Milani: Shadow Eyez 12 HR Wear - 10 Almond Cream

O kosmetice Milani jsem četla a slyšela již mnohé. Vesměs samé kladné ohlasy. Takže když jsem před nedávnem dělala objednávku, verdikt byl jasný. Musím vyzkoušet něco na rty, tváře a oči! O tvářence jsem již na svém blogu óchala, teď nastal ten pravý čas áchat nad tužkou na oči :)
 
 
 
Po krátkém vybírání jsem přihodila do košíku jumbo tužku Shadow Eyez v odstínu 10 Almond Cream. Asi jako většina, jsem ji chtěla používat na spodní waterline, abych opticky zvětšila a rozzářila oči.  Pokud jsem ji používala tímto způsobem, úplně se mi neosvědčila. Sice drží lépe, než jiné její kolegyně, které jsem kdy vyzkoušela, ale pořád to není ono. ale na waterline nevydrží pořádně asi nic :) Slévala se mi mezi řasy a nevypadalo to pak vůbec pěkně. Koupě však nelituji, jelikož jsem pro ní našla i jiné využití.
 
Další způsob použití je jako stín. Odstín je velmi přirozený a matný, takže vám víčko krásně sjednotí a můžete vyrazit do víru města, nebo na víčka nanést ještě stíny.
 
A to se dostáváme k bodu tři. Tužka je výýýýborná i jako báze pod stíny. Je k tomu skoro jako stvořená. Stíny se na ni opravdu silně přichytí a není problém, aby vám vydržely celý den! Mně tedy aspoň drží. Barva stínů je pak i sytější, no prostě se chová, jako by byla přímo k tomuto účelu vyrobena. Navíc je s ní lepší manipulace. Přeci jen nikam nesaháte prstem a rozetřít ji stačí jen minimálně, po okrajích.
 
Poslední věc, kterou zvládá také bravurně je, že se dá použít i místo korektoru. Díky její ideální barvě je to možné. Skvěle překryje pupínek a během dne se barva nikam nestěhuje.
 
No nezní to dokonale? :) Mám s ní akorát tři drobné problémy. A to, že zasychá velmi velmi rychle, což není vždy žádoucí, jelikož třeba nestačíte barvu pořádně rozetřít. Dále to, že se musí ořezávat, protože se nedá vysunout. A poslední věc je, že barva při zasychání drobně oxiduje a ztmavne, což vidíte na obrázku srdíčka. Nejdříve jsem nakreslila obrys a nechala zaschnout. Poté jsem ho vybarvila. Rozdíl mezi barvami je viditelný.
 
 
 
Ale jak říkám, není to pro mě sebemenší problém a za tu multifunkčnost jí to ráda odpustím :) Navíc je voděodolná, což mohu ze své vlastní zkušenosti potvrdit. Nesmyje ji ani teplá voda s mýdlem + pořádným drhnutím kůže! Nádhera.
 
Stála mě 139Kč
 
Jak se vám líbí? V dostání je i v dalších odstínech. Krásný den,
 
                                                                                                                  Vaše Aneta ♥
 
 
 

6 komentářů:

  1. Super recenze Anetko! <3 Zdraví Zuzka z recepce :D

    OdpovědětVymazat
  2. Super recenzia.. Mne sa veľmi ľúbi odtieň! Škoda že oxiduje :((

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Je škoda že trochu ztmavne. Ale i tak je odstín pro mě pořád dobrý :)

      Vymazat
  3. Mám jí též, dokonce dvakrát :-D jednu jsem si sama objednala a druhou dostala. jsem moc spokojená a používám jí pod obočí nebo do vnitřního koutku. Zmínila jsem jí jen tak rychle v souhrnném článku o stínech, ale nevím,jestli bych o ní přeci jen ještě neměla napsat....? Jo a neoxiduje mi, zůstane mi pěkně světlá.

    OdpovědětVymazat
  4. Parádní tužky, mám dva odstíny a jsem s nimi maximálně spokojená. Hezky pigmentované, voděodolné a drží celý den kde mají. Svůj bílý odstín taky používám jako bázi. Rozhodně si musím pořídit další odstíny.

    Radu - Giveaway o Benefit Sugarlicious

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥