Recenze výrobků Ziaja + GIVEAWAY!

Přijde mi, že po prvotním "haló" kolem kosmetiky Ziaja, to v poslední době hodně utichlo a já nikde neviděla žádné recenze o této kosmetické značce. Když mi tedy byla nabídnuta spolupráce, souhlasila jsem. Testovala jsem pro vás 3 výrobky, které jsem si mohla sama vybrat. Jelikož jsem chtěla obsáhnout co největší škálu použití produktů, rozhodla jsem se pro výrobek na tělo, do sprchy a na vlasy. Tak jdeme na to :)




1. Pomerančové tělové máslo
Toto máslo má dodat potřebnou vrstvu lipidů, která pokožku chrání a dodává jí pružnost,. Obsahuje olivový olej, pomerančové máslo, OMEGA 3 a 6 a vitamín E.

Konzistence je hodně, hodně, hodně hutná! To je přesně něco pro mě. Zároveň však máslo na pokožce hezky taje a neuvěřitelně lehce se roztírá. Není vůbec těžké. Vstřebávání sice trvá déle, než bych chtěla, ale to mi před spaním nevadí. Podle návodu, byste měli máslo aplikovat ve větší vrstvě a nechat vsáknout. Ale to jsem nezkoušela. Nějak se mi zdá, že bych pak čekala 2 hodiny :) Stačilo mi množství "tak akorát" a i tak jsem chvíli musela čekat. 

Vůně je úžasná! I když nemám ráda vůni citrusů v přípravcích na tělo, tuhle  sladkou pomerančovou vůni jsem si naprosto zamilovala. Necítím v ní nic chemického. voní jako pomerančový sorbet s trochou cukru :)
co se týče hydratace, zde jsem spokojená. ráno je pokožka hebká a opravdu jakoby pružnější. Zní to asi divně, ale pokožka je i barevně sjednocená (ano, mám flekaté nohy :D). 

Tedy kromě toho delšího vsakování do kůže, jsem s ním naprosto spokojená a s klidem ho mohu doporučit :) 


2. Sprchový peeling s mořskými řasami - Sopot spa
Další výrobek je tělový peeling, určený k obroušení  zrohovatělé kůže, masáži pokožky a stimulaci krevního oběhu. Obsahuje sopocké vřídlo, výtažek z mořské řasy Laminaria digitata a řasy Enteromorpha compressa a hydro retinol.

Musím říct, že mikrogranulky nejsou úplně tak mikro, jak by si někdo mohl myslet. Jsou celkem velké a ostré. Mně je to ale vážně příjemné. Zbytky staré kůže skvěle odstraní a navíc masírovat si s tímhle peelingem tělo, je pro mě vážně slast :) Mám hrubé peelingy (na tělo, ne na obličej) mnohem raději. Výsledek je pak opravdu znát. Pokožka je hladká a připravená pojmout hydrataci v podobě krému, či másla. Nevím, k čemu vůni přirovnat, ale kdybych šla někam do lázní, tak bych chtěla, aby to tam vonělo přesně takhle! Jemná relaxační vůně, která evokuje klid a moře.

Pro ty, co se také vyžíváte v hrubých peelinzích, je tento to pravé ořechové. Pro větší citlivky, bych volila peeling jiný.



Ukázka konzistence


3. Výživa na vlasy - intenzivní vyhlazení

Po tomto spreji jsem sáhla proto, že by měl vlasy vyhladit, zabránit vysušování, dodat lesk a hydrataci. Obsahuje hedvábné proteiny. Kůra je bezoplachová. stačí na vlasy po umytí a vysušení ručníkem nastříkat a dále postupovat ve stylingu, jako obvykle.

Tento sprej mi doporučila přímo paní v obchůdku. Prý jestli si hodně žehlím vlasy, je pro mě tento sprej jako stvořený. Dala jsem tedy na její radu a sprej si vzala. Přiznám se, že na mě sprej působí možná až moc :D Vlasy mám pak opravdu hladké, klouzavé a až moc jemné. Což není u mých vlasů tolik žádoucí. Jsou jemné samy od sebe a více než jemnost potřebují objem. Proto bych sprej doporučila spíše na hrubší suché vlasy, které potřebují hodně hydratace a vlasové vlákno vyhladit a zjemnit. Já mám na hlavě tři chlupy a s tímto sprejem si připadám, že tam mám chlup jen jeden :D Ale ano, funguje tak jak má, jen není vhodný pro můj typ vlasů. 





A nakonec překvapení pro vás - GIVEAWAY. I vy, moje čtenářky (a nějaký ten čtenář :D), můžete vyhrát 3 produkty, dle vlastního výběru! Co pro to udělat? Stačí napsat komentář pod tento článek a do něj vepsat, které 3 produkty od Ziaja byste si v případě výhry vybrali. Dále také být stálým čtenářem mého blogu a články odebírat + dát like na FB stránkách Ziaja ZDE! Soutěž bude trvat do 19.7. a výherce bude náhodně vylosován. Přeji hodně štěstí :)

Co si o značce Ziaja myslíte? Jaké s ni máte zkušenosti? A co byste rádi vyzkoušeli? Nezapomeňte si zasoutěžit :) Krásný den,

                                                                                                                         Vaše Aneta ♥




49 komentářů:

  1. Já mám Ziaju moc ráda, mám zkušenost s jejich sprcháči, tělovými másly..Odličovač mi nevyhovoval...;)

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé a tak zároveň si tedy i zasoutěžím, třeba budu mít štěstí:) Kdybych si mohla vybrat, tak by to bylo pleťové mléko s aloe vera ( páč já Věru ráda ), pak kokosový balzám na rty a do třetice micelárku s mořskou řasou:)

    OdpovědětVymazat
  3. Kdybych měla sáhnout po něčem osvědčeném, vybrala bych si intimní mýdlo, ale ve výhře bych spíš experimentovala s něčím novým, takže bych si vybrala tělové máslo, šampon a balzám na rty.

    OdpovědětVymazat
  4. Od Ziaja nemám nič ale rada by som skúsila :)
    Ziaja med - matující krém na obličej SPF 50+
    Ziaja - výživa na vlasy ve spreji intenzivní každodenní péče
    Ziaja - arganový olej krém na ruce
    nikky33@centrum.sk

    OdpovědětVymazat
  5. mně hrozně voní řada s mořskými řasami :)

    OdpovědětVymazat
  6. Už dlouho chci od Ziaji něco vyzkoušet :)
    Moc ráda bych vyzkoušela pleťové tonikum z řady Aloe Vera a stejně jako ty sprchový peeling Sopot Spa a výživu na vlasy pro intenzivní vyhlazení :)
    digi.grzybkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Vše splňuji :)
    kajush.01@centrum.cz
    ziaja - kakaové máslo tělový sprej
    Ziaja - kakaové máslo vyhlazující výživa na vlasy
    Ziaja - kakaové máslo maska na vlasy vyhlazující

    OdpovědětVymazat
  8. Zatím jsem od Ziaji měla jen pár vzorků s krémy a byly dobré. Škoda, že už se nedá Ziaja sehnat v Rossmannech jako dřív, určitě bych si něco koupila.
    Podmínky giveaway splňuji, můj mail je USedmikrasky@seznam.cz.
    V případě výhry bych si vybrala:

    - manuka normalizační denní krém
    - pomerančové máslo tělové mléko
    - avokádový olej tělové máslo

    OdpovědětVymazat
  9. ja bych rada vyzkousela krem na ruce s olejem z pecek hroznoveho vina,ocni krem s kozim mlekem a ty jsie nalalala na ten peeling :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Ziaju mám hrozně ráda a láká mě snad všechno, vybrala bych si asi:
    denní a noční krém arganový olej
    kakaové tělové máslo
    kokosový balzám na rty

    OdpovědětVymazat
  11. Sleduji pravidelně :)
    Hodně mě Tvá recenze zaujala a moc ráda bych vyzkoušela ten vlasový sprej,micelární vodu a dvoufázový odličovač :)
    RomanaLanska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Parádní výběr! :) Ráda bych vyzkoušela a moc by mě potěšily tyto produkty:
    Ziaja - šampon na vlasy intenzivní barva
    Ziaja - kakaové máslo tělový sprej
    Ziaja - masážní olej anticelulitidový
    Sleduji GFC, FB i YT - Ivana Mikuličková (hezkakytka). hezkakytka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Mě teď zaujala ta nová řada Manuka, tak třeba vyzkoušet z této řady čistící gel, z osvědčených výrobku mám ráda pleťový tonik Okurka, z toho co mě už dlouho láka, by to bylo tělové máslo Kakaové máslo :)

    OdpovědětVymazat
  14. Od Ziaja som v poslednom čase vyskúšala nový antiperspirant, krém na chodidlá, olivové telové mlieko a bola som veľmi spokojná.
    Sledujem ťa ako miskasiska p
    Rada by som vyskúšala :
    - uhorkový krém pre mastnú pleť
    - sprchový gel s výtažkom z brusinek a jahod
    - dvojfázový odličovač
    miskasiska25@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  15. Tak sleduji dlouho, podmínky splněny :D
    A teď velké přiznání připadám si asi už jediná na blogerka co tuhle kosmetiku ještě nevyzkoušela, nějak mě nechvala chladnout,ale čím dál tím víc o ní čtu takže bych ráda vyzkoušela, když většina tak chválí a navíc kolem jejich obchodu chodím denně a nikdy jsem nezašla...takže si budu držět pěsti a uvidíme jestli se ke mě výrobky dostanou takto :D
    A co bych si tedy vybrala ?
    1- sprchový peeling s mořskou řasou
    2- Mořský zpevňující krém
    3- Slim tělové mléko

    OdpovědětVymazat
  16. Ahoj, já bych si vybrala kokosový balzám na rty, enzymatický peeling a oční krém s mořskou řasou:)
    sabera@hotmail.cz
    Osobně jsem také od této značky ještě nic nezkusila.

    OdpovědětVymazat
  17. Moc pěkná soutěž :) Rozhodně bych si vybrala:
    přírodní oliva - regenerační šampon na vlasy s přírodní olivou
    přírodní oliva - výživa na vlasy regenerační
    kakaové máslo tělový spray
    Od této značky jsem nic nezkusila, vše mě zaujalo ale nakonec jsem si vybrala :)

    GFC: ilonastrejcova

    ilonkastrejcova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Já bych moc ráda vyzkoušela tu výživu na vlasy...vypadá fakt skvěle a to co zrovna hledám :)
    Jinak už jsem od teto značky vyzkoušela, ale moc toho nebylo. Doma zrovna mám Olivový krém a ten je super. Sice je dost mastný takže ho nepoužívám pořád, ale je moc fajn a vůně nádhernááá :)
    barabasovajana@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  19. Ziaju jsem zatím ještě nezkoušela, ale pokud by se na mě usmálo štěstí, ráda bych zkusila tyto produkty:
    -Ziaja - kozí mléko mléko s tonikem 2 v 1
    - Ziaja - hydratační pleťový krém bílý čaj
    - Ziaja - manuka čistící peelingová pasta
    sleduji jako Alice in Wonderland CZ
    aliceinwonderlandcz@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. rozhodně bych si vybrala:
    Koupelový gel pro děti s vůní žvýkačky - jo, už si na něj myslím pěkně dlouho :D
    Sprchový peeling s mikrogranulemi Pomerančové máslo - protože chci hrozně vyzkoušet něco z pomerančové řady a peeling zní dobře :D
    Balzám na rty Kokos - na to mám chuť :D
    barka.v@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  21. Jééé, od Ziaji bych si toho vybrala spoustu. Určitě peeling z kakaové řady, oční krém a do třetice nejspíš enzymatický peeling. :-)
    alltinygems@email.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Ziaju mám velmi ráda. Teď mě nejvíce zaujala nová řada na problematickou pleť a ráda bych ji vyzkoušela. :)
    Manuka adstringentní tonikum
    Manuka čistící gel
    Manuka čistící peelingová maska

    Luciie.tuckova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  23. Z článku mě velmi zaujalo tělové máslo, ale jako výhru bych zvolila manuka čistící gel, manuka peelingová pasta a mořské řasy enzymatický peeling :-)
    bedazzledmunkey@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. GFC: Terka Černá
    E-mail: Te-ri-nka@seznam.cz
    Vybrala bych si balzám na rty - kokos, šampon s výtažkem z levandule a micelární voda - růžové máslo nebo přírodní oliva :).
    Od Ziaji jsem měla zatím jen kakaové máslo a bylo fajn :)

    OdpovědětVymazat
  25. GFC: Petra Hozová
    Od Ziaji několik věcí mám a nic mě nezklamalo :)
    Vybrala bych si:
    koupelový gel s vůní žvýkačky
    mořské řasy - sprchový peeling
    manuka čistící peelingová pasta

    PetraJ.Hozova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. Nedávno jsem psala také recenzi na produkty Ziaja. http://mojekosmetika.blogspot.cz/2014/07/jak-dopadlo-prvni-setkani-se-ziajou.html

    S výrobky jsem byla spokojená a proto určitě v budoucnu ráda vyzkouším nějaké další.
    Kdybych měla teď možnost si vybrat, tak zvolím:
    manuka čistící gel
    manuka noční krém
    stejně jako ty pomerančové tělové máslo

    OdpovědětVymazat
  27. Se značkou Ziaja mám bohužel malé zkušenosti, protože je celkem špatně dostupná. Určitě bych ale ráda vyzkoušela:
    - Ziaja - kakaové máslo - tělové máslo
    - Ziaja - kozí mléko - tělové mléko
    - Ziaja - aloe tonik

    GFC: Elysia
    elie.krios@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  28. Od Ziaji mě už dlouho láká něco z řady s kozím mlékem, nejspíš bych si vybrala oční krém. Moc spokojená jsem vždy byla i s pleťovou kosmetikou, takže bych ráda vyzkoušela taky nové adstringentní tonikum. No a na závěr, protože jsem klasická sušenka :D bych sáhla po kakaovém tělovém másle :)
    lucyneckaaa@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Od kosmetiky Ziaja mám doma dva výrobky, poté, co jsem ji dlouho nikde nemohla sehnat, jsem ji objevila v jedné malé zapadlé drogerii a sáhla jsem po kakaovém máslu a peelingu, o kterém píšeš, a jsem moc spokojená! Kdybych si mohla vybrat tři výrobky, brala bych pomerančový balzám na rty, oční krém s mořskými řasami, protože peeling z této řady je výborný a antiperspirant, protože v téhle oblasti zkouším pořád něco nového a přijde mi, že nic nefunguje :-D

    OdpovědětVymazat
  30. no ja teraz pozerám na ich ponuku a vobec neviem :D
    ale už viem :D ten očný krém , tonikum nechtíkové a micro peeling ružové máslo :D od ziaji som nikdy nic neskusala lebo nejako si neviem najst cestu k tomu
    a dakujeme za sutaz :) snad sa postasti

    OdpovědětVymazat
  31. Vybrala bych si: - Výživa na vlasy - intenzivní vyhlazení
    -Tělové máslo pomeranč
    -Kozí mléko oční krém pro suchou pleť

    OdpovědětVymazat
  32. odebírám tě:-)
    dendvo@seznam.cz
    jinak byhc určitě ráda zkusila ten sprej o kterém píšeš:
    1,Výživa na vlasy - intenzivní vyhlazení
    2,Ziaja - šampon na vlasy
    3, Ziaja - mořská řasy sprchový peeling 200ml intenzivní vyhlazení

    OdpovědětVymazat
  33. Vybrala bych si enzymatický peeling s mořskými řasami, čistící gel přírodní oliva a tonik pro mastnou pleť.
    monika.chrastilova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Od Ziaji som mala krem na nohy a cca 6 kremov na ruky :) Velmi sa mi paci vona kokosovej rady.
    Rada by som vyskusala hlavne telove masla: kokosove, pomarancove, arganovy olej, prip. telovy peeling a dalsi krem na nohy. Telovych kremov a mliek mame doma obrovsku spotrebu, takze by som sa im potesila :)

    OdpovědětVymazat
  35. Jé Ziaja, po té bych chňapla hned a využiji tvoji GA :)
    Vybrala bych si:
    1. ziaja sun olej na opalování ve spreji SPF 6
    2. kakaové máslo tělový spray
    3. depilační krém sensim
    len.horakova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  36. Vybrala bych si:
    1) Kozí mléko oční krém pro suchou pleť
    2) Kakaové máslo - tělové máslo
    3)Pomerančové tělové máslo

    Miluju kozi řadu :-)
    kat.hejtmankova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  37. Vybrala bych si tělové máslo s kakaem, matující krém na obličej SPF 50+
    a výživu na vlasy ve spreji intenzivní každodenní péči.
    michaela.cahlova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  38. Ahoj,
    podmínky splnuji :)
    Mail: Jityblog@gmail.com
    A vybrala bych si toto:
    http://ruzova10.cz/product_info.php?cPath=165_469&products_id=2434
    http://ruzova10.cz/product_info.php?cPath=165_479&products_id=2513
    http://ruzova10.cz/product_info.php?cPath=165_456&products_id=2459

    OdpovědětVymazat
  39. Vybrala bych si:
    masážní olej anticelulitidový, intimní hygiena bylinná heřmánek a samoopalovací krém
    Od Ziaji jsem zatím vyzkoušela okurkový pleťový krém, ale už to je několik let :-)
    makahi@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. ráda bych zkusila balzám na rty, tělové máslo a pletový krém, vše z kakaové řady :)
    greenballx@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  42. Sleduji :)
    Ziaja je opravdu super pečující kosmetika, mám ji moc ráda.
    kakaové máslo tělový balzám
    kakaové máslo sprchový peeling
    kakaové máslo maska na vlasy vyhlazující
    Ta kakaová řada mě moc láká, třeba se na mě jednou usměje štěstí :).

    OdpovědětVymazat
  43. Ziajku doma milujeme všichni:) hlavně výrobky Kozího mléka, to máme doma celou řadu:)
    a také řadu mořské řasy, kokos... a takhle bych mohla pokračovat dále:))) ale ještě jsme nevyzkoušeli nové výrobky na celulitidu a zpevnění, tak určit toto... dále nějaký peeling, asi zase kakao nebo mořské řasy, ten jsme ještě neměli, a třeba manuka čistící peelingovou pastu. Děkuji za super soutěž, u Tebe jsem poprvé, u Ziajky už dlouhá léta:) fijalova.kfjetina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  44. Jeste jsem nic nezkousela, ale vybrala bych si Masazni olej v gelu relaxacni na sportovni masaze pritolovi, potom Sampon na vlasy intenzivni kazdodenni pece a potom Mleko prodluzujici efekt opaleni :) petra.krupova@atlas.cz

    OdpovědětVymazat
  45. Tak touhle recenzí jsi mě hezky nalákala, a tak si taky zasoutěžím. Od ziaji mám jen micelárku, ale je skvělá a sedla mi, takže věřím, že mi sednou i další výrobky.
    Sleduji tě přes gfc jako Caroline Red-haired a ziaju mám na fb lajklou pod stejným jménem :).
    Jinak bych si přála vyzkoušet to pomerančové tělové máslo o kterém píšeš, vypadá skvěle, dále ten sprej na vlasy, určitě perfektně vyhladí konečky a nakonec bych ráda vyzkoušela i šampon na vlasy intenzivní každodenní péče.
    Můj email je xlolkax@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  46. vybrala bych ziaja men hydratační krém pro mého drahého, ziaja sun balzám prodlužující efekt opálení, jelikož výrobek po opalování nám pomalu dochází a poslední kozí mléko tělový balzám pro suchou pokožku
    Ziaju mám ráda a vybrala bych si těch výrobků o poznání více ale i za soutž o 3 jsem neskutečně ráda :)
    MikulkovaVendula@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  47. Ahoj
    pěkná giveaway
    vybrala bych si
    1. ten modrý sprchový peeling s mořskými řasami sopot spa
    2.manuka
    čistící peelingová pasta
    3.okurka
    pleťový tonik

    Sleduji přes GFC:Alice Šťastná
    FB:Alča Palča
    moc bych si přála vyhrát, byl by to moc pěkný dáreček na mé narozeniny
    držím si palce

    OdpovědětVymazat
  48. Vybrala bych si enzymatický peeling, po kterém pokukuji už dlouho, regenerační masku na vlasy s olivou a olivovou výživu na vlasy :)

    Ziaju mám ráda, ale moc věcí jsem ještě nezkoušela, protože se mi nechce objednávat z netu a u nás není moc dostupná. Hodně jsem byla spokojená s okurkovým tonikem
    nikolik.v@seznam.cz
    GFC: Niki
    FB: Niki Ve..

    OdpovědětVymazat
  49. ziaja je skvělá značka, několik produktů jsem vyzkoušela a třeba takový krém postrádám, takže ráda zasoutěžím.

    manuka, jemně exfoliační noční krém
    kakaové tělové máslo
    kozí mléko - denní krém


    stringsofmybreath@seznam.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥