Memebox 12. - Korejská krabička krásy opět na mém blogu! (první dojmy, hromadná objednávka)

Juchůůůůů, po několika měsících mi dorazil domů další Memebox z Koreje! A opět bylo na co se těšit! Pokud jste můj minulý článek o Memeboxu prošvihli, napravte to ZDE! V článku naleznete základní informace, které nechci již opakovat i nyní. Tak se mu jdeme mrknout na zoubek :)

Jako u mého prvního vydání, je obsah zabalen do krásné růžové krabice s logem Memeboxu. Po otevření mě opět čekalo milé překvapení, v podobě narvané krabky k prasknutí! :)



 
 
 
Pokud jste se již pokochali fotkami, přejdeme k popisu jednotlivých výrobků. Popisovat je budu zleva doprava, podle toho, jak jsou seřazeny na fotce.
 
 
 
1. Inter-cos - Smooth sensitive Removal Cream (plné balení, 43USD)
V přiloženém letáčku se píše, že se jedná o krém k odstranění chloupků i na těch nejcitlivějších partiích :D Stačí si ho namazat na nohy (třeba) a počkat 15-20min. Špachtlí, která je součástí balení pak chloupky z kůže odstraníte. Pro dlouhodobý efekt je třeba krém použít více než 2x za sebou.
No přiznám se, že čekat 15-20min s nakrémovanýma nohama se mi moc nechce. Žiletkou je to přeci jen rychlejší. Ale určitě ho vyzkouším. Nikdy jsem nic podobného doma neměla.
 
2. Palan - Crysence Organic Essence (plné balení, 72USD)
Sérum na vlasy, které vychvalují přední experti vlasového designu. Údajně je velmi známé. Používá se na vysušené, poničené vlasy. Nesmývá se. Je vyrobeno z bylinných výtažků a má extrémně jemné a hydratační schopnosti.
Klasicky se nanáši do ručníkem vysušených vlasů a pak si již počínáte, jako obvykle. Já ho zatím vyzkoušela jednou a jsem dost nadšená. Těším se na další aplikaci :)
 
3. Ryo - Anti-Hair Loss Treatment (vzorek 50ml, plné balení 200ml 12USD)
Vyživující a zklidňující krém na pokožku hlavy, který zabraňuje také padání vlasů a posiluje vlasové kořínky. Obsahuje výtažky z "biota" semen (netuším, co to je), ze slzovky obecné, zeleného čaje a výtažky ze zlata :) Má příjemně chladit, což by mohlo být super na léto. Ale... musí se také nechat působit 2-3min a pak opláchnout, což nikdo nemá rád! :D
 
4.Plagentra - White Mark Cream (vzorek 15g, plné balení 100g 38USD)
Prý pokud jste někdy byly vystresované ze strií na bříšku nebo stehnech, zachrání vám tento krém život... Ehm :D Aplikovat se má 2-3x denně. To se mi asi nepodaří, díky mé lenosti, nedostatku času, ale i proto, že krému je celkem málo :) Tento krém spolu s pleťovou vodou a masážním gelem tvoří ucelenou řadu v boji proti striím. Ostatní dva zmíněné produkty jsou přiloženy v pytlíčkových vzorečcích. Od tohoto produktu nic neočekávám.
 
5. L.vida - Nail Polish (plné balení 7USD)
Lak na nehty, který je v Asii opět prý velmi populární. Odstíny jsou podle nejnovějších trendů, barva je sytá, dlouhotrvající a vyrovnají se high-end lakům. Na výběr bylo 10 odstínů. Na každém laku L.vida najdete rozkošnou kytičku :3 Momentálně ho testuji.
 
 
 
6. Banilo co. - Claypatra Mineral Salt Clay Pack (vzorek 12g, plné balení 100g 21USD)
Všimli jste si toho vtipného názvu? :D Jinak jedná se o jílovou masku s obsahem minerálů z mrtvého moře (32%). efektivně čistí všechny nečistoty usazené v pórech a zároveň pleť hydratuje a zklidňuje. Na tuto masku jsem extrémně zvědavá a moc se těším na výsledek (pokud se nějaký dostaví). Ale svým složením je mi velmi sympatická.
 
 
_________________
 

 
To by bylo o dnešním 12. vydání Memeboxu vše. Vy mi napiště, zda se vám zase tento box líbil, jako ten první a zda byste chtěli také objednat svou krabičku krásy z Koreje.
 
Pokud byste chtěli objednat, ale sami si netroufáte, mám pro vás jedinečnou příležitost! :) Rozhodla jsem se, že pro vás uspořádám hromadnou objednávku, abych vám ulehčila od nervů, jelikož já už mám s objednáváním zkušenosti :) Pokud máte vážný zájem, prosím nechte mi v komentářích zprávu s vaším e.mailem. Na něj vám zašlu více informací, jak by naše objednávka probíhala. Zatím bych vzala prvních 5 zájemkyň, se kterými bychom objednaly. Pokud bude vše bez problémů, klidně přiberu i další děvčata. Prosím jen vážné zájemkyně. Přeci jen boxíky jsou trošku dražší, než jsme u nás zvyklé, ale o to víc jsou užitečnější a získáte nové obzory, co se světové kosmetiky týče! :)
 
Mějte krásný den,
 
                                                                                                                        Vaše Aneta ♥
 
 
 
 


29 komentářů:

  1. Ahoj, jen dodatek k tomu depilačnímu krému - má se nechat působit jen 5 minut. Na letáčku píšou 15-20, ale na krabičce krému píšou 5! Tak jen aby nedošlo k nepříjemné situaci:) Jinak je to pěknej vopruz - na lýtko + holeň jsem musela asi 50x stříknout, abych měla souměrnou vrstvu..
    Se zbytkem jsem spokojená, hlavně s tím mlíčkem do vlasů:)
    L.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, ježiš děkuju za upozornění. Kdybych to tam nechala 3-4x dýl, tak by mi ani nepomohlo to, že je to na citlivou pokožku :D

      Vymazat
  2. Ten lak vypadá moc hezky, docela mě zaujalo to sérum na vlasy ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi bude brzy recenze, protože je vážně super :) A sérum na vlasy je zatím asi favorit krabičky. ale to ukáže až čas.

      Vymazat
  3. Já myslím, že povedený box, docela by mě nadchl. :)
    Beauty of pink

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, já bych měla opravdu zájem o to si box objednat. Napsala bys mi podmínky? helena.zymonova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahojky, sesumíruju to, sepíšu a pak ti to odešlu na e-mail :)

      Vymazat
    2. Super, děkuju moc! Ono to nespěchá, já jen že mám opravdu zájem, s cenou počítám :) aktuálně óchám nad travel size Mememe boxem, ale ráda si nechám poradit :)
      Heli

      Vymazat
    3. Co si objednat nechám na tobě. Podle mě jsou skvělé všechny! :'D Info posláno! :)

      Vymazat
  5. Já objednávku zatím zvažuji....měla bych zájem o super box s dekorativní kosmetikou, ale ten teď aktuálně není v tomhle zaměření.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nechala bych to otevřené tak 2-3 týdny a ty boxy tam naskakují jako houby po dešti :) Třeba se v tomto rozmezí nějaký objeví, tak to sleduj a pak mi dej vědět :)))

      Vymazat
    2. Ahoj, super box s dekorativní kosmetikou tam je a odesílají 11 července.. Nebo koukám na něco špatně?
      Heli

      Vymazat
    3. Jeste na to juknu, mozna spatne koukam. Koukala jsem, ze jich tam je fakt hafo! I prirodni boxiky....chjooo co si ma clovek vybrat? :D

      Vymazat
  6. Vypadá to hodně lákavě, box mě každopádně zaujal. Rozhodně mě to nahlodalo k té hromadné objednávce. No popřemýšlím a uvidím :)

    http://estrella-2012.blogspot.cz/2014/07/new-in-june-2014.html

    OdpovědětVymazat
  7. Prosím o info na patissie@live.com :)

    OdpovědětVymazat
  8. Také prosím o info :-) Marketa.v.volfova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj,mela bych o boxik zajem,ale na takoveto objednavani jsem asi blbec...Tak jestli muzu pozadat o info na mail kamcatttka@seznam.cz Dekuji moc.Kamila

    OdpovědětVymazat
  10. Prosím o info molieno@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Ahoj,
    jde ještě sehnat i přesně tento memebox? Jinak bych také měla zájem o info :) cizekan@yahoo.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, tento už ne. Krabičky se rychle vyprodávají a tahle už nějaký ten měsíc k dostání není :) Info zašlu.

      Vymazat
  12. Ahoj, tyjo v pátek jsem sem psala komentář a teď vidím, že se nezobrazil :( Bylo by ještě místo na info o hromadné objednávce? Naprosto mne to nadchlo :) respectka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Hmm to vypadá opravdu dobře, jak minulý tak tento boxík je opravdu nadupaný. U nás je te%d akorát ladybox, který dělá krásné krabičky do kterých si pak dávám bižuterii ae to je asi tak všechno. Koukám že budete objednávat, tak to se těším na další článek :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše komentáře ♥