Oblíbenci za měsíc červen ( pozdě, ale přece :) )

Je sice už skoro polovina července, ale to nebrání tomu, že vám chci ukázat oblíbence za měsíc červen :) Prostě jsem na to při dnešní deštivé neděli dostala chuť a já věřím, že vy nebudete mít nic proti :) Já sama mám totiž tyhle články moc ráda, ale bohužel jsem moc líná na to, abych je sama psala :D Dnes je ale poněkud zvláštní den, a tak začnu rychle psát, než mě to nadšení přejde :D 



1. L'Occitane - Rozjasňující čistící pěna Slaměnka a sedmikráska
Nerada bych se rozepisovala úplně do podrobna, jelikož recenzi jsem již psala ZDE, ale ta pěna je prostě úžasná! Jemná, nedráždivá, nepne mě po ní obličej a přitom dokonale pleť vyčistí. Není třeba pak ještě používat tunu tamponků, takže za mě palec nahoře. Jen ta cena...

2. Das gesund plus - mořská sůl
Jsem ekzematik a ti nemají život jednoduchý :D :( Ekzém se nedá úplně vyléčit, jen na čas zlepšit jeho stav. Ale stále v kůži někde číhá a jakmile se trošku nervově zhroutíte, nebo začne kvést něco dráždivého - tradá na povrch. V boji s ním mi však pomáhá tato sůl z mrtvého moře. Uvnitř krabice je rozdělena do menších pytlíčků. Mně na vanu stačí 1/2 pytlíku. Koupel je krásně relaxační a aspoň trochu nahradí pobyt u moře. Co je ale zvláštní je fakt, že voda je po rozpuštění soli hořká! Vůbec ne slaná. Ano, ochutnala jsem jí :D Přitom ve složení je 100% mořské soli. Netušíte, čím by to mohlo být?

3. Ziaja - Sopot spa peeling
Opět jsem již psala recenzi - ZDE. Takže jen v rychlosti. Peeling je dost hrubý, což já miluji! Nádherně čistě voní. Jeho největší předností je však schpnost vyhladit a vypnout pokožku, což velmi oceňuji. Používám ho tak 1x týdně a bohatě to stačí. Navíc teď v létě nezbytný pomocník, pokud se chystáte aplikovat samoopalovací krém (jako já) :))

4. Vichy - Aqualia Thermal Light
Tento krémík jsem dostala na představení novinek v sídle L'Oréal. Recenzi teprve chystám, ale mohu prozradit, že tenhle lehký krém je naprosto senzační. I když velmi silně voní (takže obsahuje dost parfemačních látek), co může někomu vadit, mně naštěstí pleť nedráždí. Krásně se roztírá, rychle se vsákne a pleť je zklidněná a připravená na večerní regeneraci. To, že obsahuje termální vodu, snad ani nemusím zmiňovat :)



5. Vichy - Idéalia eyes
Opět úlovek z prezentace Vichy, tentokrát krém určený pro oční okolí. Sama od sebe bych si ho nekoupila, jelikož jsem lajdák a do teď jsem si oční okolí nemazala. Teda snažila jsem se, fakt! Ale nikdy mi to nevydrželo. S tímhle mazlíkem je to jiné. Opravdu vidím rozdíl ve dnech, kdy ho použiju a ve dne, kdy zapomenu. Korektor pak tak nějak lépe drží a oční okolí je vyhlazenější a takové prostě celkově hezčí. Určitě mě přesvědčil, že krémy na oční okolí nejsou zbytečné.


6. Garnier - dvoufázový odličovač
Stálice v mém odličovacím rituálu od té doby, co přišel na trh. Doufám, že ho jen tak nestáhnou, protože nevím, co bych si bez něj počala. Výborně odličuje vodě odolné produkty, ale já ho používám, i když používám klasické produkty. Nejen na ty vodě odolné. Zvykla jsme si na něj a odličování s ním pro mě přestalo být takovou strastí. Jde to snadno a rychle. Navíc posiluje růst řas. Recenze ZDE.

7. HM - Body mist
Novinka v mé kosmetické sbírce. Tělový sprej s vůní ambry a vanilky. Teplá sladká vůně, která bude úžasná v zimním období. Jelikož jsem ale velká vanilkomilka (například ZDE), tak si ho neodpustím ani v teplém letním období. Pokud jste stejná vanilková krevní skupina jako já, to musíte mít! Navíc ta kytička! :))



8. Dermacol - linky ve fixu
Tento produkt mohu také hrdě označit jako stálici v mé kosmetické taštičce. Třetí balení je toho důkazem. Vydrží celý den a jsou úžasně pigmentované. Jsou černo černé - a to chceš! Recenze ZDE :)



9. Milani - tvářenka 08 Tea rose
Každodenní tlumeně růžová tvářenka. Tento měsíc opravdu nejpoužívanější a myslím, že ji jen tak za nějakou nevyměním. Mám tvářenek opravdu dost, ale tahle svou výdrží, pigmentací i barevným provedením přebije většinu z nich. Jsem s touhle růžičkovou tvářenkou moc spokojená a stále mě něco nutí, abych objednala další. Zatím odolávám. Ale po minulém videu Petry Lovely hair, kde ukazovala nové odstíny, asi už opravdu neodolám :( Recenze ZDE.



10. Milani - tužka 10 Almond cream
Jedná se o tužku na oči, která vám vydrží až 10 hodin. Za mě mohu odpřísahnout, že je to pravda. A to se možná výrobci ještě podceňují. Já bych jí udělila klidně i 24h :D Navíc je opravdu multifunkční a dá se používat na všechny možné způsoby. Recenze ZDE.



11. Maybelline - Color Tattoo - 65 Pink gold
Nejsem fanoušek CT. Opravdu ne. Jsem z nich na rozpacích, ale tenhle odstín je jediný, který mi nádherně drží a navíc tu barvu totálně zbožňuji! Růžové zlato na očích vypadá moc krásně, lichotí podle mě každému typu pleti. Skvěle funguje i jako báze pod třpytivější neutrálně růžové líčení. I love it!



Máme nějaké oblíbence společné? Jací byly vaši červnoví oblíbenci? Zajímá mě to :)) Krásnou neděli,

                                                                                                                        Vaše Aneta ♥



6 komentářů:

  1. chachaaa, taky jsem dnes pozděl, ale přece publikovala oblíbence :)
    ta tužka Milani mi nějak nedrží, v zimě držela lépe, teď fakt ne :(

    OdpovědětVymazat
  2. Teda :D zaujalo mě toho dost! Ta tvářenka vypadá naprosto kouzelně, peeling jsem obdivovala už včera, linky Dermacol mě taktéž dlouho lákají a odličovač Garnier také potřebuju vyzkoušet, jenže teď toho mám tolik že prostě nesmím :D

    OdpovědětVymazat
  3. po dlouhé době jsem také vytáhla růžové Color Tattoo a teď nenosím nic jiného :))

    OdpovědětVymazat
  4. Růžičkovým tvářenkám od Milani jsem nakonec taky podlehla a objednala rovnou dvě! :D Ale musím říct, že vůbec nelituju. Jsou super!

    OdpovědětVymazat
  5. Poslední 4 produkty mám také dost v oblibě :) A tu mořskou sůl do vany vyzkouším, v poslední době se mi ekzém dost rozjel :(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥