, hlavně se mizdá že dělá fakt mega dlouhé řasy. Ale je pravda, že už si ani nepamatuji jaká byla Rocket volum. Asi si ji zase pořídím :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tu satin black jsem ještě neměla. Mrknu se v krámě, jak vypadá. Jinak musim říct, že tě skoro až obdivuji! Jednu řasenku? To bych nezvládla! :))

      Vymazat
  4. Já už několik let nesahám po řasenkách jinak, než k Maybelline, nejoblíbenější je samozřejmě Colossalka, ale vím, že i s jinou od Maybelline neudělám chybu. :)

    MyFitBook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to určitě neuděláš, jsou vážně dobré. Jooooo, kdo umí, ten umí :)

      Vymazat
  5. Mně Smoky eyes teda voní, ale jinak mi též přijde k ničemu :-D Nic nedělá.

    OdpovědětVymazat
  6. zkoušela jsem rocket volume, ale bohužel mi vůbec nevyhovovala:/
    Eva Hearts Life

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji za tip, určitě nějakou vyzkouším!:-)

    OdpovědětVymazat
  8. Asi budu fakt v menšině, nikdy jsem neměla dokonce žádnou řasenku od Maybelline :-D Dlouhodobě mi vyhovují řasenky od Astoru, ještě s žádnou jsem nesáhla vedle, a to jsem jich už vyzkoušela celkem dost.

    OdpovědětVymazat
  9. já už mám asi 10. collosal volume za posledních x let, vyhovuje mi nejvíc :) pak ještě byla fajn ta černobílá se dvěma konci od lorealu.

    OdpovědětVymazat
  10. Jé, to jsem ráda, že jsi to vždycky ukázala i na oku tu řasenku :). No jinak já mám teďka rozdělaný 2. Ještě jsem žádnou z Tvých uvedených nezkoušela. Zatím asi nejvíc mi vyhovovali řasenky BigShock z Avonu :)
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. Maybelline řasenky u mě rozhodně vedou. Ještě nikdy jsem neměla žádnou, co by mě zklamala:)
    http://chickflickcherry.blogspot.cz/2014/07/kosmeticke-nakupy-novinky-cervenec-2014.html

    OdpovědětVymazat
  12. Mně sedla Gabriela diamante, tu už mám asi třetí a budu kupovat i dále. Rocketka je super, když se líčím na večer a víčka už nejsou tak opuchlá jako ráno v půl 6, kdy vstávám do práce. Její kartáček je na moje krátké řasy až moc obří. Na spodní řasy zase jedině 1000 calorie voděodolnou.
    Těším se na další díly "spotřebováno". Pěkné léto!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥